Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Woensdag kun je weer opgeven voor filmen in het weekend van de 28ste toch? Stel dat ik mijn punten nu nog niet heb.. Kan ik mij dan al opgeven voor de L1 en als ik geen winstpunt krijg dan wijzigen naar de B (of andersom, opgeven voor de B en als ik wel een winstpunt krijg wijzigen naar de L1)? Ik heb nu B+9 namelijk.. Het hangt van de net ingezonden proef af![]()
Kan ik überhaupt de L1 opgeven als ik op dat moment nog B+9 sta (maar bij het rijden van de proef dan wel B+10 heb)?
Jennifer3010 schreef:Texas02 schreef:Woensdag kun je weer opgeven voor filmen in het weekend van de 28ste toch? Stel dat ik mijn punten nu nog niet heb.. Kan ik mij dan al opgeven voor de L1 en als ik geen winstpunt krijg dan wijzigen naar de B (of andersom, opgeven voor de B en als ik wel een winstpunt krijg wijzigen naar de L1)? Ik heb nu B+9 namelijk.. Het hangt van de net ingezonden proef af![]()
Kan ik überhaupt de L1 opgeven als ik op dat moment nog B+9 sta (maar bij het rijden van de proef dan wel B+10 heb)?
Volgens mij kun je dan contact opnemen met de KNHS zodat zij het nog aan kunnen passen
SilviaKok schreef:Hebben meerdere van jullie dat je ontzettend goed gaat in ontwikkeling en samen een team worden met je paard maar dat je punten mager blijven? Ik weet dat het Z voor ons misschien niet realistisch is, of voorlopig nog niet. Toch groeien we ontzettend hard als combinatie en worden onze proeven steeds sterker. Gelukkig zie en weet ik dit zelf, nu hopen dat dit ook beloond gaat worden in de proeven.
xRoossie95 schreef:Heb vandaag ook weer gefilmd en ingeleverd. Met los rijden totaal niet aan het been en de hele tijd verkeerd aanspringen, maar de proef ging zo ontzettend goed![]()
Ben wel benieuwd van welk event ik nu als eerste punten krijg 5 12 of 19 - 11
shirleyp schreef:Ik heb net 12 L1-proeven teruggestuurd van het event op 12-11. Al waren een aantal filmpjes al wel begin vorige week opgenomen. Leuke, afwisselende proeven dit keer! Hoop dat de ruiters wat met mijn tips kunnen![]()
Ik start zelf niet online, maar snap wel dat jullie ongeduldig zijn hoor! Ik zou me ook te pletter refreshen denk ik
Jennifer3010 schreef:@Urosa
@xVerax
Het ging goed! Helaas 1 taktfout maar dat kan gebeuren, afwachten nu! Maar trots op m’n paardje ben tevreden met hoe het ging
MarleenM schreef:Ik heb even een gekke vraag, misschien kunnen juryleden hem voor me beantwoorden? Ik wil graag een proefje opnemen, en dit heb ik in de zomer gedaan in de weide want er staan 2 bomen in onze bak.. Deze staan op de binnen hoefslag in de hoek. Dus je kunt gewoon netjes een diagonaal rijden.
Zouden jullie die beoordelen of terug sturen? We hebben hier namelijk een discussie of dit een probleem gaat geven of niet. Ik denk dat dit niet wenselijk is mijn stalgenootje ziet niet zo'n probleem.
Ik heb geen mogelijkheid om in een andere bak te rijden, onze rijvereniging is een papieren rijvereniging. En onze weide willen ze nu liever niet hebben ivm kapot rijden..