valdispert is echt een aanrader, ik heb de extra stress, omdat ik altijd erg zenuwachtig ben, mn broer en zus gebruiken het ook, en merken ook echt verschil (wedstrijd, afrijden enz!)
jammer dat het net niet wou fleur, maar je hebt dan alsnog wel goede punten gereden! idd je instructrice meenemen, scheelde bij mij ook, dan kreeg ik een oortje in en kon zij lekker zeggen wat ik moest doen, werkt super! ik hoop dat de voersverandering gaat helpen, kom je veel op vreemd terrein?
spannend, waar ga je starten? ik heb precies hetzelfde, als meneer niet wil word ik ontzettend schagerijnig en kan ik ook beter stoppen, dan longeer ik hem daarna, en op aanraden van mn instructrice moet ik er nu de slof opgooien, meneer vind het nogal leuk om te gaan hangen en dan lekker te gaan buffelen, fijn dat je de volgende dag wel lekker aan het lopen hebt gekregen, de aanhouder wint!!
je hebt echt een gave kruising lisa, heb even op je profiel gespiekt, mooie chique versschijning!
je pakt ipv de volte B-E-B een vierkant en dan moet je ong. 2 mtr van de bakrand afblijven, en in elke hoek van je vierkant een kwart keertwending maken zodat je op je vierkant blijft! ik hoop dat dit duidelijk is, voor degene die het fijn vinden kan ik wel wat oefening scannen en hier op het forum zetten
het boek heet 101 oefeningen voor paard, volgens mij, ik heb er iig heel veel aan
gister heb ik onderling L2 gereden en had 177 pnt, het ging nogal slordig allemaal omdat hij veel zag, en ik hem niet onder controle had, en natuurlijk wou het wijken niet, maar daar heb ik me maar niet aan gestoord, voor de rest was hij goed te rijden, jammer dat het erg nat was en we erg voorzichtig moesten rijden
met het 4tal hebben we ontzettend gelachen, nieman van ons had dit ooit gedaan, en chardon ging er in volle galop vandoor, die vond het maar raar dat we met zn vieren moesten galopperen achter elkaar aan, de proef zelf was eigenlijk heel netjes, alsnog veel 8en en 7ens en een laatste plek

maar we hebben vooral veel lol gemaakt, we gingen als 'de boerenpummels' en we hebben zeker een verpletterende indruk gemaakt in zevenaar, die vergeten ons nooit meer
als ik het filmpje heb zal ik hem uploaden