Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:24

Voor degene wiens proef is afgekeurd. Krijg jehier direct bericht van of gaat dit eerst terug naar de KNhs en beoordeeld deze of dat terecht is? Ik ben wel benieuwd.

Hier weer 3 proeven gekregen dus die ga ik morgen gelijk beoordelen :)

Dala8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:10

Afbeelding

Hoe dan?
B+9

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:21

Goed gereden blijkbaar! Gefeliciteerd! *\o/*

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:24

WoW dala8 wat een monsterscores. Zou je je proefje willen delen? Ben wel benieuwd hoe zn proefje eruit ziet :o

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:26

Wauw wat goeeed!! Gefeliciteerd *\o/*

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:31

Wauw wat een score !!!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:31

Dat zijn nog eens scores !

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 23:16

Gefeliciteerd! Dat zijn mooie scores!

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 23:18

Wauw! Dat is echt een super score!

Ik wacht nog geduldig af op mijn feedback :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 23:21

Wauw dala gefeliciteerd!

Maris__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 23:44

bliksemflits schreef:
Hier m'n punten terug, helaas 175 en met het merendeel van de scores zijn zowel ik als m'n instructeur het niet eens, jammer!

Heh wat jammer! Helaas blijft het een jurysport... Heb je op normale wedstrijden natuurlijk ook wel eens dat je het er niet mee eens bent. Stond er wel commentaar bij waar je je wat in kon vinden? Volgende keer beter! :j

@Dala8: wauw wat een dikke punten +:)+ Gefeliciteerd!

Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten :D

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 00:01

Wauw! Top score, gefeliciteerd!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 00:42

leonie87 schreef:
Voor degene wiens proef is afgekeurd. Krijg jehier direct bericht van of gaat dit eerst terug naar de KNhs en beoordeeld deze of dat terecht is? Ik ben wel benieuwd.

Hier weer 3 proeven gekregen dus die ga ik morgen gelijk beoordelen :)

Wat ik van de Knhs begreep is dat zij het ook bekijken en dan of bericht naar de deelnemer of toch laat beoordelen. Ik heb van de 13 er 8 beoordeeld en de rest is retour gegaan. Varieerde van paspoort op telefoon tonen, alleen ouders van paard tonen, harnachement fouten zoals ontbrekende neusriem. Dat kunnen ze gewoon niet laten beoordelen aangezien het in het reglement staat.

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 02:21

Gefeliciteerd Dala8 met je fantastische punten!
Het viel mij op dat je bij de uitslag rechtsboven een oranje balkje had staan “opleiding”; weet iemand wat dat betekent en of dat standaard is of alleen als je aangeklikt hebt dat je akkoord gaat dat KNHS je proef gebruikt?
Wat betreft afkeuren vertelde de KNHS mij dat de beoordelende jury dat beslist en zij daar verder niet over gaan of op terug komen, op zich jammer want als je het niet eens zou zijn met de afkeuring is toelichting of verweer vanuit deelnemer dus blijkbaar nooit mogelijk. |o
Verder blijft het jammer dat met de huidige verdeling/toekenning deelnemers wachten op uitslag en jury’s op proeven... :(

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 08:07

Ik heb al weken geen proeven gehad :(
Wel jammer, want ik had wel tijd.
Vanaf maandag moet ik weer werken, hoop niet dat ik er dan ineens een heleboel krijg :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 09:35

AtillaFlash schreef:
Gefeliciteerd Dala8 met je fantastische punten!
Het viel mij op dat je bij de uitslag rechtsboven een oranje balkje had staan “opleiding”; weet iemand wat dat betekent en of dat standaard is of alleen als je aangeklikt hebt dat je akkoord gaat dat KNHS je proef gebruikt?
Wat betreft afkeuren vertelde de KNHS mij dat de beoordelende jury dat beslist en zij daar verder niet over gaan of op terug komen, op zich jammer want als je het niet eens zou zijn met de afkeuring is toelichting of verweer vanuit deelnemer dus blijkbaar nooit mogelijk. |o
Verder blijft het jammer dat met de huidige verdeling/toekenning deelnemers wachten op uitslag en jury’s op proeven... :(

Wij moeten wel een reden van afkeuring aangeven. Als de video niet voldoet aan de eisen wat voor verweer wil je dan geven? Knhs komt er echt wel eens op terug. Ik heb afgekeurde video’s gehad die wel beoordeeld mochten worden met toestemming Knhs dus zo zwart wit is het niet

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 10:24

Doe je de eerste proef van de maand? Vriendin wil een proefje l2 opnemen

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:02

Jester_ schreef:
Doe je de eerste proef van de maand? Vriendin wil een proefje l2 opnemen

Nee de laatste van de reeks. Dus B6 L110 l214 m118 en m222

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:12

Oke thanks!

Dala8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 12:06

Bedankt voor alle felicitaties!
Ik geloof het nog steeds niet helemaal. Voor mijn gevoel rij ik echt niet zo goed. Ik rij deze merrie sinds september 1 a 2 keer in de week. Het is mijn bijrijdpaard en ik kreeg dus de kans om wedstrijden te gaan rijden tot nu toe alles nog boven de 200. Maar ik ben wel bang dat als we straks weer op locatie kunnen rijden dat het echt heel anders is.

Op de vraag of ik het filmje wil plaatsen, je mag mij een pb doen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 12:18

Dala8 schreef:
Bedankt voor alle felicitaties!
Ik geloof het nog steeds niet helemaal. Voor mijn gevoel rij ik echt niet zo goed. Ik rij deze merrie sinds september 1 a 2 keer in de week. Het is mijn bijrijdpaard en ik kreeg dus de kans om wedstrijden te gaan rijden tot nu toe alles nog boven de 200. Maar ik ben wel bang dat als we straks weer op locatie kunnen rijden dat het echt heel anders is.

Op de vraag of ik het filmje wil plaatsen, je mag mij een pb doen.

Dat maakt echt niks uit, je rijdt dus gewoon goed. Ik rijd mijn merrie ook maar 2 keer per week en rijd ook hele hoge punten. 1e wedstrijd reed ik haar ook net 2 maanden ofzo.
Ik zou dus zeker niet bang zijn voor echte wedstrijden. Het kan iets verschillen, maar je gaat echt niet ineens 40 punten omlaag ;) Je kan het, dat heb je al laten zien!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 13:43

Maris__ schreef:
bliksemflits schreef:
Hier m'n punten terug, helaas 175 en met het merendeel van de scores zijn zowel ik als m'n instructeur het niet eens, jammer!

Heh wat jammer! Helaas blijft het een jurysport... Heb je op normale wedstrijden natuurlijk ook wel eens dat je het er niet mee eens bent. Stond er wel commentaar bij waar je je wat in kon vinden? Volgende keer beter! :j

@Dala8: wauw wat een dikke punten +:)+ Gefeliciteerd!

Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten :D

Nee dat vind ik dus het meest jammere! Het hoogste wat ik gereden heb is letterlijk een 6 en al die 6'en hebben geen commentaar. Ik heb liever een 4 en een 7 dan alleen maar 6'jes en 5x en 5 zonder commentaar, want dat is letterlijk m'n protocol...

Zit er ook niet mee verder, maar vorige keer reden we bijna 190 en zo'n groot verschil was deze proef nou ook weer niet :')

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 14:04

bliksemflits schreef:
Nee dat vind ik dus het meest jammere! Het hoogste wat ik gereden heb is letterlijk een 6 en al die 6'en hebben geen commentaar. Ik heb liever een 4 en een 7 dan alleen maar 6'jes en 5x en 5 zonder commentaar, want dat is letterlijk m'n protocol...

Zit er ook niet mee verder, maar vorige keer reden we bijna 190 en zo'n groot verschil was deze proef nou ook weer niet :')

Wat jammer dat je zo weinig commentaar hebt gekregen. Ik geef (ook regulier) juist bij vrijwel alles commentaar. Dan is het duidelijk waarom ik tot dat cijfer ben gekomen. Want je kan best wat minder of meer punten dan andere juryleden omdat je ergens anders net iets meer op let.

Ik heb van de week nog een mail gestuurd omdat ik geen proeven meer krijg, maar er zijn gewoon vreselijk veel aanmeldingen van juryleden. Ik zou wel weer snel wat krijgen, maar tot op heden nog niets.

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 14:12

@bliksemflits wat jammer van de tegenvallende uitslag, zeker als je instructeur en jij dat ook niet terugzien bij het zelf bekijken van de proeven en het protocol ook niet veel opheldering geeft door commentaar. Als ik het daarvoor goed las was het niet heel makkelijk voor je om het te regelen dat je een film-proefje had en dan is het extra jammer :( .
Mag ik vragen welke klasse je proefje was?

Heeft iemand anders al wel of niet dat oranje balkje “opleiding” op het protocol gehad? Kiest de beoordelende jury daarvoor of komt standaard erop als je aanklikt bij insturen dat je filmpje gebruikt mag worden?

En nogmaals: teleurstellend dat er deelnemers en juryleden aan het wachten zijn, blijf hopen dat de KNHS daar wat aan doet.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 14:35

Nee klopt, helaas niet zo makkelijk iemand te regelen nu we geen extra mensen mee naar stal mogen nemen.
Misschien dat het over 2 weken nog een keertje lukt, dan heeft die stalgenoot een weekje vakantie namelijk :)

Geen winstpunt rijden is jammer maar zit ik ook helemaal niet mee, ik vind het gewoon jammer dat we bijna geen commentaar/tips hebben en eigenlijk alleen maar 6jes. Ik heb liever een jury die een 4 en een 7 durft te geven :)

We rijden L1! Ik weet ook wel dat het geen 200 proef was, maar zelf had ik er toch echt wel (en mn instructeur ook) een paar dingetjes tussen zitten die wel een 7 waard waren (en eerlijk? Ook eentje die ik een dikke 4 vond; error in de aanleuning bij aanspringen in de 2e galop, en daar krijgen we dan een 6 voor? Dat maakt de verwarring over het protocol nog groter). Jammer, maar hopelijk kunnen we binnenkort nog een keertje!

Ik moet nog 2 punten in de L1, dus zou die gewoon heel graag nog willen halen en dan de focus op die L2 gaan leggen :D

Bij mij staat er trouwens "TRAINING" in dat oranje balkje boven m'n protocol