Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:33

Sorry dat ik zo kom binnen vallen.. ik ben in het begin ook gejureerd door iemand uit dit topic en was blij met alle feedback. *\o/*

Nu wou ik mezelf opgeven om binnenkort weer een keer mee te doen, maar ik zie voor morgen nog geen evenement klaar staan. Ook op de site van de KNHS staat dat de laatste inschrijfdatum 11 november is... Vorige week dus...

Weten jullie of er morgen weer ingeschreven kan worden voor een evenement?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:35

PSvanLot schreef:
Maar laten we er maar over ophouden en hopen dat degene de KNHS met de beste intenties bericht heeft. Hopelijk krijg ik nog bericht van diegene zodat we het daar samen over kunnen hebben.

Dikke buiging voor hoe je dit oppakt!

Over naar de orde van de dag, ik beken dat ik vandaag stiekem al een paar keer gekeken heb, maar hier natuurlijk morgen weer kan aansluiten bij de refresh club omdat ik pas maandag heb ingestuurd :') al refresh ik gelukkig wel minder dan vorige week. Toen werd ik gek van mezelf :+

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:36

Wat een ontzettend nare gang van zaken. Ik hoop dat de klager netjes zijn/haar excuses bij je komt aanbieden, PSvanLot.
De ervaring leert inderdaad dat niet iedereen gediend is van directheid (die deksel krijg ik regelmatig op m'n neus ;) ), maar tien keer liever te ongezouten dan achterbaks!

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:36

Aangezien online toch altijd dezelfde proeven zijn, heb ik in excel eens leuk alles naast elkaar gezet en gemiddelden berekent. Zijn toch wel altijd dezelfde dingen die slecht gaan. 'Leuk' om te zien wel.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:37

Ach dames, ik doe een onderlinge mee en daar kwamen elke dag punten online. Eigenlijk de dag na insturen waren punten bekend. Maar de laatste van het team wordt geheim gehouden tot 26 of 28 november. Dat ben ik dus :+ en ik heb vorige week woensdag al opgenomen

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:39

Ik krijg ook het event hier niet in beeld. Jammer wilde morgen m2 debuut opgeven.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:39

Zelfs Roosie heeft dr punten terug zag ik dus nu kunnen alle andere punten ook weer komen;)

En van mij uit even een hart onder de riem voor de jury's hier, echt zo fijn om op zo'n laagdrempelige manier met jury's te kunnen overleggen.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:40

Dee_Es schreef:
Zelfs Roosie heeft dr punten terug zag ik dus nu kunnen alle andere punten ook weer komen;)

En van mij uit even een hart onder de riem voor de jury's hier, echt zo fijn om op zo'n laagdrempelige manier met jury's te kunnen overleggen.

Roossie word nu onze graadmeter _O-

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:41

Inge_romeo, vorige keer stond hij er ook pas die ochtend op. Dus we gaan ervan uit de morgen de inschrijving weer open gaat!

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:41

Ik hoop nu wel dat de juryleden zich blijven uitspreken door dit voorval. Ik vind het heel fijn om beredenering en te horen over waarom iets zo is. Dit voorjaar een heel fijn contact gehad met een jury hier op Bokt die onze dochter had gejureerd. Fijne tips extra gekregen en heel fijn gereageerd als jury in de zin van positief commentaar geven. Onze dochter heeft het nog wel eens moeilijk/zit erdoorheen wanneer ze mindere punten rijdt (ze is 10, klasse M2) maar betreffende jury heeft toch een lach op haar gezicht getoverd. En dat zijn de beste.
Dus blijf alsjeblieft reageren en tips geven.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:42

xRoossie95 schreef:
Aangezien online toch altijd dezelfde proeven zijn, heb ik in excel eens leuk alles naast elkaar gezet en gemiddelden berekent. Zijn toch wel altijd dezelfde dingen die slecht gaan. 'Leuk' om te zien wel.

Nou dan weet je in ieder geval wel waar nog werk in zit. Dat is wel zo prettig.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:42

Ik denk dat de KNHS de persconferentie heeft afgewacht? We zullen het morgenochtend zien :D

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:52

xRoossie95 schreef:

Dat is inderdaad weleens leuk om te doen. Meestal weet je het zelf ongeveer wel maar toch.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:14

linda2008 schreef:
Dee_Es schreef:

Roossie word nu onze graadmeter _O-

_/-\o_

Kaitlyn

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:25

Wauw ik schrik ook van het bericht dat er iemand over een jurylid uit dit topic heeft geklaagd. :\
Neem dan direct contact op met het betreffende jurylid. Ik vind de feedback hier juist heel erg van, van zowel ruiter als jurylid.
Pasgeleden ook door een jury uit dit topic gejureerd en had echt hele fijne feedback erop. Kreeg nog een pb van haar dag zij het was geweest nav ik hier had neer gezet, hartstikke leuk juist! :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:59

Jeetje ik schrik daar ook wel een beetje van en jammer dat de persoon in kwestie niet direct contact opneemt.

Ik ben momenteel ook weer 12 proefjes aan het jureren, aantal hele fijne combinaties op beeld gehad. Lijkt me leuk om ook een keer iemand van hier te hebben :D

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 00:10

xRoossie95 schreef:

Wat een goed idee! Ga ik ook doen.

En wat betreft die klacht over psvanlot.... blegh :r

Crealief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 01:17

SteffiiY schreef:
Jeetje ik schrik daar ook wel een beetje van en jammer dat de persoon in kwestie niet direct contact opneemt.

Ik ben momenteel ook weer 12 proefjes aan het jureren, aantal hele fijne combinaties op beeld gehad. Lijkt me leuk om ook een keer iemand van hier te hebben :D

Ik ben dan toch benieuwd welke groep je had? ☺️

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 02:55

Suzanne F. schreef:
Ik dacht dat dit een topic was waar mensen ervaringen konden delen en waar ervaringen van juryleden als waardevol werden beschouwd. Wat triest om dan te vernemen dat er meldingen worden gemaakt bij de KNHS over jury’s die hier hun mening geven. Benader dan het jurylid zelf maar ga dan niet achter iemands rug om een melding maken. Dat zegt meer over de melder dan over de jury. Volgens mij zijn alle jury’s uit het topic integer en laten ze zich nooit negatief uit over een combinatie in het bijzonder.
In ieder geval mooi dat de naam van de melder bekend is, de KNHS doet gelukkig niet mee in achterbaks gedoe.

Heb ik iets gemist?

Dat is niet zo leuk! Altijd naar als je wordt aangesproken terwijl degene zelf ook even contact op kan nemen maar dat is blijkbaar erg moeilijk tegenwoordig

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 06:53

Ik sluit vandaag weer aan bij de refresh club! :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 06:59

Het is wel beter om iemand zelf aan te spreken als je iets niet bevalt.. Ik vind het juist fijn dat juryleden hier kritiek / tips / ervaringen delen, want hier leren we toch allemaal weer van. Ik wel in ieder geval!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 08:21

Jennifer3010 schreef:
Ik sluit vandaag weer aan bij de refresh club! :j

Gezellig :Y)
Zijn er nu nog veel die op een uitslag van 12-11 wachten? Sjelle had jij je punten al?
Ik ben ook benieuwd wanneer de eerste punten van 19-11 weer zullen binnen druppelen :D

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 08:50

Ik ga vandaag ook weer refreshen :D

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:23

Even snel bijgelezen... Ben ontzettend druk! Dus weinig refresh tijd ook en net als de meeste van jullie geen punten nog.

Oh wat een gedoe PSvanLot dat meen je niet. Belachelijk printscreens.. En dat naar knhs doorsturen hoe verzinnen ze het. Jammer mensen niet rechtstreeks het aangaan. Op zo'n manier durf je als jury straks helemaal niet meer te reageren of mee te kleppen. Terwijl het juist leuk is te lezen en ervan te leren hoe jullie de proeven ontvangen en beoordelen en aangeven wat beter moet..

Nou hopen vandaag op punten regendag voor iedereen.
Zag roossie die van 12 al terug had maar van 5 nog niet?

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:56

Ja klopt heb 12 nu terug! Die had ik ook 1 dag eerder ingeleverd dan de tweede poging voor 5/11.
Had die van 12 ook echt op 12 ingeleverd dus best netjes nu binnen :o Verwacht nu natuurlijk wel vandaag die van 5/11, 1 dag later inleveren, 1 dag later punten toch? _O- :')