Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 21:53

caro29 schreef:
Als ik na 5 werkdagen geen punten had dan zou ik ook KNHS even mailen/appen.

Na event datum of na instuurt datum? Wij zitten wel 5 werkdagen na insturen maar was voor event van afgelopen donderdag (zondag ingestuurd M pony's). Had stiekem gehoopt dat wanneer we eerder instuurden we ook eerder de punten kregen. Wat jammer genoeg dus niet zo is. Heb trouwens geen filmcheck opgevraagd

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 21:55

tammiebels schreef:
caro29 schreef:
Als ik na 5 werkdagen geen punten had dan zou ik ook KNHS even mailen/appen.

Na event datum of na instuurt datum? Wij zitten wel 5 werkdagen na insturen maar was voor event van afgelopen donderdag (zondag ingestuurd M pony's). Had stiekem gehoopt dat wanneer we eerder instuurden we ook eerder de punten kregen. Wat jammer genoeg dus niet zo is. Heb trouwens geen filmcheck opgevraagd

Knhs houdt uiterlijk 5 werkdagen na de eventdatum aan.

caro29

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 22:50

Eventdatum bedoel ik

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 23:09

Vergeet niet dat er nu weer ruim 1500 starts zijn per week. In augustus waren dat er volgens mij rond de 500/600. Dat scheelt echt enorm voor de verwerking en extra vragen die ze krijgen.

Ik heb me gisterenavond afgemeld voor het event van de 12e geen idee of het nodig was maar voor de administratie vast fijn zodat ze niet op zoek gaan naar een niet verzonden filmpje. Vanmorgen ook meteen antwoord.

Afhankelijk van wanneer ik instuur doe ik een filmcheck. Meestal op vrijdagochtend, mocht er iets mis zijn gegaan kan die nog voor het weekend weer mee naar een jury. Maar ik film ook wel vaak in het weekend dus dan ben je op vrijdag al 4 werkdagen verder.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 23:21

Ik mocht het filmpje inderdaad nu alsnog opsturen gelukkig. Moest dan een andere categorie selecteren bij inleveren zodat ze verschil zien bij de knhs

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 23:26

Wat fijn dat het filmpje alsnog gevonden is Roossie!

Hier vanavond weer een proefje opgenomen, ben gedurfder gaan rijden en de verruimingen zijn echt wel veel beter zichtbaar zo en de overgangen vloeiender. Wel wat kleine slordigheidsfoutjes, want had mijn handen vol, maar ben heel benieuwd wat ze ervan vinden. :j

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 00:11

Wordt trouwens ook wel een leuke refresh week dan :)) donderdag proefje ingeleverd, vandaag een en zondag gaan we de nieuwe ronde doen :j

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 00:15

Je hebt wel een hoop pech Roos!
Ik ga morgen weer een filmpoging doen.. Ben benieuwd. :D

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 02:02

Wat fijn dat je toch nog in mag sturen, Roossie!! *\o/*

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 07:45

Zijn jullie al druk aan het refreshen ?

Ik heb donderdag rond 1800 ingestuurd. En heb mezelf gewoon in kunnen houden en nog geen enkele keer gekeken. Vgm ben ik ziek :')

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 09:10

xRoossie95 schreef:
Ik mocht het filmpje inderdaad nu alsnog opsturen gelukkig. Moest dan een andere categorie selecteren bij inleveren zodat ze verschil zien bij de knhs

Je hebt wel een pech zeg! Hopelijk heb je je punten snel terug. Zou wel zo eerlijk zijn als je voorrang krijgt.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 09:42

Vind het overigens wel gek dat toen ik op donderdag vroeg of alles goed ging, ze zeiden dat de film goed ontvangen was - en een dag later is ie verdwenen :')

Ben er ook wel mee bezig schijnbaar want droomde vannacht dat ze m hadden afgekeurd omdat ze het paard kreupel vonden lopen :+

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 11:18

Naomi_Haffie schreef:
Zijn jullie al druk aan het refreshen ?

Ik heb donderdag rond 1800 ingestuurd. En heb mezelf gewoon in kunnen houden en nog geen enkele keer gekeken. Vgm ben ik ziek :')

Ik ben trots op jou :') ik kon me alweer niet inhouden ook al heb ik ook pas donderdag het filmpje ingestuurd.

Roosie wat een pech zeg. Gelukkig was het filmpje er nog, ik hoop dat je nu snel je punten hebt.

Voor de mensen die het erg vervelend vinden dat ze hun punten nog niet terug hebben voor de volgende proef: gewoon om de week meedoen ;) in 2 weken trainen kan je ook meer verschil maken dan in 1 weekje en het geeft de ruimte om aan de basis te werken en niet alleen proefgericht te trainen.

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 14:22

caro29 schreef:
Ik heb vandaag 12 proeven van de 12e gekregen. Die gaan tussen morgen en zondagavond terug :D

Hoop dat de mijne hier ook tussen zit!
Duimen voor laatste puntje!

Hebben meerdere van jullie dat je ontzettend goed gaat in ontwikkeling en samen een team worden met je paard maar dat je punten mager blijven? Ik weet dat het Z voor ons misschien niet realistisch is, of voorlopig nog niet. Toch groeien we ontzettend hard als combinatie en worden onze proeven steeds sterker. Gelukkig zie en weet ik dit zelf, nu hopen dat dit ook beloond gaat worden in de proeven.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:10

Ik heb vandaag weer een proefje opgenomen en de punten van 12 november ook nog niet terug, maar kon uit het filmpje al genoeg feedback halen! Daarnaast was het proefje van 12 november een soort trail&error en hebben we al die foutjes er vandaag uitgelaten :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 17:26

Ik heb alles retour op 1 na. Die wilt niet openen of wat dan ook. Ben al geen ster in excel en heb de KNHS maar gevraagd of hij opnieuw gestuurd kan worden

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 19:58

Proefje ging niet helemaal geweldig vandaag, maar goed.. toch maar ingestuurd zojuist. Ben benieuwd wat het oplevert. Het voelde voor mij in ieder geval slechter dan wat ik terug zie op beeld. We gaan het zien :D Volgende week zondag weer een kans, ben benieuwd of we dan onze punten van deze proef al hebben. Ik hoop het :+

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:08

Hier zojuist een filmpje ingeleverd voor het event van 19-11 :D Tevreden over de proef en ben weer benieuwd wat de punten gaan zijn

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:14

Hier ook net m’n filmpje ingeleverd. De echte wedstrijden vind ik wel echt veel leuker om te rijden. Ik wil echt heel graag de B uit (27 sept pas begonnen maar toch). Dus ik hoop stiekem op nog een keer 2 winstpunten dan mogen we over... Maar daar ga ik niet vanuit.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:26

Wat leuk! Er is weer fanatiek “wedstrijd” gereden vandaag ;)
Wij hebben ook weer opgenomen en ingestuurd vandaag :D
Wel wat foutjes er in (je kunt nooit helemaal tevreden zijn :o ) maar voor mijn gevoel was deze veel beter dan die van vorige week, dus ik ben reuze benieuwd!! :):)

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:40

Ik voel nu al de behoefte om te refreshen. Wat een nare verslaving is dat zeg :')

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 20:57

Het was ook wel heerlijk weer om lekker in de buitenbak een proefje te rijden. Lekker in de zon en in mijn geval was de bak net gesleept dus dat was echt heerlijk!
Meestal rij ik het proefje wel 2 keer maar nu was ik zo tevreden dat ik het daarbij heb gelaten om dat tevreden gevoel gewoon te behouden. En dat wil niet zeggen dat het een perfecte proef was maar dat mijn eigen doelen zijn gehaald. Ja,was echt fijn :)

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 22:37

Hier ook weer proefje opgenomen! Dat wordt dubbel refreshen komende week

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 23:24

Sjelle schreef:
Hier ook weer proefje opgenomen! Dat wordt dubbel refreshen komende week

Ik doe mee :Y)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 00:02

Wij hebben ook weer een proefje opgenomen van de week, en ingezonden! Ben benieuwd wat de jury ervan vond! Ik vond hem zelf wel goed gaan, maar wel iets minder dan vorige week. Maar vorige week ging ook echt super fijn, dus dat heb je dan natuurlijk al snel.. Wel heel tevreden hoor! :)