Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mcjv schreef:Oké ik hoop dus dat mijn filmpje wordt goedgekeurd... ik heb de voorpagina van het paspoort gefilmd waar de aftekeningen van mijn paard staan vermeld, maar niet dat grote paard met die tekeningetjes erin..
Denken jullie dat ie wordt goedgekeurd? Ik heb de KNHS al een bericht gestuurd maar ik poep nu wel in m’n broek.
mcjv schreef:Oké ik hoop dus dat mijn filmpje wordt goedgekeurd... ik heb de voorpagina van het paspoort gefilmd waar de aftekeningen van mijn paard staan vermeld, maar niet dat grote paard met die tekeningetjes erin..
Denken jullie dat ie wordt goedgekeurd? Ik heb de KNHS al een bericht gestuurd maar ik poep nu wel in m’n broek.
Sunniva schreef:mcjv schreef:Oké ik hoop dus dat mijn filmpje wordt goedgekeurd... ik heb de voorpagina van het paspoort gefilmd waar de aftekeningen van mijn paard staan vermeld, maar niet dat grote paard met die tekeningetjes erin..
Ik heb ook alleen die gefilmd hoor. Bij mij staat er ook niets ingetekend geloof ik.
DreamGuide schreef:Sunniva schreef:Kun je trouwens ergens zien of je video is goedgekeurd? Of is het wachten tot je je punten ontvangt?
Volgens mij kun je alleen afwachten. Je schijnt ook een mail te krijgen als hij niet goedgekeurd is? Maar lijkt me dat dat pas gebeurt als de video door een jury is bekeken.
Buxy schreef:eva92 schreef:Ik heb mij inmiddels ook in kunnen schrijven! doe de 28e en 30e mee! ga zaterdag 2x filmen voor allebei de keren. filmpje mag een week oud zijn dus kan mooi!
oja 5 en 7 mei doe ik ook mee
Leuk 4x in één week, zo kan iedereen een keer
eva92 schreef:Ik heb mij inmiddels ook in kunnen schrijven! doe de 28e en 30e mee! ga zaterdag 2x filmen voor allebei de keren. filmpje mag een week oud zijn dus kan mooi!
Yvank_ schreef:eva92 schreef:Ik heb mij inmiddels ook in kunnen schrijven! doe de 28e en 30e mee! ga zaterdag 2x filmen voor allebei de keren. filmpje mag een week oud zijn dus kan mooi!
Lekker winstpunten schrapen.... Ze mogen wat mij betreft een stop van 1x per week doen per ruiter. Plenty mensen die graag willen en er op deze manier gewoon niet tussen komen.