Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Katja schreef:Gefeliciteerd!!
Las een interessant stuk over onbewust hulpen geven. In de springsport en eventing wordt hier voor mijn gevoel veel meer aandacht aan besteed.
Mooi voorbeeld vind ik altijd "denk niet aan een sinaasappel" en waar denk je dan aan....?
Belangrijk vind ik om te denken aan wat je wilt doen en niet aan wat je niet wilt doen. Dus als een paard de neiging heeft om voor de letter aan de springen niet denken dat hij niet mag aanspringen maar je goed bewust proberen te zijn dat je tot die letter wilt stappen.
DaisyB94 schreef:@michelle is voltige niet heel moeilijk? lijkt me wel al die kunstjes op een bewegend paard haha ik zou dr denk gelijk afvallen hahaha ben zo stijf.
@gerenger gefeliciteerd! ik weet ook nog niet wanneer ik mijn z2 debuut rijd hoor! Hoe gaat het met jou wissels?
GerenGer schreef:DaisyB94 schreef:@michelle is voltige niet heel moeilijk? lijkt me wel al die kunstjes op een bewegend paard haha ik zou dr denk gelijk afvallen hahaha ben zo stijf.
@gerenger gefeliciteerd! ik weet ook nog niet wanneer ik mijn z2 debuut rijd hoor! Hoe gaat het met jou wissels?
Ik rijd met een D pony bij de pony's en dan heb je gelukkig geen wissels, maar eenvoudige wissels en die gaan wel goed.
Citaat:Ik rijd met een D pony bij de pony's en dan heb je gelukkig geen wissels, maar eenvoudige wissels en die gaan wel goed.
Citaat:ooo haha nou mooi! Ben je ook van plan kader te rijden of ben je daar te oud voor:P?