PSvanLot schreef:Ik heb proeven van de 12e liggen, die maak ik hopelijk vandaag af en anders morgen. L2 en M1.
Ohhh wie weet heb je ons erbij!

Spannend!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Ik rijd juist expres wel de lijnen uit proeven en corrigeer het als ze mee gaan denken. Midden galop wil de mijne ook graag op lange zijde dus dan vang ik haar weer op tot ze blijft wachten en rijd expres ook de midden galop weer op lange zijde. Dus ik wissel dingen wel af, maar ook juist weer herhalen waar het moet om te controleren dat ze blijven wachten.
Worden ze juist beter vanmaar goed ik corrigeer ook rustig tijdens echte wedstrijden
dat durft ook niet iedereen. Maar ik heb liever min 2 of onvoldoende oid en een paard dat wat leert dan een paard wat zelf alles gaat doen en daarmee niet meer aan mijn hulpen staat.
MyWishMax schreef:Worden ze juist beter vanmaar goed ik corrigeer ook rustig tijdens echte wedstrijden
dat durft ook niet iedereen. Maar ik heb liever min 2 of onvoldoende oid en een paard dat wat leert dan een paard wat zelf alles gaat doen en daarmee niet meer aan mijn hulpen staat.
Snorlex schreef:Ik heb 198 gereden op mijn M1 debuut van 12 november maar snap er echt helemaal niets vanik had gegokt op wellicht nét een winstpuntje en heb het idee dat ze de proef van 19 november per ongeluk hebben gejureerd. Ben er helemaal ondersteboven van
Snorlex schreef:Ik heb 198 gereden op mijn M1 debuut van 12 november maar snap er echt helemaal niets vanik had gegokt op wellicht nét een winstpuntje en heb het idee dat ze de proef van 19 november per ongeluk hebben gejureerd. Ben er helemaal ondersteboven van
Jennifer3010 schreef:Heel veel succes! Laat je weten hoe het ging?’
Kaitlyn schreef:Ik mag van mezelf pas vanaf donderdag gaan kijken of er al iets van de 19e terug is. Hebben vrijdagavond opgenomen en zaterdag ingestuurd.