Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xRoossie95 schreef:Ja klopt heb 12 nu terug! Die had ik ook 1 dag eerder ingeleverd dan de tweede poging voor 5/11.
Had die van 12 ook echt op 12 ingeleverd dus best netjes nu binnenVerwacht nu natuurlijk wel vandaag die van 5/11, 1 dag later inleveren, 1 dag later punten toch?
![]()
xRoossie95 schreef:Ja klopt heb 12 nu terug! Die had ik ook 1 dag eerder ingeleverd dan de tweede poging voor 5/11.
Had die van 12 ook echt op 12 ingeleverd dus best netjes nu binnenVerwacht nu natuurlijk wel vandaag die van 5/11, 1 dag later inleveren, 1 dag later punten toch?
![]()
linda2008 schreef:xRoossie95 schreef:Ja klopt heb 12 nu terug! Die had ik ook 1 dag eerder ingeleverd dan de tweede poging voor 5/11.
![]()
Ohhh dan ben ik nu aan de beurtik heb 7-11 ingestuurd voor 12-11, dus ik wil vandaag!
hihi
Crealief schreef:SteffiiY schreef:Jeetje ik schrik daar ook wel een beetje van en jammer dat de persoon in kwestie niet direct contact opneemt.
Ik ben momenteel ook weer 12 proefjes aan het jureren, aantal hele fijne combinaties op beeld gehad. Lijkt me leuk om ook een keer iemand van hier te hebben
Ik ben dan toch benieuwd welke groep je had? ☺️
Kaitlyn schreef:Voor springruiters is er helemaal geen klap gedaan, dus denk dat degenen die dressuur rijden in hun handjes mogen knijpen dat ze zo hebben meegedacht. Ook al zijn er limieten aan gesteld.
Ik ben van gekkigheid maar weer dressuurwedstrijden gaan starten.
Scum schreef:Kaitlyn schreef:Voor springruiters is er helemaal geen klap gedaan, dus denk dat degenen die dressuur rijden in hun handjes mogen knijpen dat ze zo hebben meegedacht. Ook al zijn er limieten aan gesteld.
Bij ons in de buurt is een locatie waar aan de lopende band 'springwedstrijden' zijn.
Oh nee sorry... het zijn trainingenZo ongeveer dagelijks en het wemelt er van het volk. Wellicht is zoiets bij jou in de buurt ook voor springruiters?
Scum schreef:Kaitlyn schreef:Voor springruiters is er helemaal geen klap gedaan, dus denk dat degenen die dressuur rijden in hun handjes mogen knijpen dat ze zo hebben meegedacht. Ook al zijn er limieten aan gesteld.
Bij ons in de buurt is een locatie waar aan de lopende band 'springwedstrijden' zijn.
Oh nee sorry... het zijn trainingenZo ongeveer dagelijks en het wemelt er van het volk. Wellicht is zoiets bij jou in de buurt ook voor springruiters?