JiKaLeNiPau schreef:PSvanLot schreef:Het lijkt wel of mensen steeds lakser omgaan met de eisen van de filmpjes....
Heb er nu 2 beoordeeld, in de M1. Beide in de 150....
Het waren sowieso geen topproeven, maar ze doen ook zomaar wat.
Bij een proef heeft de filmer bij het C halthouden enkel de knie in beeld en bij het achterwaarts zoomt ze in op het gezicht van de amazone... Hier heb ik 2x een 1 voor gegeven.
Bij het andere proefje staat de filmer zo dicht op de C dat je er niks van ziet. Bij het halthouden en achterwaarts filmen ze alleen de benen en bij 2 overgangen bij C zie ik enkel een knie...
Dan denk ik echt, g*dv*rd*mm* wat denk je nu? dat je daar punten voor kunt krijgen?
Dat vond ik ook al. De laatste keer heb ik zelfs 2 proeven terug gestuurd. De ene in een natte bak, avond, geen licht en tegen het beetje licht van schemer in gefilmd dus niet te beoordelen zag alleen het stukje bij C en de andere was gefilmd achter een dichte wand maar niet even op een krukje gevolg ik zag de bak vanaf de E-B lijn naar A en verder niets dat wordt ook erg lastig beoordelen. En die paspoorten is ook echt een probleem om te filmen àls ze het al doen
Ik vraag me dan af of die mensen het proefje terugkijken voor ze hem inleveren

Dat het zo donker is zie je toch zelf ook... en dat de halve bak niet zichtbaar is

Ik ga mijn eigen filmpje het weekend opnemen maar was wel van plan die even terug te kijken & luisteren of hij oké is