Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:49

Jammer Roossie! Je wacht nu nog op 1 uitslag toch? Duimen dat dat een winstpunt is +:)+

Gefeliciteerd _Anneruth, Kirrietje en linda2008! *\o/*

Hier ook nog niks, maar ik wacht op 19/11 en ben altijd verwend met hoe vroeg mijn punten zijn. Omdat ik waarschijnlijk geen proef meer ga rijden dit jaar heb ik ook geen haast meer. Zodra ik de punten heb stopt dit tijdverdrijf :+ Ik ga me gewoon aanbieden als professioneel puntenchecker :')

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:53

KirstenHorse schreef:
Jammer Roossie! Je wacht nu nog op 1 uitslag toch? Duimen dat dat een winstpunt is +:)+

Ja 19e heb ik ook ingeleverd. Maar de 5e was eigenlijk wel de beste |( :')

tessie98xx

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:56

Zojuist mijn punten binnen voor het event van 12/11. In de L2 181 punten. Kan mij redelijk vinden in de feedback. Eerste gedeelte was best fijn, maar daarna werd het iets minder en dat is ook te zien in de punten. Wel veel commentaar, super leuk! :j

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:59

Ik heb nog steeds niet gecheckt voor 19-11, maar ben wel nieuwsgierig. :')

Van vrienden van mij hadden ze voor het eerst gefilmd afgelopen weekend met hun dochter. Meisje was zo zenuwachtig, krijg ik het filmpje met de vraag of ik wilde insturen want ze waren bang dat ze het niet goed zouden doen. Dus ik het filmpje kijken, zijn ze het paspoort vergeten te filmen. Dus dat gemeld, foto's ervan gekregen en direct de KNHS geappt met foto's van het paspoort en of ze voor 1 keer een uitzondering konden maken.
Denk dat ie terug komt, maar hoop voor het meisje dat het voor deze keer mag. Vond het al zo stoer van haar dat ze durfde. :(:)

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:01

xRoossie95 schreef:
Ik heb mn punten voor 5/11! (toch te vroeg met vragen :') )

Echt serieus wat een anti-climax. 179 |o

Nee, niet!! Wat banketstaaf :')

Iedereen gefeliciteerd met de punten! Ik heb nog steeds niks.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:07

Wat zuur Roossie!

Gefeliciteerd voor iedereen die alweer punten binnen heeft *\o/* Hier is vandaag het filmpje ook weer ingeleverd.

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:18

xRoossie95 schreef:

Neeeeeeeeee oh wat jammer :(

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:21

Hier ook punten terug! 182! Blij mee, maar had zelf het gevoel dat het een van mijn betere proeven was :')
Kan me enigszins vinden in de feedback en aandachtspunten. Maar baal van een dikke onvoldoende voor een fout in een grijs gebied ruim voor de nieuwe oefening.
Maar goed, puntje erbij en daar ben ik blij mee!

De rest gefeliciteerd met de winstpunten! En Roos, das echt heel zuur -O-

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:25

Lis_Ol schreef:
Hier ook punten terug! 182! Blij mee, maar had zelf het gevoel dat het een van mijn betere proeven was :')
Kan me enigszins vinden in de feedback en aandachtspunten. Maar baal van een dikke onvoldoende voor een fout in een grijs gebied ruim voor de nieuwe oefening.

Voor welk eventdatum? 8-) Gefeliciteerd! *\o/*

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:32

xRoossie95 schreef:

Wat jammer zeg ;(

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:33

Lis_Ol schreef:

O dat is zuur. Ik meende altijd dat in het grijze gebied niet geoordeeld werd?

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:42

@jennifer, sorry! Voor 12-11 was deze

@anneruth; ja dat was mijn idee ook altijd. Daarom verbaasde ik me er ook over. Maar goed, het heeft me gelukkig geen winstpunt gekost, maar keek er wel raar van op :=

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:44

xRoossie95 schreef:

Ow neee! Dat is echt zuur.

XVerax, gefeliciteerd! En lekker snel van de 19e!

Kimwilliam, iets kleiner is niet erg als de verhoudingen kloppen.

KirstenHorse, wel extra speciaal moment. Laatste keer punten wachten

Tessie98xx gefeliciteerd met je winstpunt!

Kaitlyn, meestal komt dat wel goed. Het is een de jury om dat bepalen. Ik zou hem gewoon insturen en in de omschrijving zetten dat je foto's kan sturen.

Lis_Ol jammer dat het niet helemaal overeenkomt met je gevoel maar gelukkig nog wel een winstpunt!

_Anneruth, vaak wordt grijs gebied in het cijfer ervoor of erna wel meegerekend

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:50

Kaitlyn schreef:

Van vrienden van mij hadden ze voor het eerst gefilmd afgelopen weekend met hun dochter. Meisje was zo zenuwachtig, krijg ik het filmpje met de vraag of ik wilde insturen want ze waren bang dat ze het niet goed zouden doen. Dus ik het filmpje kijken, zijn ze het paspoort vergeten te filmen. Dus dat gemeld, foto's ervan gekregen en direct de KNHS geappt met foto's van het paspoort en of ze voor 1 keer een uitzondering konden maken.
Denk dat ie terug komt, maar hoop voor het meisje dat het voor deze keer mag. Vond het al zo stoer van haar dat ze durfde. :(:)

Meestal krijgen wij hem als jury dan door met het verzoek wel te beoordelen. De foto's worden dan bijgevoegd door de KNHS. Dus best kans dat het geen probleem is hoor.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:53

KirstenHorse schreef:

Hier ook nog niks, maar ik wacht op 19/11 en ben altijd verwend met hoe vroeg mijn punten zijn. Omdat ik waarschijnlijk geen proef meer ga rijden dit jaar heb ik ook geen haast meer. Zodra ik de punten heb stopt dit tijdverdrijf :+ Ik ga me gewoon aanbieden als professioneel puntenchecker :')

Of filmer in ruil voor rondje op paard ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:54

Wat jammer Roossie! Dat is wel zuur na zo lang wachten!

Lis_Ol, jammer dat het gevoel niet klopte, maar fouten in het grijze gebied horen meegeteld te worden in het naastliggende onderdeel, afhankelijk van waar het het dichtst bij zit en of het cijfer voor het voorgaande onderdeel al gegeven is. Dit moet wel altijd benoemd worden bij het commentaar zodat de ruiter weet dat het om een fout in het grijze gebied ging.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:56

Kaitlyn schreef:

Ik zou het maar checken hoor! Heb voor de 19e ingeleverd afgelopen zaterdag en had vanmiddag al punten :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:57

WenK schreef:
Wat jammer Roossie! Dat is wel zuur na zo lang wachten!

Lis_Ol, jammer dat het gevoel niet klopte, maar fouten in het grijze gebied horen meegeteld te worden in het naastliggende onderdeel, afhankelijk van waar het het dichtst bij zit en of het cijfer voor het voorgaande onderdeel al gegeven is. Dit moet wel altijd benoemd worden bij het commentaar zodat de ruiter weet dat het om een fout in het grijze gebied ging.

Precies. Het zou eigenlijk juist raar zijn als het niet meegenomen zou worden. Zo heb ik helaas wel eens een 3-2 gehad vanwege een actie in grijze gebied. :') stond wel bij dat de oefening zelf heel mooi was. Je hoort alleen niet ineens achteruit te vliegen en een rondje te draaien.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:57

xRoossie95 schreef:

Gadver wat zuur!!

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:58

MyWishMax schreef:
KirstenHorse schreef:

Of filmer in ruil voor rondje op paard ;)

Filmen/lezen doe ik ook graag! Maar vriendin waarvoor ik filmde start ook niet meer dit jaar en verder start er helaas bijna niemand op de manege en ken ik niet echt ruiters buiten de manege :+ Ik ga misschien 2 december toch nog een extra keer rijden om dan toch nog een proef te filmen! :j

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:01

KirstenHorse schreef:
Filmen/lezen doe ik ook graag! Maar vriendin waarvoor ik filmde start ook niet meer dit jaar en verder start er helaas bijna niemand op de manege en ken ik niet echt ruiters buiten de manege :+ Ik ga misschien 2 december toch nog een extra keer rijden om dan toch nog een proef te filmen! :j

Als je uit de buurt van Lexmond komt, ik zoek een filmer en heb een paard. (Joh! :=)

Blondie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:55

Hoi fanatieke online-proef rijders ,

Ik ben alweer een tijdje minder fanatiek op Bokt, maar in deze groep is vast iemand die mij verder kan helpen met de volgende vraag.
Wij hebben nu 2 online proeven gedaan, afgelopen twee dagen kon ik alleen helaas geen gebruik maken van onze binnenbaan en heb ik een proef opgenomen in de buitenbaan (20x60) waarbij ik een balk heb gebruikt om de 20 x 40 afmeting te gebruiken. Echter zitten de letters vast aan de bakrand en ik heb deze dus niet verplaatst, maar wel mijn oefeningen gereden naar verhouding.
Heeft een van jullie wellicht ervaring met op die manier je proef insturen? Kan ik het dan beter niet doen omdat het lastig beoordelen is of zou de jury daar doorheen kunnen zien? Ik ben benieuwd wat jullie denken!

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:58

Ah ik baal. Denk je alles te hebben, proefje in hoofd gestampt enzo. Paspoort dus niet gefilmd :+ Nu twijfelde ik toch al over insturen. 1e keer filmen paar mooie vliegende wissels, drafgedeelte storingen. 2e keer drafgedeelte mooi en wissels slecht. Ga ‘t maar niet insturen. Alvast generale voor nieuwe events in december.

De rest gefeliciteerd met de behaalde punten!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 20:05

Roossie, he bah dat is zuur zeg :(

Vera, gefeliciteerd!

Kirsten, oeps dat gaat wel afkicken worden inderdaad :=

Tessie, gefeliciteerd!!

Lis, jammer dat je gevoel niet helemaal overeen kwam. Fouten in het grijze gebied tellen wel mee, anders krijg je acties zoals MWM := hihi oepsie! Maar toch een winstpunt, dus gefeliciteerd :)

Hier iets raars... vanmiddag een winstpunt gekregen voor de proef van 12-11. Daarmee kwam de teller op L2+2, dit stond ook direct bijgewerkt in het beginschermpje met de balkjes. Maar nu ineens staat de teller op 3 :oo als ik er op klik zie ik toch echt nog maar 2 uitslagen met een wp.... zou mijn proef van de 19e een wp zijn en nog niet bijgewerkt? Zo niet, voel ik me wel een beetje l*llig :o := iemand dit wel eens gehad?

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 20:33

_Anneruth schreef:
Ik heb net mijn punten terug. L1, 12 november. Ben echt verwend met 206 *\o/* . Ook fijne feedback.

Gefeliciteerd Anneruth en dat met zusje als stoorzender haha ik houd er van. Super punten daar kan je weer mee verder *\o/*