Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miona schreef:Hebben jullie ook in het nieuwsbulletin van de KNHS gelezen dat er nog een paar interessante wijzigingen in het reglement staan? -> de kleuren die het rijjasje mag hebben bij het springen zijn geschrapt (en dus is de weg nu vrij voor Rabobank-oranje) en op concours mag je per 1 april met jodhpurs (en chaps) rijden. Mag je over een tijdje misschien niet meer met laarzen rijden en alleen nog maar met schoenen met stalen neuzen??? (het is al eerder door verschillende mensen genoemd, maar dit vind ik toch wel een aanwijzing in die richting...)
Er staat verder ook een brief in van dhr Verwer. Hij zegt dat'ie om persoonlijke redenen z'n functie heeft neergelegd en uit de brief blijkt ook dat zijn opvolger aan de leden ter benoeming zal worden voorgedragen. Wat nu? Stemrecht???? Of bedoelt hij gewoon de bestuursleden van de Disciplinevereniging Dressuur?
Citaat:Ik ben al een zoektocht gestart op de website van de KNHS om er achter te komen wie bijv. het contactpersoon is van de disciplinevereniging dressuur (en hoe die te bereiken), maar er staat helemaal niks over op de website. Toch maandag maar even bellen. Open sollicitatie moet kunnen toch?
ranna schreef:Ja, dat zou ik ook graag willen lezen.
Hoorde dat in Paard en Sport een pro-cap stuk stond van Paulien Alberts![]()
![]()
>;)
![]()
![]()
![]()
Kitty schreef:Zou je dit nader willen verklaren? Het liefst met voorbeelden.
Ik kom namelijk nogal jong over, dus begrijp nog echt niet wat je bedoelt.