WWWiske schreef:Is Uffie alweer vertrokken? Zeker zo'n undercover "eendagsvlieg"die z'n adrenaline effe kwijt moest.
nee sorry ik heb ook nog een ander leven dan de pc
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
uffie26 schreef:aan de teksten te lezen inderdaad allemaal minderjarigen dacht ik maar ik heb me vergist, en het lijkt me beter als jullie allemaal met cap blijven rijden als je een tekst zonder leestekens niet eens goed kunnen lezen
CGJ12 schreef:Zal Gert Naber ook wel gelezen hebben........
Citaat:Zat toestraks TV te kijken en de rally van Dakar voorbij komen. Mischien moet de KNHS eens contact opnemen met de organisatie dat deze rally's. Kunnen ze eens kijken hoe hun een evenement verzekeren..
Gerrie schreef:Met die vergelijking sla je de plank helemaal mis...
Goed bedoeld overigens![]()
Die rally staat nog boller van de sponsoren dan die hele KNHS...
Wij zijn 'maar' amateurs die hebben niet eens sponsoren.
Die hele kleine top in Nederland wel, en die zijn er maar wat blij mee
Fleurtje100 schreef:Natuurlijk hebben die meer sponsoren. Maar er word iemand arbeidsongechikt rolstoel hele huis aangepast etc. Betaalt dat automerk dat dan?
Je hoort van veel mensen dat bv interpolis niet uitkeert als je van je paard afvalt zonder cap dat je dan geen geld krijgt van je verzekering voor ziektekosten ed. Volgens mij heeft het zelfs in Bit gestaan.
En als je dan begint over autogordels, lichten aan, dronken autorijden etc. Vind iedereen het heel logisch dat als je dat als dronken (of zonder gordel of zonder lichten aan 's nachts) achter het stuur zit en je een ongeluk krijgt de verzekering wel gewoon uitkeert. (en dan word er ook uitgekeert dat is al vaak genoeg gebleken)
Ik snap dat ik hiermee een beetje de plank mis sla en dat anders is op een georganiseerde wedstrijd. (Ik ben nou eenmaal blond)
Maar dan zou je toch altijd op eigen risico met hoed kunnen rijden.
Ik was vandaag ook op een manege met veiligheidscertificaat, de pensionklanten moeten daar ook met helm op rijden. Maar als er een ZZGP-wedstrijd gehouden word heeft iedereen een hoedje op. Het is zo krom allemaal, ik ben er gewoon van in de war..
ranna schreef:Ehhh mensen.... ik wil niet de vreugd bederven maar hoor vanmorgen op de radio dat de discussie omtrent de helm tijdens het schaatsen weer oplaait door de val van Gerard.
WWWiske schreef:gezellig hier, ik mis een hoop
Citaat:Ehhh mensen.... ik wil niet de vreugd bederven maar hoor vanmorgen op de radio dat de discussie omtrent de helm tijdens het schaatsen weer oplaait door de val van Gerard.
Citaat:Op deze manier kunnen ze voor goede reclame beter een schaatser hebben die valt dan eentje die kampioen wordt....
Citaat:Je moet dus de OORZAKEN wegnemen, en je niet indekken tegen eventuele (volledig te voorkomen!) gevolgen door middel van een helm.
Die helm zou helemaal niet nodig moeten zijn.
Gerrie schreef:In de hippische door oa meer zorg te besteden aan de zitkwaliteiten van de ruiter...
En niet alleen diegene die bij de FNRS aangesloten zijn...
Een bumper in de rijbak kun je ook ondervangen door op de tweee hoefslalg te gaan rijden!
Een oefening op zich