Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snorlex schreef:Kun je de bak niet iets verkleinen zodat je niet om de bomen heen rijdt maar er voorlangs?
SilviaKok schreef:Ik hoop deze week de punten van 12/11 en gister hopelijk mn laatste m1 proef ingestuurd voor 19/11! Meneer kent hem echt te goed uit zn hoofd, m2 maar alleen losse onderdelen oefenen en geen hele proeven meer. Hebben jullie ook van die ijverige paarden?
xVerax schreef:SilviaKok schreef:Ik hoop deze week de punten van 12/11 en gister hopelijk mn laatste m1 proef ingestuurd voor 19/11! Meneer kent hem echt te goed uit zn hoofd, m2 maar alleen losse onderdelen oefenen en geen hele proeven meer. Hebben jullie ook van die ijverige paarden?
Ja verschrikkelijk, wij moeten bijvoorbeeld aangalopperen op de volte tussen X en C, maar zodra ik de volte begin bij C spant ze zichzelf al helemaal op omdat ze weet dat de galop eraan komt. Het is dan ook echt moeilijk om haar die eerste halve volte nog in draf te houden
Ik oefen de proef sowieso al niet als een geheel achter elkaar, maar toch weet ze het op de een of andere manier
Kaitlyn schreef:Mijn paard heeft dat ook inderdaad, vooral in de galop onderdelen waar ze mag verruimen. Dat vind ze érg leuk om te doen.Dus in de training pakken we dat nu niet mee op de lange zijde maar op een volte of pas halverwege de lange zijde. Net zoals de diagonaal op gaan in galop en overgang arbeidsdraf, na 2x dat gedaan te hebben viel ze zelf al terug in draf. Dus nu wissel ik in de training af tussen gebroken lijn, M-E en een stukje contra of wel de diagonaal op en draven maar elke keer op een andere plek gaan draven.
Daar blijft ze wel oplettender van nu.
urosa schreef:Hilli, daar ben ik afgelopen keer met rijden ook goed mee bezig geweest. Ik heb vaak in het arbeidsstap gedeelte dat hij dan al wil aandraven.
Fijn Jennifer3010!
Ik ga vanmiddag filmen, ben beetje zenuwachtig![]()
KirstenHorse, fijn dat je tevreden bent over je proefje!
Hopelijk krijgen de mensen die wachten op 5/11 en 12/11 snel punten!
SilviaKok schreef:Ik hoop deze week de punten van 12/11 en gister hopelijk mn laatste m1 proef ingestuurd voor 19/11! Meneer kent hem echt te goed uit zn hoofd, m2 maar alleen losse onderdelen oefenen en geen hele proeven meer. Hebben jullie ook van die ijverige paarden?
xVerax schreef:SilviaKok schreef:Ik hoop deze week de punten van 12/11 en gister hopelijk mn laatste m1 proef ingestuurd voor 19/11! Meneer kent hem echt te goed uit zn hoofd, m2 maar alleen losse onderdelen oefenen en geen hele proeven meer. Hebben jullie ook van die ijverige paarden?
Ja verschrikkelijk, wij moeten bijvoorbeeld aangalopperen op de volte tussen X en C, maar zodra ik de volte begin bij C spant ze zichzelf al helemaal op omdat ze weet dat de galop eraan komt. Het is dan ook echt moeilijk om haar die eerste halve volte nog in draf te houden
Ik oefen de proef sowieso al niet als een geheel achter elkaar, maar toch weet ze het op de een of andere manier