Nicolet90 schreef:weet iemand trouwens ook hoe het gaat als je per 1 januari 2012 een startkaart/pas wil?
want ik wil er 1 aanvragen, maar ik krijg bij het aanvraagscherm nog gewoon het oude systeem met de oude prijzen...
Dat was mij ook opgevallen en ik heb er dus een printscreen van gemaakt
Ga eens kijken hoe ze daar op gaan reageren als ik die opstuur...
Voor alsnog vraag ik mijn tweede startkaart nog niet aan. Eerst even kijken of ik nog wel zeker weten door ga met hem. Aan de andere kant is 1 wedstrijd per maand wel haalbaar en dus is de startkaart zelfs voor mijn tweede paard niet echt veel duurder dan dit jaar...
CharleyT schreef:Als je heel eerlijk rekent scheelt het echt niet veel.
Hier ben ik het helemaal mee eens, maar dat "paardrijden al zo duur is" is natuurlijk geen reden om de KNHS dan maar gewoon de prijzen te laten verhogen. en de digitalisering binnen zeer korte tijd door iedereen zijn strot te duwen...
Voor een gemiddelde wedstrijdruiter is er ook echt niets aan de hand. Je moet net even wat vaker starten dan 1 keer in de maand, geen probleem lijkt mij. Maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die echt puur voor de hobby af een toe eens een wedstrijdje rijden. En ik moet zeggen dat ik de beperkte startkaart dan werkelijk asociaal duur vind!
Maar nu wel toch op de digitale toer zijn, kan de KNHS de hardcopy PAARDENSPORT er ook wel uit gooien! Ik gooi m altijd zo bij het oud papier, dus ik zou graag zien dat ook dat verdwijnd. Scheelt ook weer 27,50 per jaar
Dan wordt mn startkaart nóg voordeliger. Want voor mij wordt het denk ik ook wel goedkoper dan in de huidige situatie... Start toch wel vaak 2x in de maand, zeker in de winter!