[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

paljaslaura

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 09:33

Oh haha :+ nou het is al wel minder dik en m'n teen word mooi blauw.
Die regen mag nu wel weer ophouden zeg

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 09:41

Als het goed is nog 2 dagen, dan krijgen we weer mooi weer!

Fijn hé paarden. Haha. Kan je er wel op lopen?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 10:26

Ben je lekker mee Laura, wel naar de dokter geweest?

Klote weer, ze staan hier weer in de paddock ipv wei. :n

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 10:29

Cas keek me vanochtend ook echt zo aan van moet ik echt naar buiten :=

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:51

Hier staan ze lekker op stal _O-

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:12

Heb de witte pony wel buiten lopen met een dekentje op. Die doet tenminste normaal in de wei en stampt niet alles kapot.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:40

Hier gaan ze 's ochtends naar buiten en met kak weer komen ze om een uur of 16.00 naar binnen. Als het echt echt slecht is in de winter komen ze alleen buiten met mesten maar dat gebeurd maar zelden gelukkig.

Ik zit er over te denken om naar een andere stal te gaan maar daar kunnen ze maar 4 uur buiten elke dag. Dat staat me toch een beetje tegen.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:50

Hier staan ze ook niet veel buiten. Paddocks zijn zeiknat, ze staan net zo tevreden op stal.
Ik doe ze vanmiddag rond een uur of 4 wel een uurtje naar buiten.

Straks op het land kunnen ze weer hele dagen eruit, kan niet wachten! Het was bijna zover, tot de regen weer kwam..

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:13

Die van ons staan nu lekker op 't land in de zeikregen, van half 8 tot een uur of 5. Van de zomer gaan ze pas tegen 10 naar binnen, maar soms willen een paar niet en dan blijven zij de nacht buiten. Vaak mogen ze dan in de ochtend een uurtje naar binnen om brokjes te eten. :P Als het echt heel warm is dan gaan ze alleen 's nachts het land op en staan ze overdag koel binnen. :j

Maar met dit weer vinden ze het volgens mij wel prima, ze staan een beetje te grazen en af en toe gaan ze met z'n allen uit hun plaat, om op te warmen waarschijnlijk. :')

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:34

Hier hebben ze pech als ze buiten staan en het gaat regenen, maar zetten ze niet buiten als het regent. Mijn bak is eigenlijk heel goed ondanks de regen.

Gisteren weer lekker gesprongen. Dat sommigen alleen maar dressuur rijden...

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:49

Wij zijn nu lekker een weekend weg met wat meiden van stal en de paarden. Fijn met dit weer. :') Al valt t wel mee maar t is wel een beetje jammer!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 14:49

Hier staan ze sowieso dag en nacht buiten. Straks bij het nieuwe huis ook, al zal Cascade dan soms een nacht binnen staan als we vroeg weg moeten.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:47

Nou, ik heb net al m'n beenbeschermers gewassen. En nu heb ik oude rimpelhanden, haha. :P Je moet iets met dit weer. :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 17:54

Die gooi ik gewoon in de wasmachine :+

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 18:14

Ik ook!

Mijn paarden staan helaas niet buiten, de jonge paarden probeer ik af en toe in de paddock te doen, maar de sportpaarden staan op stal. Zou het graag anders zien, maar dat is bij ons op stal helaas niet mogelijk.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 18:24

Alleen maar dressuur lijkt me ook echt helemaal niks! Vind dressuur erg leuk maar springen vind ik toch leuker.

Gister springzadel voor puppy gekocht en meteen even uitgetest in de springles. Ze deed het super! Gaat met sprongen vooruit. Maar 1 langslopen in een lijntje omdat ze schrok dat ze met haar hoef tegen de balk tikte. Daarna even stress en even er niet overheen willen maar in de herkansing ging ze gewoon iets hoger er overheen *\o/*

Voor volgende week weer eens een wedstrijdje op gegeven. Als die goed gaat ga ik maar weer eens flexibel L springen :) hij gaat zo fijn de laatste weken.

Blij met m'n paarden! <3

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:26

Super vibabu!
Die twee van mij staan nu alleen een beetje op de paddock. Als t weer even droog is geweest kunnen ze t gras wel weer op. Moet wel opletten met die kleigrond..

Gismo gaat echt heerlijk. De galop gaat ook met kleine stapjes steeds iets beter. Vandaag liet ie ook mooi een stuk los en ging meteen ook in een kalmer tempo lopen ipv zo gehaast. Dus dat gaat de goede kant op :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:04

Aaah ik was jullie kwijt!! Dat is raar..
Maar daar zijn we weer :D

Laura auw pijnlijk!! Maar bikkel, gewoon doorgaan daar hou ik van ;)
Fijn dat gismo vooruit gaat!
Leuk vibabu, gaat vast goed komen!

Gisteren in het bos echt zeiknat geregend maar wel lekker kunnen rijden want er was niemand.
Maar wat een weer joh pfff eerst stonden ze lekker 24/7 buiten maar nu toch weer 's nachts binnen. Als mijn paard altijd op stal zou moeten staan zou ze gek worden..

Vanavond weer bij Gert geweest. En zo komen we steeds weer bij een ander probleem en proberen we dat op te lossen. Vandaag was het mijn houding en dan vooral m'n gebonk in een hectische galop. We versterken elkaar dan, zij hectische galop ik kan niet meer zitten en zij gaat nog meer stuiteren. Maar uiteindelijk drie keer soort parcours kunnen springen waarbij het super ging.

Zo nu kan ik jullie weer in de gaten houden ;)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:11

Dat laatste heb ik ook Elke! Bij mij helpt het om iets verlicht te gaan zitten, dan galoppeert hij ook makkelijker onder me door. :j

Leuk Vibabu, ik ga flexibel vanaf juni denk ik.

Evel is niet anders gewend dan veel buiten staan en dat vind ik ook voor de gezondheid belangrijk. Niet 24/7 in de paddock paradise overigens, dat is me weer iets te gortig :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:16

Ik moet ook weer even een wedstrijdje zoeken, wil weer even op het gras starten voor ik wilde plannen ga maken :+
Dressuurmatig gaat ze ineens erg fijn :)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:21

Pantykous schreef:
Dat laatste heb ik ook Elke! Bij mij helpt het om iets verlicht te gaan zitten, dan galoppeert hij ook makkelijker onder me door. :j

Dit hebben wij precies vanavond hebben gedaan! Steeds naar de ontspanning want dan ontspan ik ook. En dan voor de sprong kan ik wel gaan zitten en mooie afstand rijden :)

Bij ons staan ze wel alle drie apart hoor 's nachts. En vooral met eten dus daarmee nooit gedonder.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:35

Ooh ik kan ook bij de hectiek>hobbel club :') al begin ik nu wel steeds beter met z'n fratsen mee te zitten haha.
Wel top dat je zo een manier vind om er mee om te gaan!!
Ik ga met Mickey denk ik volgende week in Soest wel weer een rondje L mee nemen. Is daar vertrouwd dus dan durf ik t wel aan. En de B gaat echt heel erg simpel nu :)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:38

Ik was even uit die club gestapt toe ik gestopt ben met mijn oester, maar die grote gek begint met dressuur steeds meer mee te doen met de dribbelclub

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:05

Hahaha ik voel een nieuwe topic naam aankomen }>

Stuiterende dribbel springers (uitzonderingen daargelaten) +:)+

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:17

:D ik kan me er niet in vinden.