Kan ook niet bedenken waar men over zou moeten klagen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Maar de echte naam van de “klager” is dus ook bekend gemaakt bij PSvanLot? Want dat zou ik dan weer niet chique vinden vanuit KNHS...
Begrijp me niet verkeerd hoor, zo klagen achter iemands rug om zou mijn style niet zijn. Maar wat als PSvanLot nu proeven van de klager te beoordelen krijgt? Praktisch onmogelijk om dan nog neutraal te beoordelen....
linda2008 schreef:Maar de echte naam van de “klager” is dus ook bekend gemaakt bij PSvanLot? Want dat zou ik dan weer niet chique vinden vanuit KNHS...
Begrijp me niet verkeerd hoor, zo klagen achter iemands rug om zou mijn style niet zijn. Maar wat als PSvanLot nu proeven van de klager te beoordelen krijgt? Praktisch onmogelijk om dan nog neutraal te beoordelen....
PSvanLot schreef:LiselotZorro schreef:Geen verassing dat het om jou gaat, PSvanLot. Jammer hoor, want je geeft juist ook heel veel tips om het beter te doen.
Goed dat de KNHS je in bescherming neemt. Dat vind ik wel heel netjes.
Waarom is het geen verrassing dat het om mij gaat?
Suzanne F. schreef:linda2008 schreef:Maar de echte naam van de “klager” is dus ook bekend gemaakt bij PSvanLot? Want dat zou ik dan weer niet chique vinden vanuit KNHS...
Als jury beoordeel je de prestatie en niet de persoon. Ik ken iemand die mij persoonlijk echt enorm gekwetst heeft en die ik in het dagelijks leven het liefst alle haren uit de kop trek.Maar ik durf met mijn hand op mijn hart te zeggen dat als ik haar in de ring had gekregen, ik haar net zo beoordeeld zou hebben als alle andere combinaties.
LiselotZorro schreef:Geen verassing dat het om jou gaat, PSvanLot. Jammer hoor, want je geeft juist ook heel veel tips om het beter te doen.
Goed dat de KNHS je in bescherming neemt. Dat vind ik wel heel netjes.
LiselotZorro schreef:PSvanLot schreef:
Waarom is het geen verrassing dat het om mij gaat?
Omdat je heel direct bent en veel mensen dat niet kunnen waarderen.
urosa schreef:PSvanLot, dat vind ik echt niet kunnenkun je het zelf een beetje naast je neerleggen?
Je bent inderdaad direct op bokt, maar dat is je persoonlijke mening. Dat zegt nog niks over de manier waarop je jureert.
famkeY schreef:linda2008 schreef:Maar de echte naam van de “klager” is dus ook bekend gemaakt bij PSvanLot? Want dat zou ik dan weer niet chique vinden vanuit KNHS...
Niet chique? Haar streek is niet chique. Ik ben blij dat de knhs haar zo gewaardeerde juryleden in bescherming neemt. Gevalletje wie zich brand moet op de blaren zitten. Ik heb er echt geen goed woord voor over. En ik denk dat je deze jury niet genoeg credits geeft, ze zal vast professioneel blijven.
PSvanLot schreef:LiselotZorro schreef:Omdat je heel direct bent en veel mensen dat niet kunnen waarderen.
Dat is zeker waar, en ik kan ook heel goed begrijpen dat niet iedereen dat kan waarderen.
Maar heel eerlijk kan ik stiekem gedrag nog minder waarderen.
Iedereen is wie hij is en moet handelen naar wat zich goeddunkt. Ik ben enkel gewoon heel erg benieuwd wat iemand tot deze handeling beweegt en wat je doel hierbij is.
Laten we het hierbij laten.
LiselotZorro schreef:PSvanLot schreef:
Dat is zeker waar, en ik kan ook heel goed begrijpen dat niet iedereen dat kan waarderen.
Maar heel eerlijk kan ik stiekem gedrag nog minder waarderen.
Iedereen is wie hij is en moet handelen naar wat zich goeddunkt. Ik ben enkel gewoon heel erg benieuwd wat iemand tot deze handeling beweegt en wat je doel hierbij is.
Laten we het hierbij laten.
Voor de duidelijkheid; ik bedoel het echt niet negatief! Ik weet natuurlijk niet hoe je jureert, maar de indruk uit dit topic is zeer positief.
En ja dat mensen niet tegen dat directe kunnen is hun probleem. Een ander neemt het wel aan en wordt er beter van.
PSvanLot schreef:Maar laten we er maar over ophouden en hopen dat degene de KNHS met de beste intenties bericht heeft. Hopelijk krijg ik nog bericht van diegene zodat we het daar samen over kunnen hebben.