Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
robbie88 schreef:Succes allemaal morgen!!! Ik heb besloten mijn grote vriendelijke reus te koop te zetten.. eerst herstellen, en hopelijk in de toekomst dan weer wat voor mijzelf. voor nu levert het mij te veel frustratie / verdriet op. Wat mij ook in herstel in de weg staat..
Ik mag straks met de haflinger eventueel weer opbouwen, die is veel vlakker,en / of op paard van mijn man… mocht ik voldoende herstellen kan ik altijd wat weer kopen.
Noisy schreef:Och Robbie, wat zal dat een zware beslissing zijn geweest maar wel heel begrijpelijk.
Iedereen die morgen nog op pad gaat succes!
Ik heb gisteren mijn online proefjes voor de Wran virtual ingeleverd. Is western. Als het goed is uiterlijk woensdag de uitslag.
[ [url=m/kRCSvv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Autumnn schreef:Wat zal dat lastig geweest zijn Robbie! Sterkte en succes met de verkoop….
Wat leuk een westernproefje Noisy! Wat heb je allemaal voor onderdelen daarin?
SophievdV schreef:Nou hier een domper.. paard is niet goed. Er heeft een pony bovenop gezeten. Nu heeft ze een schram thv de lendenen, op de ruggengraat. En ze loopt niet goed, ik vermoed spierpijn. Met poetsen is het ook gevoelig.
Ik ga dinsdag weer heen om te kijken hoe het dan is. Het heeft even tijd nodig denk ik. Iemand die dit ook wel eens mee gemaakt heeft? De pony is er bij weg gehaald en ze staat nu eerst alleen met andere paarden om haar heen.