Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:55

Nu heb je startlijsten.nl :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:59

Ja, voor hoe lang nog Scum... Zometeen gaan we naar dat stomme programma dat ik niet kan openen :( Zie er nu al tegen op eerlijk gezegd...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:00

Welk programma bedoel je? Het digitaal inschrijven van de KNHS? Dat is nog niet klaar voor de reguliere wedstrijden toch?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:05

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:07

KarinvdM schreef:
De wedstrijdkalender van de KNHS http://wedstrijden.knhs.nl/visitorHome.aspx
De kalender die me wedstrijden in Limburg laat zien als ik vraag om wedstrijden tot 50km van mijn postcode in Drenthe... :roll:

Ik kan silverlight dus niet installeren op mijn PC, en ook niet op mijn aaifoon.....
Dus ik moet nu bij mijn ouders de computer op om de wedstrijden te gaan bekijken :P
Naja, kan ik wel gelijk mee-eten :P

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:10

Haaahaah! Datzelfde heb ik dus andersom. Misschien is dat in vogelvlucht ofzo?

Zoals ik al eerder zei. Ik snap de keuze voor Silverlight niet. Het product is nog niet af, en het draait op heel veel omgevingen niet. Maar ... het is wel gratis, dat moet de reden zijn om ervoor te kiezen.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:17

Wij gebruiken altijd www.inschrijfsysteem.nl voor onze inschrijvingen en deze mannen werken samen met de knhs
Nu heb ik van hun gehoord dat het knhs program nog lang niet klaar is voor de inschrijvingen digitaal te doen dus dat het nog minstens tot eind volgend jaar duurt voordat je digitaal in kan schrijven
Wij blijven dus nog fijn een jaar met inschrijfsysteem werken scheelt mij een hoop invoerwerk in het concoursprogram want inschrijfsysteem importeert alle gegevens naar concours heerlijk bijna geen werk meer om een startlijst te maken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:23

KarinvdM schreef:
De wedstrijdkalender van de KNHS http://wedstrijden.knhs.nl/visitorHome.aspx
De kalender die me wedstrijden in Limburg laat zien als ik vraag om wedstrijden tot 50km van mijn postcode in Drenthe... :roll:

Handig :+
Ik heb op provincie gezocht van 1 januari tot 1 april... resultaat voor deze regio is 1 wedstrijd waarvan het concept binnen is (heb gelijk maar een inschrijving weggedaan).

Van de verenigingen die ik de formulieren had gemaild krijg ik trouwens stuk voor stuk alleen terug dat ze mijn naam wel opschrijven voor de wedstrijden als zijnde opgegeven omdat ze helemaal niet weten hoe het nu moet met de wedstrijdopgaves. :+ Heel leuk ook voor ze als de KNHS iets invoert en de wedstrijdsecretariaten zijn niet voorbereid :P

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:47

Wedstrijdsecretariaten hebben deze maand pas een bijeenkomst. Dan pas horen wij hoe en wat met het nieuwe systeem

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:48

En dan meteen gebruiken.. Wat fijn dat we kunnen proefdraaien :n

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:50

goldwing schreef:
Wij gebruiken altijd http://www.inschrijfsysteem.nl voor onze inschrijvingen en deze mannen werken samen met de knhs
Nu heb ik van hun gehoord dat het knhs program nog lang niet klaar is voor de inschrijvingen digitaal te doen dus dat het nog minstens tot eind volgend jaar duurt voordat je digitaal in kan schrijven
Wij blijven dus nog fijn een jaar met inschrijfsysteem werken scheelt mij een hoop invoerwerk in het concoursprogram want inschrijfsysteem importeert alle gegevens naar concours heerlijk bijna geen werk meer om een startlijst te maken

De vraag is of dat mag. Verplichten ze je niet om dat digitale formulier te gaan gebruien bij de KNHS?
Ik hoop er morgenavond in ieder geval meer over te gaan horen. Dan is onze kringvergadering.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:51

Tja ik snap ook niet helemaal hoe het gaat werken. Wij hebben de bijeenkomst pas 14 november. Maar voor nu lijken ze ons wel een beetje in het diepe te gooien.

Ze verplichten ons inderdaad het digitale formulier te gebruiken. Anders heb je bij wanbetalers geen poot om op te staan.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:53

Wij dus 2 november. Ik hoop dat we iets nieuws te horen krijgen.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:53

ponyparadijs schreef:
Wedstrijdsecretariaten hebben deze maand pas een bijeenkomst. Dan pas horen wij hoe en wat met het nieuwe systeem

tjongejonge, dat is toch allemaal veeeeeels te laat! Ik ben nu ook al klaar met mijn planning tot april, maar niets of niemand weet hoe we moeten handelen na 1 januari. Lijkt wel een tweede milleniumbug! Ik start dressuur de eerste maanden alleen bij mijn eigen vereniging, dus dat komt hopelijk wel goed, en springen gaat nu ook al vaak gewoon via de mail, dus ook dat zal wel loslopen. Maar ik voorzie toch echt nog een heleboel problemen... Had alles een jaartje later gedaan, dan wist iedereen waar ie aan toe was en is er ruim tijd om iedereen op de hoogte te brengen...

Ik mis echt de noodzaak van dit toch wel plotselinge besluit van de KNHS!

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:07

Wij hebbe gisteren kring gehad, blijkt al een tijd te lopen, maar wodrt niet duidelijk (en tijdig) gecommuniceerd

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:09

Chessie schreef:
Wij hebbe gisteren kring gehad, blijkt al een tijd te lopen, maar wodrt niet duidelijk (en tijdig) gecommuniceerd

Daar zit het probleem inderdaad. Het idee op zich komt niet geheel uit de lucht vallen...

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:15

Blijft toch gewoon hetzelfde werken ipv coupons stuur je nu de inschrijfformulieren op
Zoals wij werken met inschrijfsysteem zou ik in principe dat inschrijfformulier niet nodig hebben omdat ik via een naam en een paardennaam alle gegevens op kan halen en je je adres gegevens ed allemaal in moet vullen
Dus werkt nog gewoon het zelfde als altijd coupons sturen is formulier sturen ( mailen )
Pas eind volgend jaar is het mogelijk om rechtstreeks in de knhs kalender in te schrijven

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:16

Het is idd lekker op tijd. Er staat ook verrekt weinig op de kalender voor begin 2012 vind ik, zou dat ook te maken hebben met dat verenigingen ff niet weten hoe of wat of wordt deze winter gewoon een schrale winter?

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:20

Nee dat heeft te maken met de goedkeuring van de kringen voor wedstrijden
Sommigen mogen al voor een heel seizoen de wedstrijden aanvragen en bv wij mogen nu pas de wedstrijd voor januari aanvragen
Dat is dus niet de knhs maar de regio die dat beslist als ze de knhs geen goedgekeurd program geven van hun regio kan de knhs nog geen wedstrijd aanvragen accepteren

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:21

goldwing schreef:
Blijft toch gewoon hetzelfde werken ipv coupons stuur je nu de inschrijfformulieren op
Zoals wij werken met inschrijfsysteem zou ik in principe dat inschrijfformulier niet nodig hebben omdat ik via een naam en een paardennaam alle gegevens op kan halen en je je adres gegevens ed allemaal in moet vullen
Dus werkt nog gewoon het zelfde als altijd coupons sturen is formulier sturen ( mailen )
Pas eind volgend jaar is het mogelijk om rechtstreeks in de knhs kalender in te schrijven

Maar als mensen dan weg blijven en niet betalen heb je geen poot om op te staan en hoeven ze dus niet te betalen. En hoeft de KNHS je dus niet te helpen.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:22

Ik denk dat die verenigingen het vraagprogramma gewoon nog niet hebben aangevraagd en daardoor niet in de kalender voorkomen?
Misschien is het beter om wel alle wedstrijden op de kalender te vermelden, ook als het vp niet is aangevraagd

*KNHS, lezen jullie mee?* :D

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:26

Wat ik begreep is dat als een wedstrijd bij de kring en de regio is goed gekeurd hij in concept op de kalender komt. Dan pas kunnen wij als vereniging het vraagprogramma aanvragen. Dus ik neem aan dat de wedstrijden die nog niet op de kalender staan gewoon nog niet door de kring en de regio zijn goedgekeurd!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:32

Ik haal de wedstrijden in eerste instantie van de kringkalender en daar staan denk ik ook de concepten al op, want op de KNHS-kalender staat er maar een (concept) (en die staat dan weer niet op de kringkalender). Op Wedstrijdplatform.nl waar ze uiteindelijk op komen staat helemaal bijna niks.
Het irritante is dus dat iedereen erop zit te wachten, en zodra het erop staat zit alles binnen no time vol tot het begin van het buitenseizoen toe :roll: dus dan ben je gelijk weer te laat.
Nou ja, dat is offtopic want het staat los van het systeem.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:33

Kan zijn dat de vereniging nog niet heeft aangevraagd. Kan ook zijn dat de kring nog niet klaar is.

Wellicht wachten verenigingen totdat ze meer duidelijkheid hebben. Je wilt nu toch niet meer in je VP zetten: inschrijven dmv startcoupons. Als je niet weet hoe er dan wel ingeschreven moet gaan worden.
We zullen vast meer VP's gaan zien als dat duidelijk is.

Ik begreep trouwens na een persoonlijk telefoontje met de KNHS dat het digitaal inschrijven mogelijk al halverwege december (van dit jaar) beschikbaar komt. En anders begin volgend jaar. En dus niet over een jaar pas.
Dat zou ook best mogelijk moeten zijn omdat het systeem al bestaat, maar alleen aangepast moet worden voor de reguliere wedstrijdsport.
Maar we zullen zien. Afwachten dus...

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:50

Dat aanvragen van de vraagprogramma's is ook echt een drama zeg. Onze concepten stonden erop maar voor verkeerde data's, dat is dan gelukkig uiteindelijk aangepast maar ik mag nog steeds niets aanvragen voor januari terwijl de wedstrijd toch al aardig vol begint te lopen. Ik wil gewoon dat VP goedgekeurd hebben maar krijg steeds maar een mail terug van "nog even geduld".. Terwijl ik weet dat anderen al wel voor 2012 hebben aangevraagd.