Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:45

Hier net weer 16 proeven L2 voor 19 november retour gestuurd. Helaas toch weer een aantal die amper voorstellen, paspoort slecht filmen, in en uitzoomen en ook de rest van de regels niet allemaal lekker volgen. Gelukkig ook een paar leuke combinaties waar het wel klopte en waar ik nog leuke punten kwijt kon ook.

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:55

KirstenHorse schreef:
Leuk, daar kan ik tussen zitten! Veel plezier met jureren vannacht :D

Ik vind het erg leuk om in deze corona tijd op deze manier toch in contact te zijn met jury's en andere wedstrijdruiters! We wisselen toch best veel informatie en tips met elkaar uit en helpen elkaar waar we kunnen :j

Ik zal eens goed kijken vannacht :D :D

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:56

NadjaNadja schreef:
Even een vraagje voor de jury's: moeten jullie zelf de punten optellen? Kan het zijn dat de puntentelling niet klopt zegmaar?

Edit: ik ben er al achter, ik mis een cijfer! Dus ga even een mailtje doen naar de KNHS.

Dat is wel een beetje slordig

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:58

WenK schreef:
Hier net weer 16 proeven L2 voor 19 november retour gestuurd. Helaas toch weer een aantal die amper voorstellen, paspoort slecht filmen, in en uitzoomen en ook de rest van de regels niet allemaal lekker volgen. Gelukkig ook een paar leuke combinaties waar het wel klopte en waar ik nog leuke punten kwijt kon ook.

Gelukkig zitten er dan ook nog fijne combinaties tussen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel vind dat er nu zo langzamerhand wel wat meer aandacht aan die filmpjes geschonken kan worden. Zo gaan ze toch ook niet op gewone wedstrijd denk ik dan...
Zo jammer dan zet je je in en dan zie je deze kwaliteit van filmen niks aan

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:59

JiKaLeNiPau schreef:
NadjaNadja schreef:
Even een vraagje voor de jury's: moeten jullie zelf de punten optellen? Kan het zijn dat de puntentelling niet klopt zegmaar?

Edit: ik ben er al achter, ik mis een cijfer! Dus ga even een mailtje doen naar de KNHS.

Ach, ik kan me voorstellen dat je eens een vakje per ongeluk vergeet in te vullen als jury. Als ik maar minimaal een 2,5 krijg, want dan heb ik er weer een winstpuntje bij :P

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:06

NadjaNadja schreef:
JiKaLeNiPau schreef:

Ach, ik kan me voorstellen dat je eens een vakje per ongeluk vergeet in te vullen als jury. Als ik maar minimaal een 2,5 krijg, want dan heb ik er weer een winstpuntje bij :P

Mwoaaa

En die 2.5 is vast binnen :D

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:09

Heb net punten terug van 12-11. 187,5 en een heel mooi vol protocol

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:11

xVerax schreef:
Ik denk dat dat ook grotendeels komt omdat mensen nu meer in het weekend filmen vanwege het licht buiten, maar dat is een aanname.

Ja dat lijkt mij ook best waarschijnlijk. En dat dan de juryleden met beschikbaarheid van maandag vol zaten en je dan automatisch terecht kan komen bij een jurylid die latere beschikbaarheid heeft opgegeven.

Ik zit er gelukkig deze keer niet zo op te wachten, scheelt voor het gevoel haha. Ik wil dat vasthouden :Y)

NadjaNadja, ik feliciteer je alvast met je winstpunt! :=

WenK gelukkig had je weer wat leuke combinaties ertussen!

KirstenHorse schreef:
Ik vind het erg leuk om in deze corona tijd op deze manier toch in contact te zijn met jury's en andere wedstrijdruiters! We wisselen toch best veel informatie en tips met elkaar uit en helpen elkaar waar we kunnen :j

Dat vind ik ook!!

Eva92, jammer zeg van de buitenbaan. Maar zo te lezen goed op kunnen lossen!

Sterre98, succes vanavond!

XRoossie95, ik denk dat die van 5/11 behandelen als spoedje!

SilviaKok, jammer zeg! Maar dat is wel dichtbij. Volgende keer beter.

_Gerdien_ gefeliciteerd met je winstpunt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:12

Nou, 179.5 met 7'ens en 4'en maar ik vind het op die 0.5 zo zuur. Dan had ik liever 175 gehad. :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:15

Vera, ja dat klinkt wel aannemelijk :j

Kirsten, helemaal mee eens :)

Gerdien, gefeliciteerd! :D

WenK, een opvallende grijze fjord tegen gekomen? :o gelukkig zaten er ook nog een aantal leuke tussen zodat je niet helemaal gedemotiveerd raakt ;)

Bobje, aii ja dat zou ik ook een pijnlijke score vinden. :o volgende keer hopelijk dan net aan de andere kant van de streep ;)

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:16

_Gerdien_ schreef:
Heb net punten terug van 12-11. 187,5 en een heel mooi vol protocol

Fijn Gerdien gefeliciteerd

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:17

bobje26 schreef:
Nou, 179.5 met 7'ens en 4'en maar ik vind het op die 0.5 zo zuur. Dan had ik liever 175 gehad. :')

Ja jammer zeg maar volgende x net een tandje er bij

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:17

Ah bobje, dat zijn de vervelendste punten!

Fijn Gerdien zo’n lekker gevuld protocol!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:19

Ik begin nu toch een beetje ongerust te worden nu ik allemaal punten zie terug komen. Net maar even filmcheck gedaan en krijg net bericht terug dat mijn film wel ontvangen is (van 12 nov).
Nog even geduld oefenen dus.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:20

linda2008 schreef:
_Anneruth schreef:
Ik denk dat ik nog even geduld moet hebben voor ik mijn punten krijg. Heb net een filmcheck gedaan bij de KNHS en kreeg een berichtje dat ik 5 werkdagen vanaf de eventdatum moet rekenen. Dan zou ik vrijdag ongeveer mijn punten moeten krijgen (12 november).

Dat is een standaard antwoord :j (uiterlijk 5 dagen na eventdatum).

Maar ik wacht gezellig, ongeduldig mee :Y)

edit; normaal druppelen op dinsdag ook alweer de eerste resultaten binnen voor het komende event (dus 19-11 in dit geval). Maar ik zie nu nog niets voorbij komen. Zal de KNHS een achterstand hebben opgelopen?

Achterstand? Waar? :')

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:26

Ik heb nu weer 12 proeven in de klasse B ontvangen. Ga ik morgen weer goed voor zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:27

Ja ik baal echt ontzettend, maar op zich wel blij met de onderdelen die ik nu beter gereden heb dan vorige keer en daar nu ook een 7 voor gehaald heb. Ik ga weer even lekker doortrainen en wie weet einde van het jaar nog een keer starten :D

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:34

Roodvos schreef:
Ik begin nu toch een beetje ongerust te worden nu ik allemaal punten zie terug komen. Net maar even filmcheck gedaan en krijg net bericht terug dat mijn film wel ontvangen is (van 12 nov).
Nog even geduld oefenen dus.

Nog even ZENNNN dus

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:36

linda2008 schreef:
Vera, ja dat klinkt wel aannemelijk :j

Kirsten, helemaal mee eens :)

Gerdien, gefeliciteerd! :D

WenK, een opvallende grijze fjord tegen gekomen? :o gelukkig zaten er ook nog een aantal leuke tussen zodat je niet helemaal gedemotiveerd raakt ;)

Bobje, aii ja dat zou ik ook een pijnlijke score vinden. :o volgende keer hopelijk dan net aan de andere kant van de streep ;)

Nee, geen fjord.

Gedemotiveerd raak ik niet zo snel hoor. Ik vind het vooral jammer. Je aan de regels houden is zo moeilijk niet, als deelnemer verwacht je van mij ook in ieder hokje een cijfer en zo veel mogelijk commentaar. Dat geef ik met liefde en ik hoop altijd oprecht dat een deelnemer er iets mee kan en er iets mee doet. Daarom probeer ik er altijd voor te zorgen dat mijn commentaar netjes verwoord is, met waar mogelijk een toepasbare tip. Als ik dan een filmpje krijg waar binnensmonds nog net een datum genoemd kan worden, maar de namen van ruiter en paard al lastig worden, het paspoort 1 seconde onscherp in beeld gebracht wordt (alleen de voorpagina) en er ff snel een rondje om het paard gelopen wordt zonder het hele paard in beeld te brengen of de sporen en het bit goed in beeld te brengen (waarbij er uiteraard geen enkele aandacht is geweest voor een stukje uiterlijk/verzorging) dan vraag ik me af waarom je meedoet. Blijkbaar ben je er zelf niet enthousiast over, doe jezelf en je paard dan het plezier en ga gewoon lekker trainen of het bos in.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:46

WenK, dat kan ik me goed voorstellen. Vind ik ook niet zo netjes.

Ik heb maandag niet ingevlochten, voelde ik me al bijna schuldig over :') Maar had er echt even geen zin in. Wat moe na een weekend weg en normaal film ik altijd zondagochtend. Ga zondag wel weer vlechten :D

Bobje26, jammer! Mag je ook best even van balen. Maar kan de volgende keer dan ook makkelijk snel weer de goede kant opvallen. Wel fijn van de progressie, dat blijft toch het belangrijkste!

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:47

WenK schreef:
Gedemotiveerd raak ik niet zo snel hoor. Ik vind het vooral jammer. Je aan de regels houden is zo moeilijk niet, als deelnemer verwacht je van mij ook in ieder hokje een cijfer en zo veel mogelijk commentaar. Dat geef ik met liefde en ik hoop altijd oprecht dat een deelnemer er iets mee kan en er iets mee doet. Daarom probeer ik er altijd voor te zorgen dat mijn commentaar netjes verwoord is, met waar mogelijk een toepasbare tip. Als ik dan een filmpje krijg waar binnensmonds nog net een datum genoemd kan worden, maar de namen van ruiter en paard al lastig worden, het paspoort 1 seconde onscherp in beeld gebracht wordt (alleen de voorpagina) en er ff snel een rondje om het paard gelopen wordt zonder het hele paard in beeld te brengen of de sporen en het bit goed in beeld te brengen (waarbij er uiteraard geen enkele aandacht is geweest voor een stukje uiterlijk/verzorging) dan vraag ik me af waarom je meedoet. Blijkbaar ben je er zelf niet enthousiast over, doe jezelf en je paard dan het plezier en ga gewoon lekker trainen of het bos in.

Nou dat!

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:48

Moet zelf ook eerlijk bekennen dat ik niet knot en was voor de online filmpjes :') Knotten soms nog wel als we tijd over hebben. Maar wassen heb ik altijd zo'n hekel aan. Dus sorry soms zijn er nog poepvlekken :') Hoop altijd maar dat het niet zo opvalt/mensen het niet erg vinden

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:52

xRoossie95 schreef:
Moet zelf ook eerlijk bekennen dat ik niet knot en was voor de online filmpjes :') Knotten soms nog wel als we tijd over hebben. Maar wassen heb ik altijd zo'n hekel aan. Dus sorry soms zijn er nog poepvlekken :') Hoop altijd maar dat het niet zo opvalt/mensen het niet erg vinden

Doe je dat voor een normale wedstrijd ook niet? Je rijdt toch gewoon een wedstrijd eigenlijk dus heel eerlijk ? persoonlijk vind ik het niet kunnen. Doe even een klein beetje moeite al zou je het doen voor de jury die daar voor jou zit en zijn/haar tijd er in steekt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:53

Ik heb zelfs voor onderlinge online wedstrijd gevlochten en gewassen. :') wassen die ik ook voor clinics of lessen buiten de deur. Iemand steekt er tijd in om les te geven of te beoordelen dus ik steek er tijd in om netjes voor de dag te komen. soms zijn de benen niet meer spierwit door de bak, maar mestvlekken zijn voor mij echt een no go.

Maar voor de knhs zou ik dat helemaal doen. Ik voelde me met onderlinge al te casual omdat ik geen wit dekje en rijbroek had. :=

JiKaLeNiPau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:58

MyWishMax schreef:
Ik heb zelfs voor onderlinge online wedstrijd gevlochten en gewassen. :') wassen die ik ook voor clinics of lessen buiten de deur. Iemand steekt er tijd in om les te geven of te beoordelen dus ik steek er tijd in om netjes voor de dag te komen. soms zijn de benen niet meer spierwit door de bak, maar mestvlekken zijn voor mij echt een no go.

Maar voor de knhs zou ik dat helemaal doen. Ik voelde me met onderlinge al te casual omdat ik geen wit dekje en rijbroek had. :=

+:)+