Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lshannah schreef:urosa schreef:Jammer Ishannah! Goede instelling!
Thanks! Ik wil die 178-vloek doorbrekenennn hoewel ik natuurlijk wel een beetje baal, gaat dat me niet verder helpen. Oefening wel.
lshannah schreef:Ik vond de feedback wat magertjes, had ook wel wat zevens, maar voornamelijk allemaal zesjes. Achterwaarts is echt nog een ding om dat goed uit te voeren, dus daar blijven we op trainen en het halsstrekken is inderdaad een dingetje. Ze kan het prima, maar in die L2 proef is het vlak na de galop en maar een halve volte, dus ik zal zelf ook beter moeten voorbereiden daarop. Dank voor meedenken!
xVerax schreef:SilviaKok schreef:Ik hoop deze week de punten van 12/11 en gister hopelijk mn laatste m1 proef ingestuurd voor 19/11! Meneer kent hem echt te goed uit zn hoofd, m2 maar alleen losse onderdelen oefenen en geen hele proeven meer. Hebben jullie ook van die ijverige paarden?
Ja verschrikkelijk, wij moeten bijvoorbeeld aangalopperen op de volte tussen X en C, maar zodra ik de volte begin bij C spant ze zichzelf al helemaal op omdat ze weet dat de galop eraan komt. Het is dan ook echt moeilijk om haar die eerste halve volte nog in draf te houden
Ik oefen de proef sowieso al niet als een geheel achter elkaar, maar toch weet ze het op de een of andere manier
PSvanLot schreef:Het lijkt wel of mensen steeds lakser omgaan met de eisen van de filmpjes....
Heb er nu 2 beoordeeld, in de M1. Beide in de 150....
Het waren sowieso geen topproeven, maar ze doen ook zomaar wat.
Bij een proef heeft de filmer bij het C halthouden enkel de knie in beeld en bij het achterwaarts zoomt ze in op het gezicht van de amazone... Hier heb ik 2x een 1 voor gegeven.
Bij het andere proefje staat de filmer zo dicht op de C dat je er niks van ziet. Bij het halthouden en achterwaarts filmen ze alleen de benen en bij 2 overgangen bij C zie ik enkel een knie...
Dan denk ik echt, g*dv*rd*mm* wat denk je nu? dat je daar punten voor kunt krijgen?
PSvanLot schreef:Het lijkt wel of mensen steeds lakser omgaan met de eisen van de filmpjes....
Heb er nu 2 beoordeeld, in de M1. Beide in de 150....
Het waren sowieso geen topproeven, maar ze doen ook zomaar wat.
Bij een proef heeft de filmer bij het C halthouden enkel de knie in beeld en bij het achterwaarts zoomt ze in op het gezicht van de amazone... Hier heb ik 2x een 1 voor gegeven.
Bij het andere proefje staat de filmer zo dicht op de C dat je er niks van ziet. Bij het halthouden en achterwaarts filmen ze alleen de benen en bij 2 overgangen bij C zie ik enkel een knie...
Dan denk ik echt, g*dv*rd*mm* wat denk je nu? dat je daar punten voor kunt krijgen?