Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nies_ schreef:Inderdaad in een provincie naar keuze, As! Ik start net zo vaak in Zuid-Holland als in Brabant en ook wel eens Gelderland.
Vind het ook wel mooi dat je nu gewoon met de zelfde startkaart kunt springen, dressuren en crossen. Ook geen gedoe met coupons meer. Weet alleen niet hoe het zit met mennen, daar ben ik ook wel benieuwd naar, of je dan ook nog lid moet worden van een menvereniging. Dat zou ik in de toekomst ook wel willen doen namelijk.
Ayasha schreef:Hmm ik ken enkel de VLP. Daar moet je idd proviniaal starten maar daar zie ik het probleem niet zo van.
Illegale wedstrijden mag je niet meerijden, meestal zijn er clubs die ook gewoon legale "onderlinge" wedstrijdn organiseren. Ik heb iig elke maand wedstrijd dit winterseizoen (als ik zou willen ook 2 per maand) In december zou ik er al 3 kunnen rijden.
LRV heeft toch die acht/viertal verplichting of is die inmiddels af geschaft?
Ayasha schreef:Hmm ik ken enkel de VLP. Daar moet je idd proviniaal starten maar daar zie ik het probleem niet zo van.
Illegale wedstrijden mag je niet meerijden, meestal zijn er clubs die ook gewoon legale "onderlinge" wedstrijdn organiseren. Ik heb iig elke maand wedstrijd dit winterseizoen (als ik zou willen ook 2 per maand) In december zou ik er al 3 kunnen rijden.
LRV heeft toch die acht/viertal verplichting of is die inmiddels af geschaft?
Urielle schreef:Elke vereniging moet verplicht minstens een viertal hebben idd, en als het opgesteld kan worden ook een achttal (en dan gaat het achttal voor twee viertallen). Niveau wordt ingedeeld op een puntensysteem van het individuele niveau van de ruiters. Zo hadden wij afgelopen jaar een achttal op M-niveau met allemaal B/L-ruiters omdat de Z-paarden geblesseerd waren. Met een beetje pech moet je dus met allemaal B-ruiters wel een Z-achttal rijden hahaha.
Ayasha schreef:E naar a valt nog mee, l naar m is gigantisch...
Paroeska; dan heb je gewoon een l*l van een jury gehad...Maar probeer dat niet door te trekken naar het hele systeem...
Er zitten nl. ook hele hele fijne jury's tussen die behoorlijk "lijden" onder zulke idioten omdat ruiters door dergelijke jury's niet meer communiceren met de jury's die er wel voor open staan (een klacht die ik van heel veel van de betere jury's hoor, ruiters komen niets meer vragen over hun punten, ze klagen liever en maken ons liever slecht onderling... Terwijl ze beter even uitleg komen vragen)
Nicole schreef:Urielle schreef:Elke vereniging moet verplicht minstens een viertal hebben idd, en als het opgesteld kan worden ook een achttal (en dan gaat het achttal voor twee viertallen). Niveau wordt ingedeeld op een puntensysteem van het individuele niveau van de ruiters. Zo hadden wij afgelopen jaar een achttal op M-niveau met allemaal B/L-ruiters omdat de Z-paarden geblesseerd waren. Met een beetje pech moet je dus met allemaal B-ruiters wel een Z-achttal rijden hahaha.
Ben jij dus ook van Belgie?want naar mij weten hebben wij hier geen 4/8 tallen bij ons bij de verenging in ieder geval niet. haha