Miranda jammer van je wedstrijd. Volgende x beter! Beterschap Sythaa! En Udo, bij ons in de buurt zijn best veel wedstrijden, maar je moet er op tijd bij zijn. Het zit vaak 2 maanden van tevoren al vol!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hesterve schreef:Het kan goed helpen als je meetelt in de galop. Vrijwel iedereen telt als het binnenvoorbeen aan de grond komt en op dat moment wil je de wissel geven. Als je telt geef je vrijwel automatisch je hulp op het moment dat het voorbeen aan de grond komt.sharon-quiz fijn dat het been niet meer warm is !Hopelijk gaat het nu weer goed en kan je van de week weer lekker rijden.
Ben zelf echt een kneus wat ritme betreft en geef bij de wissels de hulp ook maar wat op de gok..... Niet best maar moet het echt nog eindeloos herhalen voordat ik dat onder de knie heb. Veron doet het wel met gemak maar raakt dan in de war van mij als ik niet op het goede moment de hulp geef en maakt dan een rare sprong. Van linker galop naar rechter galop gaat het makkelijkst maar daar klopt de ballans ook het best. Van rechts naar links moet ik zijn balans goed in de gaten houden en als dat goed is lukt het ook al redelijk. Denk dat ik er nog wel een maand of 2 a 3 op moet trainen voordat het naar mn zin is. Hoop in maart mijn debuut te maken
horseyfries schreef:Als dat heel gemakkelijk gaat dan kun je de volte langzamerhand wat kleiner maken, waarbij het voor mij een eye opener was dat je eigenlijk bij de echte pirouette niet zozeer een cirkeltje draait voor je gevoel, maar eigenlijk meer telkens met een redelijk recht lichaam de voorhand een pas neemeemt opzij met je buitenteugel.
DaisyB94 schreef:@romy wat leuk!
Zit er zelf een beetje doorheen op dit moment... harmonie tussen mij en mn paard is ver te zoeken
Hoop dat het snel weer beter gaat
horseyfries schreef:DaisyB94 schreef:@romy wat leuk!
Zit er zelf een beetje doorheen op dit moment... harmonie tussen mij en mn paard is ver te zoeken
Hoop dat het snel weer beter gaat
Hopen is zinloos, harmonie komt van twee kanten dus het is nuttiger om jezelf af te vragen waar je zelf tekortschiet, heb je het momenteel heel erg druk, leg je teveel de nadruk op wedstrijdprestaties, wat maakt dat de harmonie verstoort is denk je? Ben je verder in je dagelijks leven momenteel wel heel gelukkig en relaxed?