[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vibabu

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 07:46

Mooi jasje Jess! En ben benieuwd naar je laarzen. Ik ben stiekem ook aan het kijken naar nieuwe.
Balen goldie! Wel heel snel gegaan met de inschrijving.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 08:38

Ik zal binnenkort ook eens foto's plaatsen van mijn laarzen, ze zijn bordeaux met roze accenten van struisvogel leer :D

Gisteren bij Laseur gestart, niet geheel ontevreden. Moest een hindernis voorbij rijden omdat ik door die plensbuien m'n teugels kwijt raakte. We gaan april/mei nog B starten en als dat voldoende vertrouwen heeft in juni maar eens wat rondjes L proberen. :j

Ik heb er helemaal geen ervaring mee maar die SGW's zijn vaak zo druk he! Komt dat omdat er nog relatief weinig zijn in Nederland?

Mooi jasje!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 08:57

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 09:20

Ik wil ook een nieuwe cap :=
Mooie laarzen ook Jes, maar bestel jij ze dan? Ik wil laarzen toch echt wel graag passen :j
Ze zei dat dat vorig jaar ook was en iedereen toch zo ongeveer nog kon starten...

Klinkt apart pantykous, ben benieuwd :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 09:20

Wauw wat een kast lithya! Of zo ziet het er iig uit haha.

Ik heb ook weer wat foto's van onze eerste SGW in Chaam. In Markelo ons L debuut gereden, dressuur wat ondergewaardeerd vergeleken met wat er voor de rest reed, maar niks aan te doen. Met springen ene hele mooie balk die eigenlijk met inrijden al moest vallen, maar niks aan te veranderen. Met de cross tegen het eind achter mn voorganger waar ik niet langs kon en die me er ook niet langs liet. Dikke tijdfouten, maar wel alles foutloos gesprongen. Wel ene baalmoment, maar goed. Het zij zo, lekker L debuut gehad gelukkig!

Afbeelding
Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 09:22

Wauw! Die eerste is gaaf!
Waterfoto is ook leuk :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 09:26

Wat een uitstraling he, niet normaal!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 09:50

Super gaaf car, vos is zo knap!
Wauw mooie laarzen en jasje Jes!
Netjes Eva!

Ik ga voorlopig na zaterdag helemaal geen L meer starten met Mickey. Ben nogal het vertrouwen kwijt dus als ik het weer aandurf paar rondjes B rondrijden :( focus mij nu ook even op Gismo zodat die eind van de maand mee kan op oefen parcours want van Mickey krijg ik op het moment echt "verkoopneigingen" om het zo te noemen..

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:08

Is ie echt zo dwars := -O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:39

Maar dat ging toch heel lang heel goed Laura? Zit hem niet gewoon iets dwars dan?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:27

Ik heb echt geen idee. Als ik gewoon in de binnenbak dressuur rijd is ie te handelen. Maar in de buiten bak of dus op wedstrijd met hout in de buurt is ie echt niet grappig. De L ging oke alleen heb ik van de 6 wedstrijden dr ook al 3 afgegroet omdat ie gewoon niet ging. Dat is ook beetje ons probleem. Als meneer niet wilt doet ie t niet en is dan niet te overtuigen. Dusja hij is zo dwars en kan hem vaker wel wat aan doen dan dat ik denk: nou ik heb lekker gereden -O-

Edit: m'n instructeur noemde hem al een bloedkikker... Laat ik hem nou net niet op die eigenschap uitgekozen hebben twee jaar terug :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:35

En een keer iemand anders die hem er goed door heen rijdt laten starten? Kan me voorstellen dat dat balen is :(:)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 12:35

Dat zou misschien nog wel een idee zijn ja. Zou dan alleen niet weten wie

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 12:40

Balen Laura, ken het probleem.

Mooie foto's Carola!

Dat Ukkie was ook altijd sarcastisch. Als net 4-jarige was hij 1,79 half. Als 6 jarige 1,83. Daarna hebben we hem niet meer gemeten.

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:29

Balen Laura! Ik zag je op het inrij terrein bij de cross wat was hij heftig... Zo ken ik hem helemaal niet toen hij nog mee liep in Deurne... Hij was wel fel maar wel te handelen..

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:30

Goldie schreef:
Mooie laarzen ook Jes, maar bestel jij ze dan? Ik wil laarzen toch echt wel graag passen :j

Dat is ook een beetje mijn twijfel punt, zou ook wel graag weer Cavallo's willen (heb ik nu ook) maar hier nergens in de buurt een ruitersport zaak die lederen laarzen verkoopt, of ze zijn niet in deze kleur.
Maar wellicht dat als ik dezelfde maat van Cavallo neem dat het gewoon past :+

Mijn cap ga ik verkopen ;) paar keer op wedstrijd opgehad, maar toch net iets te klein. Bruine GPA speed air ton sur ton, maat 58.

Laura dat is balen zeg. Wij hebben Cascade ook een paar keer door iemand anders laten startten :j

Carola leuke foto's! Jammer van je voorganger.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:36

Ondanks je baalmoment zijn het wel echt waaaanzinnig stoere foto's! Wat een dier! <3

Wat zonde Laura, hopelijk durf je snel weer wat rondjes B aan! :(:) Maar met Gismo loopt het toch wel lekker? Dan is dat een kleine troost. :)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:05

Nee idd Evelyn, had Carmen ook al een berichtje gestuurd of hij ooit gesteigerd had bij haar maar dat heeft ie niet gedaan. Dus waar dit gedrag dan vandaan komt.. Alles is toevallig ook recent nagekeken dus zou het echt niet weten. Gooi het nu maar op de lente maar dat maakt het niet minder vervelend :P

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:08

Wat naat laura.. en voer? Kun je daar niet iets mee? Minderen in kracht of energie voer bijvoorbeeld

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:12

Hij stond op en schep sportsfit van pavo en twee scheppen Vente basis sport brok. Van de pavo krijgt ie nu nog een magere 1/4 en brok nog hetzelfde. Al heb ik nooit echt gemerkt dat ie op voer reageerd. Zou dan alleen nog wat van de brok af kunnen halen om te kijken of dat wat doet

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:13

paljaslaura schreef:
Dat zou misschien nog wel een idee zijn ja. Zou dan alleen niet weten wie

Je zit zo'n machtig eind uit de buurt anders stapte ik er zo een keer op. Vaak is de oplossing bezig houden, voorwaartse drang houden en blijven rijden. Voorkant los en gas d'r op.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:37

Ik zou er ook best wel op willen, toevallig de pony van Sanne nog getemt laatst. :D Is er anders geen bevriende springruiter die dat wil, of je instructeur?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:42

Zou gewoon met de bovenstaande tips gaan rijden en het voer er eens afhalen. Kijken of je daar iets mee kan

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:19

Jeetje Laura, wat balen zeg.. Hoe oud is hij? Ben je zelf ook onzeker als je hem rijdt? Fijn dat alles recent is nagekeken, dan weet je dat het in ieder geval niet daar aan kan liggen!

Carola, wat een mega gave foto's van je mega knappe Vosje! <3 Ik ben echt verliefd op je paard haha.

Jess, mooi jasje en gave laarzen!

Wij hebben gister een ontzettend leuke springles gehad op de vereniging! En tijdens zo'n les voel ik het vertrouwen gewoon groeien, dat doet mij echt goed! Zal eens kijken hoe ik een filmpje kan plaatsen.

https://www.youtube.com/watch?v=WzFeLHxeuYM

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:41

Stroomstoring in het ziekenhuis, paniek in de tent :') }>

Met een kwartier konden we weer door :P