Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:07

Jeetje wat heftig zeg. En dat terwijl de dialoog hier juist zo fijn is! Ik steek er juist veel van op dat jullie hier meepraten en waardeer het dat jullie daar de tijd voor nemen.

Kan ook niet bedenken waar men over zou moeten klagen. :=

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:08

Nouja zeg... wat een rare actie...
Als je het ind ergens niet mee eens bent kun je dat beter met de desbetreffende persoon doen ipv dit doen. Triest zeg.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:10

Maar de echte naam van de “klager” is dus ook bekend gemaakt bij PSvanLot? Want dat zou ik dan weer niet chique vinden vanuit KNHS...
Begrijp me niet verkeerd hoor, zo klagen achter iemands rug om zou mijn style niet zijn. Maar wat als PSvanLot nu proeven van de klager te beoordelen krijgt? Praktisch onmogelijk om dan nog neutraal te beoordelen....

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:14

Jammer dat zoiets gebeurd is!! Hopelijk leest de "klager" ook mee en mag hij/zij nu weten dat het voortaan wellicht beter is om gewoon het dialoog aan te gaan. Ook al is dat misschien heel eng.

Blijkbaar voelde iemand zich erg aangesproken over je klaagpost laatst? :P

LiselotZorro

Geen verassing dat het om jou gaat, PSvanLot. Jammer hoor, want je geeft juist ook heel veel tips om het beter te doen.

Goed dat de KNHS je in bescherming neemt. Dat vind ik wel heel netjes.

PSvanLot

linda2008 schreef:
Maar de echte naam van de “klager” is dus ook bekend gemaakt bij PSvanLot? Want dat zou ik dan weer niet chique vinden vanuit KNHS...
Begrijp me niet verkeerd hoor, zo klagen achter iemands rug om zou mijn style niet zijn. Maar wat als PSvanLot nu proeven van de klager te beoordelen krijgt? Praktisch onmogelijk om dan nog neutraal te beoordelen....

Dat maakt mij dus echt niet uit, ik het gaat om de prestatie niet om de persoon. Ik kan beste vriendinnen in de ring hebben met een slechte proef, die krijgen gewoon de punten die ze verdienen en andersom.

PSvanLot

LiselotZorro schreef:
Geen verassing dat het om jou gaat, PSvanLot. Jammer hoor, want je geeft juist ook heel veel tips om het beter te doen.

Waarom is het geen verrassing dat het om mij gaat?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:15

linda2008 schreef:

Als jury beoordeel je de prestatie en niet de persoon. Ik ken iemand die mij persoonlijk echt enorm gekwetst heeft en die ik in het dagelijks leven het liefst alle haren uit de kop trek. :+ Maar ik durf met mijn hand op mijn hart te zeggen dat als ik haar in de ring had gekregen, ik haar net zo beoordeeld zou hebben als alle andere combinaties.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:16

PSvanLot schreef:
LiselotZorro schreef:

Omdat je heel direct bent en veel mensen dat niet kunnen waarderen.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:16

linda2008 schreef:

Niet chique? Haar streek is niet chique. Ik ben blij dat de knhs haar zo gewaardeerde juryleden in bescherming neemt. Gevalletje wie zich brand moet op de blaren zitten. Ik heb er echt geen goed woord voor over. En ik denk dat je deze jury niet genoeg credits geeft, ze zal vast professioneel blijven.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:17

Suzanne F. schreef:
linda2008 schreef:

Als jury beoordeel je de prestatie en niet de persoon. Ik ken iemand die mij persoonlijk echt enorm gekwetst heeft en die ik in het dagelijks leven het liefst alle haren uit de kop trek. :+ Maar ik durf met mijn hand op mijn hart te zeggen dat als ik haar in de ring had gekregen, ik haar net zo beoordeeld zou hebben als alle andere combinaties.

Maar zou die persoon er ook zo over denken of denkt die bij slechte punten dat het jouw wraak is en weer klacht neer leggen?

Wat enorm sneu psvanlot. Ik waardeer het juist hoe de juryleden hier mee praten.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:18

Ik volg het even allemaal niet meer hier hoor %)

KirstenHorse

linda2008 schreef:

Dan zou PSvanLot de proef altijd retour kunnen doen met als reden belangenverstrengeling oid :)

Vervelend dat dit is gebeurt PSvanLot, hopelijk schrikt de melder van onze reacties richting zijn/haar reactie. Ik hoop dat je lekker aanwezig blijft in het topic! Ik heb vanmiddag nog benoemd dat ik dit zo'n fijn topic vind waar we als wedstrijdruiters en jury's elkaar zoveel mogelijk helpen en tips geven. Ook de spanning als verschillende bokkers tegelijkertijd punten krijgen of een jury een nieuwe lading proeven heeft ontvangen: super leuk in deze corona tijd :j
Laatst bijgewerkt door KirstenHorse op 17-11-20 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska27

LiselotZorro schreef:

Waarom is dat geen verrassing? Ik was mijn berichtjes ook al terug aan het lezen om te zien of ik ergens erg bot uit de hoek was gekomen. Want we zijn ook gewoon mensen en hebben allemaal wel eens onze dag niet.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:19

LiselotZorro schreef:
PSvanLot schreef:

Dat is zeker waar, en ik kan ook heel goed begrijpen dat niet iedereen dat kan waarderen.

Maar heel eerlijk kan ik stiekem gedrag nog minder waarderen.

Iedereen is wie hij is en moet handelen naar wat zich goeddunkt. Ik ben enkel gewoon heel erg benieuwd wat iemand tot deze handeling beweegt en wat je doel hierbij is.

Laten we het hierbij laten.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:21

PSvanLot, dat vind ik echt niet kunnen :\ kun je het zelf een beetje naast je neerleggen?

Je bent inderdaad direct op bokt, maar dat is je persoonlijke mening. Dat zegt nog niks over de manier waarop je jureert.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:22

urosa schreef:
PSvanLot, dat vind ik echt niet kunnen : kun je het zelf een beetje naast je neerleggen?

Je bent inderdaad direct op bokt, maar dat is je persoonlijke mening. Dat zegt nog niks over de manier waarop je jureert.

Jawel hoor, het zegt naar mijn mening meer over de ander dan over mij.

Ik ben altijd direct, maar daarbij ook zeer gewaardeerd jurylid in de wijde regio en op diverse kampioenschappen. Dat ik in de normale tijd ieder weekend weg kan en regelmatig nee moet zeggen, zegt wat dat betreft genoeg denk ik.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:23

famkeY schreef:
linda2008 schreef:

Niet chique? Haar streek is niet chique. Ik ben blij dat de knhs haar zo gewaardeerde juryleden in bescherming neemt. Gevalletje wie zich brand moet op de blaren zitten. Ik heb er echt geen goed woord voor over. En ik denk dat je deze jury niet genoeg credits geeft, ze zal vast professioneel blijven.

Nou nou rustig maar haha!!
Ik neem het toch nergens op voor de persoon die geklaagd heeft?! Ik vind het alleen van een bedrijf (want dat is KNHS) niet professioneel om dat soort informatie vrij te geven. Dat is mijn mening!
En ik onderwaardeer ook geen juryleden hoor, ik vind dat je mijn bericht nu wel erg in het negatieve trekt.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:28

PSvanLot schreef:
LiselotZorro schreef:

Dat is zeker waar, en ik kan ook heel goed begrijpen dat niet iedereen dat kan waarderen.

Iedereen is wie hij is en moet handelen naar wat zich goeddunkt. Ik ben enkel gewoon heel erg benieuwd wat iemand tot deze handeling beweegt en wat je doel hierbij is.

Voor de duidelijkheid; ik bedoel het echt niet negatief! Ik weet natuurlijk niet hoe je jureert, maar de indruk uit dit topic is zeer positief.

En ja dat mensen niet tegen dat directe kunnen is hun probleem. Een ander neemt het wel aan en wordt er beter van.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:29

.
Laatst bijgewerkt door PSvanLot op 17-11-20 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:30

LiselotZorro schreef:
PSvanLot schreef:

Voor de duidelijkheid; ik bedoel het echt niet negatief! Ik weet natuurlijk niet hoe je jureert, maar de indruk uit dit topic is zeer positief.

En ja dat mensen niet tegen dat directe kunnen is hun probleem. Een ander neemt het wel aan en wordt er beter van.

Nee hoor, ik begrijp dat het niet negatief bedoeld. No hard feelings.

MyWishMax

Mooi hoe je erin staat. :j

De rest, alweer gerefreshd? O:)

PSvanLot

Maar laten we er maar over ophouden en hopen dat degene de KNHS met de beste intenties bericht heeft. Hopelijk krijg ik nog bericht van diegene zodat we het daar samen over kunnen hebben.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:31

PSvanLot schreef:
Maar laten we er maar over ophouden en hopen dat degene de KNHS met de beste intenties bericht heeft. Hopelijk krijg ik nog bericht van diegene zodat we het daar samen over kunnen hebben.

Mooie afsluiter zo :j

MWM, ja hoor dag en nacht onderhand :') maar helaas.... begin nu wel echt ongeduldig te worden :o

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 22:32

Niet chique? Haar streek is niet chique. Ik ben blij dat de knhs haar zo gewaardeerde juryleden in bescherming neemt. Gevalletje wie zich brand moet op de blaren zitten. Ik heb er echt geen goed woord voor over. En ik denk dat je deze jury niet genoeg credits geeft, ze zal vast professioneel blijven.[/quote]

Nou nou rustig maar haha!!
Ik neem het toch nergens op voor de persoon die geklaagd heeft?! Ik vind het alleen van een bedrijf (want dat is KNHS) niet professioneel om dat soort informatie vrij te geven. Dat is mijn mening!
En ik onderwaardeer ook geen juryleden hoor, ik vind dat je mijn bericht nu wel erg in het negatieve trekt.[/quote]

Oh was niet zo naar jou bedoeld haha.. ik had wat liever terug moeten reageren. Laten we idd wat vriendelijker voor elkaar zijn! Bijdeze Y;(