Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kleintje schreef:Mijn mening... hij kan beter zijn eerste EK ondergewaardeerd worden dan dat je een prutcombinatie hebt die overgewaardeerd wordt!
Hij leert hier zo ontzettend van!
Toppie dat ie met zijn kur een topruiter als Kyra Kurkland eruit heeft gereden!
Sjappie schreef:Ze punten iig wel hoog die jury's, nummer 1 tot nu toe staat al op 77%!
Kuiken schreef:wanneer komt er een nieuwe anky kur???? deze kan ik dromen...
Sjappie schreef:Het probleem met een nieuwe combinatie is dat de jury die niet kent. Ze gaan dan nooit onwijs hoog punten omdat dan wel eens een flater kan worden. Daarom vond Sjef dat Laurens wel iets meer had verdiend in de GP. Dat hij hier verder mag rijden is een ervaring om nooit te vergeten, en dat voorspelt alleen maar veel goeds voor de toekomst. Maar ik bedoel: 75% scoren in een Kür op je eerste internationale kampioenschap!!? WAUW!
lachmar schreef:Zou wel mooi zijn als laurens dadelijk 11e wordt net als imke op de OS
missmiekie schreef:@sjappie: idd ik doe het hem niet na, maar ik vind dat laurens op dezelfde manier als anky (bv) gejureerd zou moeten worden, maar helaas is dat een droom, want dat gebeurd toch niet . Ja misschien over heel lang..........................
Ragne schreef:Sjappie mijn klok weet niet veel van dressuur denk ik...