Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 00:24

Verkeerde topic
Laatst bijgewerkt door Saaams op 15-11-20 00:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 00:28

Verkeerd topic?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 00:46

Oeps. Ja. Moest in het deken topic.
Het is al laat..,

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 01:17

Woensdag kun je weer opgeven voor filmen in het weekend van de 28ste toch? Stel dat ik mijn punten nu nog niet heb.. Kan ik mij dan al opgeven voor de L1 en als ik geen winstpunt krijg dan wijzigen naar de B (of andersom, opgeven voor de B en als ik wel een winstpunt krijg wijzigen naar de L1)? Ik heb nu B+9 namelijk.. Het hangt van de net ingezonden proef af :D :+ Kan ik überhaupt de L1 opgeven als ik op dat moment nog B+9 sta (maar bij het rijden van de proef dan wel B+10 heb)?

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 08:31

Ik ga vandaag de proef filmen voor 19-11, ben erg benieuwd, gisteren onwijs fijn kunnen rijden dus hoop dat dat vandaag ook weer zo is :j :o

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 09:01

Texas02 schreef:
Woensdag kun je weer opgeven voor filmen in het weekend van de 28ste toch? Stel dat ik mijn punten nu nog niet heb.. Kan ik mij dan al opgeven voor de L1 en als ik geen winstpunt krijg dan wijzigen naar de B (of andersom, opgeven voor de B en als ik wel een winstpunt krijg wijzigen naar de L1)? Ik heb nu B+9 namelijk.. Het hangt van de net ingezonden proef af :D :+ Kan ik überhaupt de L1 opgeven als ik op dat moment nog B+9 sta (maar bij het rijden van de proef dan wel B+10 heb)?

Volgens mij kun je dan contact opnemen met de KNHS zodat zij het nog aan kunnen passen

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 09:40

Jennifer3010 schreef:
Texas02 schreef:

Volgens mij kun je dan contact opnemen met de KNHS zodat zij het nog aan kunnen passen

Bedankt! :) Maar even nadenken over wat ik ga doen, ergens vind ik het ook wel een fijn idee om een wedstrijdpauze te nemen tot half januari en even lekker door te trainen.. Maar dan kriebelt het ergens toch ook wel weer.. :D

Succes met rijden/filmen allemaal!!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 14:25

SilviaKok schreef:
Hebben meerdere van jullie dat je ontzettend goed gaat in ontwikkeling en samen een team worden met je paard maar dat je punten mager blijven? Ik weet dat het Z voor ons misschien niet realistisch is, of voorlopig nog niet. Toch groeien we ontzettend hard als combinatie en worden onze proeven steeds sterker. Gelukkig zie en weet ik dit zelf, nu hopen dat dit ook beloond gaat worden in de proeven.

Uiteindelijk is de progressie toch het belangrijkste, volhouden, komen de punten vanzelf :(:)

Snorlex, fijn dat het deze keer zoveel beter ging!

xVerax: wellicht valt het dan mee! En net wat je zegt. Volgende week weer een kans!

Veertje99, fijn dat je zo tevreden bent!

HafNap, vind ik ook! En je weet het soms niet, kan maar zo een keer!

Linda2008, wat fijn dat deze zoveel beter ging!

Texas02, en van die super fijne proeven zijn lastig te evenaren maar fijn dat je tevreden bent!

Leuk, Sjelle ook weer ingezonden.

Jennifer3010 hoe is het gegaan?

Wij gaan morgen filmen, kan ik hem s middags nog insturen :)

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 15:11

Succes morgen Urosa!

Hoe ging het Jennifer? :D

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 17:07

Ik heb zojuist weer een filmpje ingestuurd. Geen grote fouten maar wel minder fijn dan die van afgelopen week, voornamelijk qua aanleuning/tegen de hand. Afwachten maar weer.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 18:15

Heb vandaag ook weer gefilmd en ingeleverd. Met los rijden totaal niet aan het been en de hele tijd verkeerd aanspringen, maar de proef ging zo ontzettend goed <3

Ben wel benieuwd van welk event ik nu als eerste punten krijg 5 12 of 19 - 11 _O-

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 18:40

xRoossie95 schreef:
Heb vandaag ook weer gefilmd en ingeleverd. Met los rijden totaal niet aan het been en de hele tijd verkeerd aanspringen, maar de proef ging zo ontzettend goed <3

Ben wel benieuwd van welk event ik nu als eerste punten krijg 5 12 of 19 - 11 _O-

Haha dat van die punten herken ik idd
Ik heb het proefje van gister vanmorgen ingestuurd, maar nog niet de uitslag van die ervoor _/-\o_

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 18:43

Hier ook weer gefilmd en ingestuurd én dat allemaal voordat het begon te regenen *\o/* Redelijk tevreden met de proef, met name de galoponderdelen. De ene schouderbinnenwaarts ging voor ons doen ook best aardig. Stapje voor stapje bouwen we aan een sterke M1 proef :D

Volgens mij gaan we morgen met een hele groep refreshen :') Ik mag pas dinsdag in de app kijken en dat is uiteraard ook errug optimistisch :+

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 19:16

Ik heb net 12 L1-proeven teruggestuurd van het event op 12-11. Al waren een aantal filmpjes al wel begin vorige week opgenomen. Leuke, afwisselende proeven dit keer! Hoop dat de ruiters wat met mijn tips kunnen +:)+

Ik start zelf niet online, maar snap wel dat jullie ongeduldig zijn hoor! Ik zou me ook te pletter refreshen denk ik :o

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 20:21

@Urosa
@xVerax

Het ging goed! Helaas 1 taktfout maar dat kan gebeuren, afwachten nu! Maar trots op m’n paardje ben tevreden met hoe het ging <3

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 20:23

shirleyp schreef:
Ik heb net 12 L1-proeven teruggestuurd van het event op 12-11. Al waren een aantal filmpjes al wel begin vorige week opgenomen. Leuke, afwisselende proeven dit keer! Hoop dat de ruiters wat met mijn tips kunnen +:)+

Ik start zelf niet online, maar snap wel dat jullie ongeduldig zijn hoor! Ik zou me ook te pletter refreshen denk ik :o

Hier ook op zondag refreshen voor L1 van 12-11.(pony's). zo ontzettend nutteloos, maar heb al wel eens punten in weekend of nacht ontvangen.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 22:36

Lekker bezig geweest allemaal!!

Vanaf morgen ga ik maar beginnen met refreshen, ookal is dat waarschijnlijk heel erg nutteloos aangezien ik de proef zaterdag heb ingestuurd :+. Vind het al knap van mezelf dat ik vandaag en gister nog niet gekeken heb :')

Jennifer3010 schreef:
@Urosa
@xVerax

Het ging goed! Helaas 1 taktfout maar dat kan gebeuren, afwachten nu! Maar trots op m’n paardje ben tevreden met hoe het ging <3

Aah super fijn!

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 22:38

Ik heb even een gekke vraag, misschien kunnen juryleden hem voor me beantwoorden? Ik wil graag een proefje opnemen, en dit heb ik in de zomer gedaan in de weide want er staan 2 bomen in onze bak.. Deze staan op de binnen hoefslag in de hoek. Dus je kunt gewoon netjes een diagonaal rijden.
Zouden jullie die beoordelen of terug sturen? We hebben hier namelijk een discussie of dit een probleem gaat geven of niet. Ik denk dat dit niet wenselijk is mijn stalgenootje ziet niet zo'n probleem.

Ik heb geen mogelijkheid om in een andere bak te rijden, onze rijvereniging is een papieren rijvereniging. En onze weide willen ze nu liever niet hebben ivm kapot rijden..

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 22:43

MarleenM schreef:
Ik heb even een gekke vraag, misschien kunnen juryleden hem voor me beantwoorden? Ik wil graag een proefje opnemen, en dit heb ik in de zomer gedaan in de weide want er staan 2 bomen in onze bak.. Deze staan op de binnen hoefslag in de hoek. Dus je kunt gewoon netjes een diagonaal rijden.
Zouden jullie die beoordelen of terug sturen? We hebben hier namelijk een discussie of dit een probleem gaat geven of niet. Ik denk dat dit niet wenselijk is mijn stalgenootje ziet niet zo'n probleem.

Ik heb geen mogelijkheid om in een andere bak te rijden, onze rijvereniging is een papieren rijvereniging. En onze weide willen ze nu liever niet hebben ivm kapot rijden..

Ik heb een tijdje terug de KNHS hierover gesproken wegens een soortgelijk filmpje wat ik ontving en die gaven aan dat dit afgekeurd dient te worden door de jury.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 22:45

Marleen, ik ben geen jury hoor maar het lijkt mij persoonlijk onwenselijk. Dat zou namelijk betekenen dat ik ook gewoon pionnen neer kan zetten zodat ik mooie hoeken kan rijden...

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 22:46

Ik zou het proefje niet beoordelen. Buiten het feit dat het onwenselijk is, vind ik het ook nog eens gevaarlijk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 22:50

Volgens mij horen er geen bomen in een rijbaan dus dit zou niet mogen inderdaad.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 23:46

Ik kan me hier even helemaal niks bij voorstellen, bomen in je rijbak? :') Dat lijkt me niet erg veilig toch? Is er geen rijbak in de buurt waar je tegen betaling gebruik van mag maken? Heb wel op pensionstallen gestaan waar daar in de winter niet moeilijk om werd gedaan.

Bijna maandag, lekker refreshen!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 00:28

Ik betrap me er zelf op dat ik toch af en toe de app al check, terwijl ik pas gisteravond ingestuurd heb.. :+ Snap best dat het niet zo snel kan hoor :D

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 02:03

Texas02 schreef:
Ik betrap me er zelf op dat ik toch af en toe de app al check, terwijl ik pas gisteravond ingestuurd heb.. :+ Snap best dat het niet zo snel kan hoor :D

:=