[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 15:18

Adem in adem uit. File wordt vanzelf korter.

Gelukt snor?

Ben bezig met een sollicitatie brief. In al die jaren nooit gebruik, nu eigen baas en dan opeens nodig. Ook net van de computer verwijderd natuurlijk.

Snorlex

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 15:39

Ja heb heerlijk gereden :D

Bah, file!

Eerst losse zinnen formuleren Lithya, losse spinsels van wat je er in wilt hebben. Later alles samenvoegen tot een geheel :)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 18:02

Moet alleen wat persoonlijke dingen en waarom ik graag mee wil...

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 18:33

Zeg gewoon 'hallo, als je mij niet mee neemt / aanneemt ben je mooi stom'. :)) werkte bij mij ;)

Vandaag zou ik crossen in Renswoude, ook al afgelast. Net als vorige week. Stomme regen.

Volgende week dressuur en springen. Dalfsen
Iemand anders toevallig ook :D

Verder doet m'n schimpie het prima. Morgen terrein les van Gert. Dat kon nu wel weer ipv crossen hihi

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 18:47

Ahh, bagger Elke! Ik baal d'r ook best van. Heb voor de variatie 'n tweede crosstraining ingepland voor over twee weken. M'n eerste indoortraining was zo leuk dat ik niet kan wachten om buiten te spelen! <3 Hoop stiekem wel dat ze de wedstrijd van vandaag volgende maand inhalen, d'r is namelijk niet bijster veel te doen hier. :(:)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 21:32

Balen Elke en Bunn van de cross.

Mooiste is Elke, als ik mee mag moet ik zelf alles betalen. :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 22:31

Da mennenie!!! Ik zou niet gaan _O-

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 22:34

Jawel. Vrijwilligerswerk in Uganda!!!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 02:34

Wij hadden vrijdag een balkje in de barage. Plaatste haar te kort maar ze was enorm fijn. Wel heet, maar goed te rijden.

Ik ben ook in Dalfsen!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 07:36

Leuk Carola, zie je daar :)

Ohja lithya oké dan zou ik ook willen. Succes met schrijven!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 14:42

Manlief foutloos! *\o/*
Alleen gister met "stalhouder" tijdens het losrijden omhoog gekomen en omgeklapt en vandaag na het parcours niet helemaal rad. ML heeft de rug en het kruis betast daar is ze gevoelig op. Mocht het dinsdag niet minder gevoelig zijn gaat ze mee naar de kliniek en maken we foto's indien nodig een echo en eventueel lokaal wat pijnstilling.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 14:48

Wat balen van de cross zeg! Ik ben vandaag gaan trainen in Lunteren, dat was goed te doen en heel erg tof :D

Oei dat klinkt niet best Jes, linke business altijd. Wel fijn dat je hubby foutloos was.

Ciocco ook lekker gereden :j

Dat klinkt heel tof Lithya, ik duim voor je!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 15:43

ai klinkt niet best jes.. Wel lekker foutloos, gefeliciteerd!
Klinkt leuk pantykous! Liepen er nog paarden / koeien los? Daar moest ik twee jaar geleden zo om lachen.

Trainen ging van super k u t naar super fijn en alles ertussen. pfff merkte voor het aller eerst dat cherry last had van der hengstigheid. Ben er zelfs op een dom kruisje voorover afgekukkeld haha
Daarna werd Gert even streng en zei laat haar nou eens los van voren en ga mee in haar tempo. Gelukkig ging het toen weer stukken beter!!!

Een foto uit een stukje film :D Knappe schimmel!
Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 18:24

Ziet er strak uit!
Oei hopelijk is het dinsdag dan minder, gefeliciteerd met je man!
Klinkt goed Eva!

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 11:53

Haha, over domme acties gesproken. Ik dacht gisteren even kei leuk over 'n kruisje van - jawel - 20 centimeter te springen, toen ik terug kwam van buitenrit. Gewoon, omdat het er stond. En dan kan ik het niet laten. Ja, mooi niet dus. :') Pony had geen zin, dus ik zat voor m'n zadel. :roll: _O- Al had ik dat van te voren wel kunnen raden, ze had er daarvoor namelijk net een paar lompe bokacties op de dijk op zitten. :=

Maar fijn Elke dat het uiteindelijk lekker ging. Het ziet er in ieder geval knap uit! En gefeliciteerd Jes, maar wat naar zeg: hopelijk gaat het snel beter met d'r. :(:)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 13:45

Fijn Elke, ik kan ook zo hannesen soms :n

Bunn :')

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 18:16

:wave:

Bunn, die foto van je staartje in dr voorpluk _O- Balen dat de wedstrijd niet door ging..

Jes, welk boek? Heb ik even overheen gelezen.. Oei die val klinkt niet fijn.. Gaat het al wat beter? Wel lekker een foutloos rondje!

Lithya, wauw wat gaaf! Ben benieuwd of het wat wordt! Ik duim voor je. :j

Snorlex, herkenbaar! Ik heb dat ook regelmatig haha.

Elke, aaah gave foto! Gelukkig ging je les uiteindelijk wel beter. Van welke Gert heb je les? Je zit er trouwens netjes op!

Carola, wat zonde van je balkje!

Eva, waar in Lunteren heb je getraind? Fijn dat het zo goed ging!

Wij hebben vorige week eerst een clinic gesprongen bij Lammert in Bunschoten wat echt rot ging qua eigen vertrouwen, absoluut niet fijn gereden. Woensdag verenigingsles wat wel heel fijn ging! Vanmiddag weer naar Bunschoten gegaan en ik was samen met een vriendin en we hebben écht fijn getraind. Vertrouwd, laag, blijven springen tot hij zelf ook stabiel en vertrouwd voelde. Heb hem met een tevreden gevoel weer in de trailer gezet. :D Van de week maar weer een keertje. Er is zondag een wedstrijd in Almere bij Belle Epoque, is iemand daar bekend?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:45

Oh fijn dat je zo goed af hebt gesloten Nann! Ik ga donderdag weer bij Lammert springen :) Ik zie Almere vaker voorbij komen maar nog nooit gestart.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:51

Dat laatste klinkt dan wel weer goed Nan.

Hoe linkt het met je paard Jes?

Die van mij heeft wat niets. Heeft hij geen zin, gaat hij of stil staan of rondjes draaien of achterwaarts. Was hem zo zat vandaag en aan de longe nog maar extra laten lopen. Morgen toch eens de moed verzamelen en eens een echte knal meegeven. Zo gaat het van kwaad tot erger.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 20:04

Fijn dat je vandaag weer fijn ging Nann! Ik ben wel een keer naar Almere geweest maar geen idee welke precies :')
Oei vervelend Lithya..
Hahaha Bunn :+

Ik heb de eigenaresse uit Ierland die Mickey had gevonden! Super leuk en zij vond het ook geweldig dat ik haar had gevonden. Ze vertelde dat ie toen al precies zo was zoals ie nu is :') Dus het kan gewoon een l*l zijn als ie geen zin heeft maar als z'n pet goed staat is het een topper haha.
Deze vrouw had hem van haar buurman aka de fokker gekocht en vanaf haar is hij naar Nederland gekomen. Ik ben dus de 4e eigenaar dus nu weet ik zijn hele achtergrond, ook wel leuk om te weten!
Leuke foto van toen ie 8 jaar oud was:
Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 08:46

Das inderdaad leuk om te weten Laura, die buien gaan vanzelf over dan?

Even kort filmpje van afgelopen zondag, 2 jaar geen boomstam gezien: https://youtu.be/8-LBXeAqTRI

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 09:24

Laura dat is toch iets van geruststelling.. Hoop dat het weer over gaat.

Ik heb les van Gert Naber afwisselend met Alice. Jammer van die Clinic. Lag het aan de combi met lammert? Gelukkig daarna wel fijn.

Tof filmpje pantykous! Mooi terrein daar!

Ik ga vrijdag voor een opfris cursus ' hoe ga ik ook al weer om met mijn hysterische paard in het parcours ' en dan zaterdag wedstrijd. Ben benieuwd!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:30

Lekker filmpje Eva!
Zij zei (ik quote haar even): 'when i was on his back , i would almost ride mad at him , if that makes sense... you cant drop your concentration for a second.' > want dan naait ie er gewoon tussen uit. Maar goed zij had ook waar ik tegen aan loop dat ie zo veel potentie heeft maar af en toe gewoon geen zin en het dan dus niet doet. Moet ik dus maar mee om leren gaan dat we dus soms van die K wedstrijden er tussen hebben zitten :')
Vandaag was ie overigens weer een echte heer, lekker gesprongen en uiteindelijk ook een 115/120 rondje rond gehupst en dat zeer simpel :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 20:04

Lastig zulke paarden, niet voor mij weg gelegd iig. Niet zo extreem in ieder geval. Ben ik zelf te extreem voor denk ik _O-

Ik moet zeggen dat ik helemaal weg ben van Vosje <3
Afbeelding
Afbeelding

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 20:31

Lastig zulke paarden Laura. Ken helaas je frustratie.