[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:30

Oeh lekker! Heb ik zaterdag gedaan. Springzadel was flink scheef. Zadelmaker dacht dat ik linkshandig was en erg met m'n handen reed. Nee ik ben rechtshandig maar ik val wel altijd op dezelfde manier er van af. Dat verklaarde ook de scheefheid :')

Heb nog even staan kwijlen bij de laarzen. Was aan het denken om lipica's op maat te laten maken maar had nu een paar DeNiro's in m'n handen :~

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:36

DeNieo's zijn ook veul mooier!!

Elke, die van mij is niet van het zwaan kleef aan helaas.

_Elke

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:44

Nee Gert N*a*b*er, man van Alice ;) in Biddinghuizen.

Ik heb ooit Lipica's gehad. Een woord, verschrikkelijk!!! Paste niet, ging stuk, ellende. Nu DeNiro en ik wil nooit meer anders. Wat een geweldige laarzen. Flink voor moeten sparen maar wil alleen nog maar die.

Lithya dan moet ze jouw paard maar aandrukken := HAHA

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:46

Ik had Konigs, toen deNiro maar vind die kwaliteit wel iets minder. Nog steeds heel goed overigens hoor :D En nu heb ik Filli Fabri.

Ah ja dat had ik kunnen weten van Naber natuurlijk. Misschien ook maar eens een lesje doen.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 12:00

Ohhh jup, ik ben ook team DeNiro. Wil dolgraag een paar nieuwe, had zo'n mooi paar in handen laatst. <3

Ik heb nog nooit een mooi paar Lipica's gezien en dat terwijl ik er heel, heel, heel veel zie. :') De werkplaats staat namelijk naast ons dorpje, dus het is hier echt de 'to go to' laars. :P

Had gisteren een heerlijk middagje crosstraining in Belgiƫ. Was onze eerste keer buiten. Pony deed het zo onwijs goed! Kreeg complimenten dat ze ontzettend dapper was geworden. Ben trots! <3 :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 13:05

Altijd mooi een compliment.

Heb er ook nog nooit mooien van gezien. Blijf ze grof in de afwerking vinden.

Heb zelf nu petri en die zitten ook erg fijn.

Elke dan kun je beter een traktor gebruiken ben ik bang...

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:50

Ik heb ook DeNiro's en ben er heel erg blij mee! Mijn dressuurlaarzen zijn Petries, ben ik ook blij mee. :') Wil wel nieuwe, ik wil een polo model. Maar hebben degene die DeNiro's hebben ook slijtage aan de binnenkant van hun laars? Ik heb bruine en het verkleurde al vrij snel terwijl ik ze als ik er 3 keer per week mee rijdt of meer, ze 2 keer in de week invet. Anders 1 keer in de week..

Bunn wat leuk! Heb je toevallig foto's? :D Je had mooi weer erbij!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 10:59

Heb ook bruine Petri's en die zijn wel zwart aan de binnenzijde...

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:10

Bij mijn Parlanti's wilt het wel helpen met bruine schoenpoets die slijtage in te wrijven. Aan de andere kant, het zit aan de binnenkant dus geen kip die het ziet :P
Wil eigenlijk nog heel graag weer trainings laarzen maar alles wat ik mooi vind is zo duur :')

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:20

Heel erg herkenbaar Laura.. :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 11:27

Nann__ schreef:
Ik heb ook DeNiro's en ben er heel erg blij mee! Mijn dressuurlaarzen zijn Petries, ben ik ook blij mee. :') Wil wel nieuwe, ik wil een polo model. Maar hebben degene die DeNiro's hebben ook slijtage aan de binnenkant van hun laars? Ik heb bruine en het verkleurde al vrij snel terwijl ik ze als ik er 3 keer per week mee rijdt of meer, ze 2 keer in de week invet. Anders 1 keer in de week..

Bunn wat leuk! Heb je toevallig foto's? :D Je had mooi weer erbij!

Ja heb ik ook, mijn deNiro's werden heel snel kaal!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:34

Wilde zaterdag eigenlijk weer naar Soest maar met beide paarden. Begint de BB laag al om 8:00 :') Dus nu ga ik zondag naar Aerdenhout :P

Mn gekke vliegtuig gister deed het heel erg goed! De andere vandaag ook :D

Afbeelding
Weer een angst overwonnen, brede oxer (al had ik niet eens door hoe breed ie nou precies stond hahaha)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:44

Dat ziet er toch goed uit Laura! Is ie weer een beetje van z'n kuren af? Ik start zaterdag in Soest!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:59

Brede Oxers %)

Ik mag donderdag in Oudkarspel :) 2 rondjes B. zondag thuis onderlinge wedstrijd. Daar maar weer eens wat hoger springen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:08

Brede oxers zijn kicken maar vette triples zijn het leukst :+

Mijn bestelling voor het weer donderdag lijkt aardig goed te komen. Ik ga met Elke mee. Hele dag op pad :')

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:13

Anne m'n held :D gezellig hoor. 2 uur in de auto alleen is ook beetje saai..
Kunnen tussen dressuur en springen minimaal 3 uur zonnen haha!!
Morgen maar ff boodschappen doen. De hulp van een groom gaat door de maag ;)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:14

Ik heb fijne klapstoelen die verstelbaar zijn tot ligstand :j {:}

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:28

Gezelligheid :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:34

Gezellig!
Laura ziet er goed uit.

Hier over 2 weken waarschijnlijk ook springen, ML sowieso voor mij nog navragen of ik in mijn gewone rijbroek met chaps mag (kom nog niet in mijn witte broek, laarzen gaan denk ik ook niet lukken maar nog niet geprobeerd.
Ga dan waarschijnlijk 75cm huppelen :+

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:52

Ah Lau neem je altijd iemand mee om te filmen? Ben erg benieuwd naar die locatie. Is op gras toch? Soest al om 08u, pffff dat is mega vroeg! Best jammer, twijfel elke keer om me op te geven. Twijfel nog steeds over Putten voor aankomende donderdag :')

En wat leuk dat jullie samen op pad gaan Elke en Anne!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:58

Wat gezellig!
Leuk Jes!
Haha nee stond toevallig een vriendin te kijken dus gevraagd of ze even wilde filmen :P
Mickey heeft nog steeds kuren maar durf er nu weer even doorheen te slaan, letterlijk :') is t wel meteen weer klaar :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 08:55

Haha :=

Cas ging gisteren echt zo goed!! Had echt heel veel mooie afstanden en daardoor super sprongen :D Alleen heb ik er een beetje moeite mee om er niet boven de sprong af te vliegen, niet uit te zitten is het dan :')
Maar echt hele fijne gecontroleerde rondjes gesprongen, als ze zich op concours nu ook zo laat rijden :+
Instructeur was ook trots op ons :D
Zo fijn een paard dat het kan en dat ook echt zelf wil!

Op de terugweg nog even aso ingehaald door een duitse, dubbele doorgetrokken streep... Komt er nog een aan in m'n spiegel, 2 andere voorbij toen mij nog... Nouja zeg.... Hee wacht even :') Hij heeft rode en blauwe streepjes :)) Hahahaha, ik wist niet meer hoe ik het had _O- Ik heb zo hard zitten lachen :')
Toen moest ze volgen, maar toen reed ze nog bijna door, politie der weer snijden.. Echt heerlijk moment :+

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 09:00

Heerlijk, heerlijk, heerlijk :))

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 17:27

Nou vanmorgen hebben wij een hele toeterserenade gekregen. Eerst al toet voor de rotonde. Gingen boel auto's af maar af en toe een niet en dat red je dan niet om snel genoeg er voor langs te gaan met trailer. Daarna konden ze er eindelijk langs... Vanaf achter de trailer al toeteren en toeterend er langs, middelvinger opsteken en gebaren dat we harder moesten rijden. Reden al 90 waar je 80 mag :') als hij nog was gaan snijden en over doorgetrokken streep had ie hem kunnen krijgen. Nu konden we er helaas weinig mee.

Springen ging 1e parcours best goed. Mooie afstanden en ik reed niet dom. Helaas teveel spanning waardoor 3 balken. 2e parcours had ik goede hoop op. Zelfde parcours alleen het bord van hindernis 0 was naar 1 en onder 10 nieuw bord. Vol goede moed op hindernis 1, had een perfecte afstand zag ik al, paard trok er iets naar toe dus dom zitten, been en hand er aan en BAM daar lag ik. Pas in de lucht had ik door dat hij niet sprong maar weer zo ontzettend vuil stopte.
Later hoorde ik van m'n vader dat er een balk achter de hindernis lag maar die had ik niet gezien. Kon het me ook niet voorstellen dat ik die niet had zien liggen. Maar goed ik had paard aardig op z'n falie gegeven dus toch even naar de jury wagen gelopen om te vragen of dat kon. wat een chagrijnige vent is die jury toch. Dat het mijn eigen verantwoording is om te zien of die balk er op ligt etc. Ja dat snap ik en ik steek ook hand in eigen boezem maar ik zocht voor een verklaring dat hij zo stopte maar dat leek er niet in te gaan bij die vent. Lag er al een balk dan braaf paard. Lag er geen balk dan rotpaard. Uiteindelijk kon de jury toch nog op normale toon zeggen dat de grondbalk onder de hindernis was door geschoven en er dus niet al lag. Dus toch gewoon rotpaard :)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 19:14

Dat zijn geen leuke acties vibuba!!