Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 08:58

En vervolgens in discussie gaan met de jury over je punten :D

MisticRider

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 09:00

Het zou trouwens wel tof zijn, als ze dit door gaan ontwikkelen, dat je in een chatbox ofzo na kan praten met de jury ? dat je wat opties heb om vragen te stellen :-) Lijkt mij helemaal leuk.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:23

Oké ik hoop dus dat mijn filmpje wordt goedgekeurd... ik heb de voorpagina van het paspoort gefilmd waar de aftekeningen van mijn paard staan vermeld, maar niet dat grote paard met die tekeningetjes erin..

Denken jullie dat ie wordt goedgekeurd? Ik heb de KNHS al een bericht gestuurd maar ik poep nu wel in m’n broek. :(

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:24

mcjv schreef:
Oké ik hoop dus dat mijn filmpje wordt goedgekeurd... ik heb de voorpagina van het paspoort gefilmd waar de aftekeningen van mijn paard staan vermeld, maar niet dat grote paard met die tekeningetjes erin..

Denken jullie dat ie wordt goedgekeurd? Ik heb de KNHS al een bericht gestuurd maar ik poep nu wel in m’n broek. :(

Ik heb ook alleen die gefilmd hoor. Bij mij staat er ook niets ingetekend geloof ik.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:24

mcjv schreef:

Ik heb dit ook gedaan, want bij die tekeningetjes staat sowieso niks bij mij.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:25

Sunniva schreef:
mcjv schreef:

Ik heb ook alleen die gefilmd hoor. Bij mij staat er ook niets ingetekend geloof ik.

Bij heel veel mensen staat er niks in getekend, uitgerekend bij mij wel. :+ Is jouw filmpje wel goedgekeurd?

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:25

mcjv schreef:

Ik heb ook alleen het signalement op de eerste pagina gefilmd. De 'tekening' van het paard is namelijk niet ingevuld bij mij, is gewoon een lege pagina. Het signalement op de eerste pagina is heel duidelijk. Lijkt me dat het dan wel in orde is.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:27

Ik ga de 29e jureren... Toch maar een keer doen terwijl ik er sceptisch tegenover sta.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:28

Thanks voor de geruststelling! We wachten het gewoon af, anders dikke pech. :+

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:31

Ik heb mijn filmpje maandag ingeleverd, dus ik weet nog niet of hij is goedgekeurd. Ik heb in ieder geval tot nu toe niks gehoord, maar als ik iets hoor, dan laat ik het weten! :j

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:34

Ik lees ook even mee met jullie, leuk topic! Ik heb maandag voor het eerst een filmpje ingestuurd, voor het event van de 21ste. Ben heel erg benieuwd om te horen waar we staan, het is mijn M-debuut met mijn jonge puppiepaard. Wel geinig om dat debuut gewoon in de bak in mijn eigen achtertuin te kunnen maken! Heb nog niet zo heel veel pagina's van dit topic doorgelezen, maar zou het wel leuk vinden om filmpjes van andere te zien? Worden die hier ook gedeeld? Ik wil mijn filmpje ook wel delen, weet alleen niet of dat hier gebruikelijk is en of mensen er überhaupt op zitten te wachten :D :j

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:38

[/quote] Bij heel veel mensen staat er niks in getekend, uitgerekend bij mij wel. :+ Is jouw filmpje wel goedgekeurd?[/quote]

Ik heb hem aangeleverd voor het event van 23/4 dus ik weet ook nog niet of die van mij wordt goedgekeurd.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:40

Sunniva schreef:

Bij heel veel mensen staat er niks in getekend, uitgerekend bij mij wel. :+ Is jouw filmpje wel goedgekeurd?[/quote]

Ik heb hem aangeleverd voor het event van 23/4 dus ik weet ook nog niet of die van mij wordt goedgekeurd.[/quote]

De mijne inderdaad ook, ik ben benieuwd. :)

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:50

Crap, ik heb een verkeerd combinatienummer genoemd tijdens het filmen :+ Ik was sowieso niet echt tevreden, dus misschien nog maar een keer doen van de week. Wat een luxe... :Y)

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:55

Mij is het nog steeds niet gelukt om een startpas aan te vragen. Weet iemand wat de verwerkingstijd is bij de KNHS? Ik heb een week geleden bericht gehad van de locale verening dat ze mijn aanmelding doorgegeven hebben aan het KNHS. Helaas zie ik de vereniging nog niet in mijn KNHS. Ik heb al een starlicentie voor endurance maar ik heb de lidmaatschap van de locale vereniging nodig voor de reguliere startpas.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:00

Kun je trouwens ergens zien of je video is goedgekeurd? Of is het wachten tot je je punten ontvangt?

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:03

Ik heb mij inmiddels ook in kunnen schrijven! doe de 28e en 30e mee! ga zaterdag 2x filmen voor allebei de keren. filmpje mag een week oud zijn dus kan mooi!

oja 5 en 7 mei doe ik ook mee :D

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:05

Sunniva schreef:
Kun je trouwens ergens zien of je video is goedgekeurd? Of is het wachten tot je je punten ontvangt?

Volgens mij kun je alleen afwachten. Je schijnt ook een mail te krijgen als hij niet goedgekeurd is? Maar lijkt me dat dat pas gebeurt als de video door een jury is bekeken.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:15

eva92 schreef:
Ik heb mij inmiddels ook in kunnen schrijven! doe de 28e en 30e mee! ga zaterdag 2x filmen voor allebei de keren. filmpje mag een week oud zijn dus kan mooi!

Zo snap ik wel dat die plekken snel vol raken ja :')

Succes!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:18

DreamGuide schreef:
Sunniva schreef:

Volgens mij kun je alleen afwachten. Je schijnt ook een mail te krijgen als hij niet goedgekeurd is? Maar lijkt me dat dat pas gebeurt als de video door een jury is bekeken.

Volgens mij bekijkt de KNHS hem eerst, mijn filmpje voor de 28ste was afgekeurd omdat hij niet helemaal geüpload was.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:45

eva92 schreef:

Leuk 4x in één week, zo kan iedereen een keer :+

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:48

Buxy schreef:
eva92 schreef:

Leuk 4x in één week, zo kan iedereen een keer :+

Rijd met meerdere paarden en verschillende klasses

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:53

eva92 schreef:

Lekker winstpunten schrapen.... Ze mogen wat mij betreft een stop van 1x per week doen per ruiter. Plenty mensen die graag willen en er op deze manier gewoon niet tussen komen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:17

De speurneus in mij zegt me iets dat je er 1 hebt aan je eigen berichten te lezen :+

Maar geeft toch niet, sommigen starten ook 3x in een weekend. Kan me wel voorstellen dat je het zuur vind als je er zelf niet tussenkomt

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:20

Yvank_ schreef:
eva92 schreef:

Lekker winstpunten schrapen.... Ze mogen wat mij betreft een stop van 1x per week doen per ruiter. Plenty mensen die graag willen en er op deze manier gewoon niet tussen komen.

En die 'winstpunten schrapen' opmerking blijf ik echt niet begrijpen, als je nu 2 proefjes in 1 week rijdt rij je er net zo veel als wanneer je 1x op wedstrijd gaat? :?
Dat heeft in mijn ogen niks te maken met de hoeveelheid plekken en staat ook los van of het inderdaad eerlijk is als één iemand 2x in de week mee doet, maar dat 'winstpunten schrapen' laat echt nergens op...

En @Jester_ iemand hoeft niet alles op bokt te knallen he? :') Ik rij ook meerdere paarden maar dat ga je hier niet terug vinden, post hier alleen over m'n eigen ;)