Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:Dit antwoord kreeg ik van KNHS op whatsapp
"Per 1 december gaan we over op een nieuw platform voor het Online Paardrijden. Daarom zal er vanaf 18 november geen nieuw event open gaan in Mijn KNHS. Meer informatie over dit nieuwe platform volgt zo spoedig mogelijk via onze mediakanalen. Er wordt voor gezorgd dat je ook na 1 december door kunt gaan met het online paardrijden. Dit zal niet gaan via Online Events via Mijn KNHS, maar met een ander systeem waarbij je zelf kunt weten wanneer je je filmpje instuurt. De oude voorwaarden blijven gelijk dat je filmpje niet ouder mag zijn dan een week op het moment van insturen en dat je, per combinatie, maar 1 keer per week kunt meedoen. Op deze nieuwe manier ben je wat flexibeler met het moment van filmen en zit je ook niet meer vast aan een vast moment van inschrijven."
Communicatie is nog niet echt het sterkste punt van de KNHS denk ik
linda2008 schreef:xRoossie95 schreef:Ja klopt heb 12 nu terug! Die had ik ook 1 dag eerder ingeleverd dan de tweede poging voor 5/11.
Had die van 12 ook echt op 12 ingeleverd dus best netjes nu binnenVerwacht nu natuurlijk wel vandaag die van 5/11, 1 dag later inleveren, 1 dag later punten toch?
![]()
Ohhh dan ben ik nu aan de beurtik heb 7-11 ingestuurd voor 12-11, dus ik wil vandaag!
hihi
xRoossie95 schreef:Whoee gefeliciteerd Linda!
Ben zelf een beetje het vertrouwen kwijt geraakt in 5/11Ben ook vergeten / niet aan gedacht om te checken of ie goed binnen is gekomen. Het nu nog doen vind ik raar. Wanneer zou ik het toch maar gaan checken?