Heb nog even staan kwijlen bij de laarzen. Was aan het denken om lipica's op maat te laten maken maar had nu een paar DeNiro's in m'n handen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

in Biddinghuizen.
HAHA 
De werkplaats staat namelijk naast ons dorpje, dus het is hier echt de 'to go to' laars. 
Wil wel nieuwe, ik wil een polo model. Maar hebben degene die DeNiro's hebben ook slijtage aan de binnenkant van hun laars? Ik heb bruine en het verkleurde al vrij snel terwijl ik ze als ik er 3 keer per week mee rijdt of meer, ze 2 keer in de week invet. Anders 1 keer in de week..
Je had mooi weer erbij! 
Nann__ schreef:Ik heb ook DeNiro's en ben er heel erg blij mee! Mijn dressuurlaarzen zijn Petries, ben ik ook blij mee.Wil wel nieuwe, ik wil een polo model. Maar hebben degene die DeNiro's hebben ook slijtage aan de binnenkant van hun laars? Ik heb bruine en het verkleurde al vrij snel terwijl ik ze als ik er 3 keer per week mee rijdt of meer, ze 2 keer in de week invet. Anders 1 keer in de week..
Bunn wat leuk! Heb je toevallig foto's?Je had mooi weer erbij!
Dus nu ga ik zondag naar Aerdenhout 

gezellig hoor. 2 uur in de auto alleen is ook beetje saai..

is t wel meteen weer klaar

Alleen heb ik er een beetje moeite mee om er niet boven de sprong af te vliegen, niet uit te zitten is het dan 

Hij heeft rode en blauwe streepjes
Hahahaha, ik wist niet meer hoe ik het had
Ik heb zo hard zitten lachen 
als hij nog was gaan snijden en over doorgetrokken streep had ie hem kunnen krijgen. Nu konden we er helaas weinig mee.