Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiselotZorro schreef:Ik vlecht voor een kleine wedstrijd ook nietschoon zijn ze daarentegen altijd. Vind het ook stom om voor je instructeur te verschijnen met een smerig paard. Sterker nog, ik vind het al niks om zelfstandig op de vereniging te rijden met een vies, onverzorgd paard
SteffiiY schreef:Als jury let ik er in de klasse B wel op of pony/paard gewassen en geknot is. Als je gewassen/geknot in je wedstrijd outfit je rondje rijd krijg je van mij een veel hoger cijfer voor verzorging dan wanneer je je paard zo uit stal getrokken heb en normale kleding aan hebt. Dus als je in de B online rijdt, ik zou echt aanraden om netjes voor de dag te komen
SteffiiY schreef:Als jury let ik er in de klasse B wel op of pony/paard gewassen en geknot is. Als je gewassen/geknot in je wedstrijd outfit je rondje rijd krijg je van mij een veel hoger cijfer voor verzorging dan wanneer je je paard zo uit stal getrokken heb en normale kleding aan hebt. Dus als je in de B online rijdt, ik zou echt aanraden om netjes voor de dag te komen
JiKaLeNiPau schreef:xRoossie95 schreef:Moet zelf ook eerlijk bekennen dat ik niet knot en was voor de online filmpjesKnotten soms nog wel als we tijd over hebben. Maar wassen heb ik altijd zo'n hekel aan. Dus sorry soms zijn er nog poepvlekken
Hoop altijd maar dat het niet zo opvalt/mensen het niet erg vinden
Doe je dat voor een normale wedstrijd ook niet? Je rijdt toch gewoon een wedstrijd eigenlijk dus heel eerlijk ? persoonlijk vind ik het niet kunnen. Doe even een klein beetje moeite al zou je het doen voor de jury die daar voor jou zit en zijn/haar tijd er in steekt.
Kaitlyn schreef:Wat waren je punten Roossie?