Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KirstenHorse schreef:Leuk, daar kan ik tussen zitten! Veel plezier met jureren vannacht
Ik vind het erg leuk om in deze corona tijd op deze manier toch in contact te zijn met jury's en andere wedstrijdruiters! We wisselen toch best veel informatie en tips met elkaar uit en helpen elkaar waar we kunnen
WenK schreef:Hier net weer 16 proeven L2 voor 19 november retour gestuurd. Helaas toch weer een aantal die amper voorstellen, paspoort slecht filmen, in en uitzoomen en ook de rest van de regels niet allemaal lekker volgen. Gelukkig ook een paar leuke combinaties waar het wel klopte en waar ik nog leuke punten kwijt kon ook.
JiKaLeNiPau schreef:NadjaNadja schreef:Even een vraagje voor de jury's: moeten jullie zelf de punten optellen? Kan het zijn dat de puntentelling niet klopt zegmaar?
Edit: ik ben er al achter, ik mis een cijfer! Dus ga even een mailtje doen naar de KNHS.
Dat is wel een beetje slordig
xVerax schreef:Ik denk dat dat ook grotendeels komt omdat mensen nu meer in het weekend filmen vanwege het licht buiten, maar dat is een aanname.
KirstenHorse schreef:Ik vind het erg leuk om in deze corona tijd op deze manier toch in contact te zijn met jury's en andere wedstrijdruiters! We wisselen toch best veel informatie en tips met elkaar uit en helpen elkaar waar we kunnen
linda2008 schreef:_Anneruth schreef:Ik denk dat ik nog even geduld moet hebben voor ik mijn punten krijg. Heb net een filmcheck gedaan bij de KNHS en kreeg een berichtje dat ik 5 werkdagen vanaf de eventdatum moet rekenen. Dan zou ik vrijdag ongeveer mijn punten moeten krijgen (12 november).
Dat is een standaard antwoord(uiterlijk 5 dagen na eventdatum).
Maar ik wacht gezellig, ongeduldig mee
edit; normaal druppelen op dinsdag ook alweer de eerste resultaten binnen voor het komende event (dus 19-11 in dit geval). Maar ik zie nu nog niets voorbij komen. Zal de KNHS een achterstand hebben opgelopen?
linda2008 schreef:Vera, ja dat klinkt wel aannemelijk
Kirsten, helemaal mee eens
Gerdien, gefeliciteerd!
WenK, een opvallende grijze fjord tegen gekomen?gelukkig zaten er ook nog een aantal leuke tussen zodat je niet helemaal gedemotiveerd raakt
Bobje, aii ja dat zou ik ook een pijnlijke score vinden.volgende keer hopelijk dan net aan de andere kant van de streep
WenK schreef:Gedemotiveerd raak ik niet zo snel hoor. Ik vind het vooral jammer. Je aan de regels houden is zo moeilijk niet, als deelnemer verwacht je van mij ook in ieder hokje een cijfer en zo veel mogelijk commentaar. Dat geef ik met liefde en ik hoop altijd oprecht dat een deelnemer er iets mee kan en er iets mee doet. Daarom probeer ik er altijd voor te zorgen dat mijn commentaar netjes verwoord is, met waar mogelijk een toepasbare tip. Als ik dan een filmpje krijg waar binnensmonds nog net een datum genoemd kan worden, maar de namen van ruiter en paard al lastig worden, het paspoort 1 seconde onscherp in beeld gebracht wordt (alleen de voorpagina) en er ff snel een rondje om het paard gelopen wordt zonder het hele paard in beeld te brengen of de sporen en het bit goed in beeld te brengen (waarbij er uiteraard geen enkele aandacht is geweest voor een stukje uiterlijk/verzorging) dan vraag ik me af waarom je meedoet. Blijkbaar ben je er zelf niet enthousiast over, doe jezelf en je paard dan het plezier en ga gewoon lekker trainen of het bos in.
xRoossie95 schreef:Moet zelf ook eerlijk bekennen dat ik niet knot en was voor de online filmpjesKnotten soms nog wel als we tijd over hebben. Maar wassen heb ik altijd zo'n hekel aan. Dus sorry soms zijn er nog poepvlekken
Hoop altijd maar dat het niet zo opvalt/mensen het niet erg vinden
MyWishMax schreef:Ik heb zelfs voor onderlinge online wedstrijd gevlochten en gewassen.wassen die ik ook voor clinics of lessen buiten de deur. Iemand steekt er tijd in om les te geven of te beoordelen dus ik steek er tijd in om netjes voor de dag te komen. soms zijn de benen niet meer spierwit door de bak, maar mestvlekken zijn voor mij echt een no go.
Maar voor de knhs zou ik dat helemaal doen. Ik voelde me met onderlinge al te casual omdat ik geen wit dekje en rijbroek had.