Hier weer 3 proeven gekregen dus die ga ik morgen gelijk beoordelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:Hier m'n punten terug, helaas 175 en met het merendeel van de scores zijn zowel ik als m'n instructeur het niet eens, jammer!
leonie87 schreef:Voor degene wiens proef is afgekeurd. Krijg jehier direct bericht van of gaat dit eerst terug naar de KNhs en beoordeeld deze of dat terecht is? Ik ben wel benieuwd.
Hier weer 3 proeven gekregen dus die ga ik morgen gelijk beoordelen
AtillaFlash schreef:Gefeliciteerd Dala8 met je fantastische punten!
Het viel mij op dat je bij de uitslag rechtsboven een oranje balkje had staan “opleiding”; weet iemand wat dat betekent en of dat standaard is of alleen als je aangeklikt hebt dat je akkoord gaat dat KNHS je proef gebruikt?
Wat betreft afkeuren vertelde de KNHS mij dat de beoordelende jury dat beslist en zij daar verder niet over gaan of op terug komen, op zich jammer want als je het niet eens zou zijn met de afkeuring is toelichting of verweer vanuit deelnemer dus blijkbaar nooit mogelijk.![]()
Verder blijft het jammer dat met de huidige verdeling/toekenning deelnemers wachten op uitslag en jury’s op proeven...
Dala8 schreef:Bedankt voor alle felicitaties!
Ik geloof het nog steeds niet helemaal. Voor mijn gevoel rij ik echt niet zo goed. Ik rij deze merrie sinds september 1 a 2 keer in de week. Het is mijn bijrijdpaard en ik kreeg dus de kans om wedstrijden te gaan rijden tot nu toe alles nog boven de 200. Maar ik ben wel bang dat als we straks weer op locatie kunnen rijden dat het echt heel anders is.
Op de vraag of ik het filmje wil plaatsen, je mag mij een pb doen.
Maris__ schreef:bliksemflits schreef:Hier m'n punten terug, helaas 175 en met het merendeel van de scores zijn zowel ik als m'n instructeur het niet eens, jammer!
Heh wat jammer! Helaas blijft het een jurysport... Heb je op normale wedstrijden natuurlijk ook wel eens dat je het er niet mee eens bent. Stond er wel commentaar bij waar je je wat in kon vinden? Volgende keer beter!![]()
@Dala8: wauw wat een dikke puntenGefeliciteerd!
Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten
bliksemflits schreef:Nee dat vind ik dus het meest jammere! Het hoogste wat ik gereden heb is letterlijk een 6 en al die 6'en hebben geen commentaar. Ik heb liever een 4 en een 7 dan alleen maar 6'jes en 5x en 5 zonder commentaar, want dat is letterlijk m'n protocol...
Zit er ook niet mee verder, maar vorige keer reden we bijna 190 en zo'n groot verschil was deze proef nou ook weer niet