Noukie schreef:Aan de andere kant: die mensen doen (inzoomen uitgezonderd natuurlijk) wel braaf wat gevraagd wordt, namelijk bij C gaan staan en de proef filmen.
Zullen er zat zijn die juist denken dat ze niet 5m eerder mogen afwenden voor die ene oefening, dus braaf op C halthouden en achterwaarts laten zien, zich realiserend dat het slecht op film staat, maar wel aan de film eisen voldoen.
Ik vind het zo wel erg negatief overkomen naar mensen die in feite gewoon netjes de regels volgen. (Alweer, dat inzoomen uitgezonderd, dat is wel heel apart)
Precies dat dus. Ik wist ook nietdat je eerder af mag wenden (ik zit ook nog niet in die klasse). Maar dan nog.. onze binnenbak heeft een gesloten bakrand. Als ik 5m eerder afwend, moet degene die filmt dus bij de bakrand staan, want anders komt alsnog de bakrand erop. En als ik dan 5m eerder afwend, weet ik niet of paard en ik er dan allebei helemaal op komen of dat het nog te dichtbij is.. Plus dat het eraan ligt wat de vorige oefening was, of je dan genoeg tijd hebt om nog 5m eerder af te wenden? Als je bijvoorbeeld bij B of E iets moet, wordt het wel kort.. maar ik ken de proef niet, dus misschien kan dat wel