Pantykous jouw naam is donker groen??!! Whats happend??
Carola Gefeliciteerd met dit super debuut!! Echt gaaf! Goldie wat een toffe foto's! Foto's zijn zo leuk van crossen hè!?!
Toffe plaat van bella.
Wij hebben gisteren onze eerste L cross ook gehad. Begon goed met 205 punten in dressuur. Springen en stop, ik ging veel te hard hihi Cross was in het begin prima te doen maar op het moeilijke stuk maakte ik een dikke fout door te afwachtend te rijden. Later op nog z'n skyjump weer. Verder hartstikke fijn gereden! Op naar volgende week.
Bedankt allemaal, verzacht de pijn van de weigering weer een beetje
Wat balen Carola van je voorganger die niet aan de kant ging. Gelukkig heb je verder een fijn debuut gehad! Was een flinke cross zo aan het begin van het seizoen heb ik het idee Blij dat ik in A'dam begon Waar gaan jullie volgende week rijden?
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 04-04-16 23:39
ik wist vanmorgen nog niet dat ik vanmiddag even een andere auto zou kopen. Blij mee. Diesel met veel koppel onderin. Moet alleen opletten met doortrekken in de 2 geloof ik. Pony bijna tegen achterklep geplakt... Extra voorzichtig gereden de rest van de weg. Pony heeft het me alweer vergeven want ze stapte zo weer in. Lief dier
Oh zou wel fijn zijn elke! Ik app je dan eind vd week even. Als mn tijden definitief zijn. Als ik nou zaterfag niks te doen heb en me verveel ga ik dan lopen maar is weer zon hele onderneming haha
Ik heb vanmiddag een nieuw wedstrijd jasje besteld https://www.google.fr/search?q=pikeur+s ... zUn1rpM%3A Heb ook de laarzen gevonden die ik wil kopen, eerst even proberen of ik weer in mijn huidige laarzen pas zodat ik de juiste maat kan bestellen.
Lithya
Geplaatst: 06-04-16 20:38
Gefeliciteerd met je Aankoop Anne!!
Ziet er goed uit Jes!
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten van het weekend!
Jullie hebben mooie Springfoto's, hopelijk van't zomer weer. Als die oren zo gaan, is het afwachten wat er gaat komen.. En ja, had last van de drukkende lucht daar.
Goldie
Geplaatst: 07-04-16 07:14
Mooi jasje Jes!
Margriet op de dressuurtour! Ziet er goed uit! Is wel een joekel of niet?
Ik sta als 30e op de wachtlijst voor sgw vlietland