Leuke foto! Ik rij "thuis" wel dressuur, zeker nu, er is wat werk, maar ga geen dressuur wedstrijden meer rijden. Gister ging ze wel lekker, 2x even proberen of ze in de hoek weg kon komen, lukte haar niet dus toen was het over en heeft ze het niet meer geprobeerd.
Cascade is nu 6 en heeft 2x een nacht op stal gestaan.
Oh wat veel buiten al. Heerlijk. Hier worden ze er zat van na een poosje in de paddock, snap ik heel goed. T is 1 en al modder. Ook niet fijn aan de beentjes. Het is tijd voor mooi weer!
Ik ga morgen naar Gert voor een training Moet zeggen dat k er erg veel zin in heb!
Snorlex
Geplaatst: 30-04-16 14:35
Hier staan ze ook nog in de paddock. Zo'n 4 uur per dag. Precies goed, frisse neus maar ze verveelt zich niet.
Kan niet wachten tot de weides droog genoeg zijn. Dan staan ze de hele dag buiten.
24/7 trekt merrie niet zo goed en ik vind het ook wel een fijn idee dat ze snachts op stal staat
Overigens een heerlijke dressuurles gereden vandaag inclusief perfect gesprongen wissel. Beetje jammer dat ik eigenlijk een gebroken lijn wilde rijden
Goldie
Geplaatst: 30-04-16 15:21
Naja, kan ze dat ook
Ik heb een nieuwe cap besteld, vond dat het wel eens mocht. Een hele gave Charles Owen, customized by Goldie
Bunn
Geplaatst: 30-04-16 18:40
Wat een stoere foto Goldie, geen wonder dat ze die willen gebruiken! Ben trouwens wel heel nieuwsgierig naar je cap. Welk model heb je gekozen?
Veel plezier Cioccolato! Ik heb morgen m'n tweede ever crosstraining, deze keer buiten. Heb er zin in!
Hahaha, lekker Snorlex.
paljaslaura
Geplaatst: 30-04-16 19:45
Oeh ik ben ook benieuwd Goldie!! Veel plezier Car! Haha wel heel knap van dr!
Gismo ging vandaag super fijn met springen. Alleen moet de waterstand even aangepast gaan worden. De bak staat nu standaard te droog waar niet alleen puppypaard moeite mee heeft maar zelfs Mickey die toch best wat kracht heeft
Klinkt goed Elke... Die foto op de picknicktafel vond ik erg kunstig ik verslikte me spontaan
Had vandaag onderlinge, dressuur 194,5 en 189. Snel omzadelen en meteen springen. Dan zit een springzadel ineens eng maargoed, merrie was helemaal leeg door de temperatuur en uitlopende dressuurproeven. Daardoor een balkje, echt een hele lamme fout. Daarna werd ze wel scherper, maar niet zoals normaal. Daarna lekker zonder jas buiten spelen en nog op het gras gehad.
Bunn: Ik heb een AYR8 besteld, de rest zien jullie wel
ik schiet ook steeds in de lach als ik die foto zie... al voelde het lang niet zo heftig als dat het eruit ziet..
Lekker weer he!? jammer van het springen. Telde de dressuur wel voor punten? Ik vind het juist fijn zo met zadels dan andersom. Dan bungelen je benen ineens zo lang.
Ik ga gewoon niet op een dressuurzadel zitten Dat is ook een optie
Ik ben heel trots op mezelf: was vandaag tweede in de BB met 78,5 punt. Rondje liep echt lekker! In de prijsuitreiking werd Bella weer zichzelf en kon ik niet meer uit het midden wegkomen. Best lastig zo'n rondjestollend achteruit rennend paard
Lithya
Geplaatst: 01-05-16 21:59
Echt Gomir? Zo ben ik anders twee keer driekwart van het terrein in St Nic over geweest.
Gefeliciteerd, wel hele mooie punten!! Kon dus toch nog starten?
Elke, kan die van mij met jou mee op watertraining?
Goldie
Geplaatst: 01-05-16 22:04
Mooie punten! Ik kwam maar tot 68 Gekke Bella! Weet je wie er ook mee liep vandaag Carina, good old Cherry 27 jaar is die kleine malle pony al weer...
Nee Elke, niet voor punten. Volgende keer ga ik me maar eens wagen aan een L1 proef. Middendraf wil alleen nog steeds niet echt lekker wijken gaat wel steeds beter.
Cherry cherry? Dat is de vriend van m'n project haha. Die wilde van de week terug naar stal rennen waar m'n project het niet me eens was en in de startbox stond om te flippen
Wauw Goldie je bent wel lekker bezig! Dus met de bokaal ga je L1 en M?
Kom maar in het knappe kontje van mijne ja haha oefenen oefenen en door blijven oefenen.. Hoe vaak ik wel niet achter andere aan ben geweest ..
Cherry... hahaha ik denk huuuuhh??? hoezo dat die het nog doet?? Ik noem mijn paard thuis dus altijd Cherry .. ik dacht dat jullie het over de mijne hadden
Ik heb vandaag een heerlijke training gehad. Paardje was scherp, beetje jolig zelfs. Complimenten gekregen waarmee we verder kunnen. Ben erg tevreden met de trainingen van Gert. Gaat echt met je werkpunten aan de gang om je zelfvertrouwen een boost te geven en daarmee het paard en de hele combinatie. Erg fijn!
Lekker Goldie! Oh wat fijn dat je nog kon starten! En dan ook gewoon eerste helemaal lekker! Fijn Car, mooie foto ook bij de tulpen!
gomir
Geplaatst: 01-05-16 23:13
Klopt Vibabu! Want ik zag op je facebook de eigenaresse laatst voorbij komen
Klinkt goed Cio
En na vandaag ook best trots op Hurricane en Gup. De laatste moet binnenkort zijn M-debuut maar maken als het een keer niet idioot dik staat, die is er wel aan toe.
Je had er mooi weer bij Carola. Vind het heel leuk dat jij ook zo goeie klik hebt met gert. Klinkt als een heerlijke training! Wanneer heb jij weer cross?
Mooie foto's gomir, ruimte zat inderdaad. Ze gaan lekker zo
Ja het was echt heerlijk! Dat weer heb ik een poos gemist haha. Ga ook al mn volgende training plannen voor 21 of 22 mei, ergens daar. Ik heb zaterdag weer in Castenray en daarna pas Oud Karspel weer.. Jij dan?