En Dior gaat super zeg! Die pakt het mooi snel op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

suuper tevreden!
1e proef was ook helemaal drama met wat spanning er bij. 2e proef reed ik ook erg voorzichtig maar ging iets beter. Grappig vond ik het wel dat ik een 8 in de ene proef voor verzorging kreeg en in de 2e proef een 6,5 met als tip er achter 'ijzers'
bij de eerste proef kreeg ik onvoldoendes voor wijze van rijden etc
terwijl in de 2e dat gewoon voldoendes waren 
toch puntje. Soms kan het raar gaan met jury's..
En zo heb ik meer punten in de L2 dressuur dan in het L springen... Want ja daar ging het weer totaal mis
Lijkt mij rete lastig om mee om te gaan dus ik hoop dat je een oplossing vind.. Vind ze het springen dan wel leuk? Of waarom stopt ze? (Of zeg ik iets heel raars met of ze het wel of niet leuk vinden?) 
_Elke schreef:Ik zit echt met handen in het haar met wat nu te doen. Ik heb er echt alles aan gedaan, zadel check, paard check, privé les, laag springen, etc etc en nog laat ze me weer zitten.. Zou bijna gaan denken dat we geen combi meer zijn

Misschien eens door iemand anders laten starten?

Wat Goldie zegt, wat als een ander erop zit? Misschien zit het toch onbewust bij jezelf.
We hadden afgelopen woensdag wel echt een fijne springles gereden. Heb nu al zin in morgen! 

echt niet geweldig maar vind deze wel grappig. Lekker laag springen en kilometers maken. Dan komt de hoogte vanzelf wel.
deze heb ik vorig jaar augustus ofzo samen met m'n zus gekocht. Ze is 5 en nu een jaar onder het zadel ongeveer en erg sensibel
dat is deze: