Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flubberboot

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 20:42

Ik was mijn witte dekje vaak tegelijk met mijn witte broek :') Heb verder alleen donkere was en vind het zonde om voor 1 wit item de wasmachine aan te zetten

Annieee23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 20:48

Okido! Thanks :)

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 21:23

wendy1987 schreef:
melis_93 schreef:
Ik heb dit hoofdstelnummer besteld, nog niet binnen dus kan nog niet beoordelen of t wat is voor dat geld. :+
https://hypostore.nl/horseguard-hoofdst ... trass.html

Ow die ziet er ook prima uit! :') Wil je dat even laten weten? Ik twijfel dus nog een beetje, ze vind iets aan dr hoofd niet zo erg, en als dat ook maar aan 1 zijde hoeft, is dat ook nog wel een optie :))

Zeker, ga ik doen :)

DemiSisa leuk dat je dinsdag in Raalte start! Welke regio start je meestal? Succes alvast morgen :)
Het is voor mij met trailer een uur rijden, vind eigenlijk 40/50 minuten wel een beetje de max.

Welkom Tine10!

Hier in de regio is het heel normaal dat je je even aanmeld bij de jury. Ik vind het juist niet netjes als iemand zich niet komt aanmelden :+

PsvanLot fijn dat hij weer goed voelt en jullie weer fijn aan het werk kunnen!

Selina de kop is eraf! FIjn dat je 2e proef alweer wat beter ging! Lekker kilometers maken!

Annash wat ontzettend balen.. Zeker omdat het de dag ervoor wel goed ging.
Kan je niet iemand anders m een paar keer laten starten die net even iets makkelijker door dat stukje heen durft te rijden en zodat de grootste spanning bij het paard eraf is?

Deempje jammer dat de punten wat tegenvielen. Lekker knallen in de M1!

Noukie wat een mooi debuut, gefeliciteerd!

Noisy en DJZ mooie punten!

xxmh knap doorgezet met de regen en mooi een wp mee naar huis!

Ik was alle dekjes altijd op 30 graden, gaat prima :)
Doe de witte wel altijd apart van de gekleurde dekjes.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-24 22:55

DemiSisa succes morgen **\O/**

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 09:34

Er was dus een fotograaf bij m’n wedstrijd en heb nog wat foto’s besteld.
Even m’n perfectionisme loslaten want ik zie dan weer dingen op de foto :+

Afbeelding

Afbeelding

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 11:14

Selina gefeliciteerd met je debuut. Jammer van de punten maar fijn dat de tweede proef beter ging! En mooie foto's. Ik herken het perfectionisme met kijken naar foto's. Maar vergeet niet dat dit de eerste keer was, dan is het niet alleen spannend en nieuw voor je paard maar ook voor jou. Wel leuk dat je foto's hebt van je debuut!

Hier weer een lintje en winstpunt rijker.
Losrijden was buiten, niet kunnen baan verkennen en in maanden niet gestart. Door regen ook korte voorbereiding gehad, dus was zeker trots op t paard. Er was eerlijk gejureerd, kon me erg goed in de punten vinden.
De kop is er af, nu lekker door trainen en over maand weer op pad

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 11:23

4 pagina's bijlezen :=

@Selina, gefeliciteerd! Zeker geen gekke punten voor de 1e keer. Ik bestel ook zo goed als nooit foto's omdat ik altijd wel iets zie wat niet goed is.

@Kampioen jij ook gefeliciteerd!

Nou, wij vrijdag vol goede moed naar de fysio met de paarden. Loopt de vos kreupel op het harde _-:(
Hij was al wat stijfjes dus had donderdag ook met 'm op het harde gelopen maar zag niks, dus we zeiden nog tegen elkaar gelukkig kan de fysio 'm los maken....
Gezien het hetzelfde been is als vorig jaar gelijk maar een afspraak met de dierenarts gemaakt, vermoeden was toen ook iets uit de hoef en dat lijkt nu weer. Toen was het niet nodig (omdat ie verkeerd bekapt was) het op de foto te zetten, dus dat gaan we nu wel doen. Alleen nog tot vrijdag wachten :(

Overigens wel fijne fysio, hij wil nog wel is snel reageren ipv kijken wat er nou echt gebeurd dus ze moest een paar x tegen 'm zeggen "eerst voelen dan reageren" en dan zag je m echt denken van ohja het doet geen zeer :+
Dus hij is iig weer lekker los en de schimmel ook, nu afwachten voor vrijdag. Leuke hobby die paarden :Y)

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 11:34

Melis_93: normaal meer noord veluwe, dus Hulshorst, Oldebroek, Wezep, ‘t Harde en Zwolle. Raalte is denk ik 35/40 minuten voor ons met de trailer en dat is wel echt m’n max :) Bedankt!

Snorkel: jij ook bedankt! :D

Hele nette foto’s Selina! En inderdaad, lekker proberen los te laten. Als alles perfect was konden we ook niks meer verbeteren :)

Gefeliciteerd kampioen2be!

Enzo_Ollie: wat balen dat de vos kreupel is. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid en valt het mee!

Ik mag vanavond dus weer starten. Hij loopt thuis echt heel fijn, maar merk dat ik al best wel weer zenuwachtig word dus ben bang dat die de overhand gaan nemen vanavond :o

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 11:58

ja vrijdag duurt nog heel lang |(

Succes alvast vanavond! Alles wat ik over het zenuwachtige wil zeggen komt meer over als 'makkelijk gezegd', maar bij mij helpt het altijd als ik goed blijf ademen en eraan denk dat ik het het allemaal kan!

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 12:06

Ow Enzo_Ollie hopelijk valt het vrijdag allemaal mee.

En Demisisa veel succes vanavond. Ik zie eigenlijk nooit wedstrijden door de week. Is dat bij jullie regelmatig?

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 12:18

Lastig om overal op te reageren, maar leuk om over de debuutjes te lezen!

Hier aanstaande zondag springdebuut, rondje 60 en rondje 70. Lig alleen met griep en beginnende longontsteking op bed |( Dus ben bang dat ik af moet gaan zeggen. Baal enorm want er is niet veel springen in de buurt en deze hoogte zeker niet....

Ik ben alweer weg als jij moet Fly. Jammer! Mss kom ik nog ff terug ;)
Laatst bijgewerkt door Charmaine op 20-02-24 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 12:20

Enzo_Ollie; ja dat ademen is een dingetje. Dat vergeet ik nogal makkelijk tijdens de proeven :+

Vrijdag duurt inderdaad nog lang.. spannend.

Melzazu: het is nu voorjaarsvakantie hier, dus ik verwacht dat het daarmee te maken heeft. Als ik al wedstrijden zie doordeweeks hier is het meestal maandag of woensdagavond, al is dat meestal in het outdoor seizoen.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 12:45

Aaaahh vakantie. Dat zal het zijn ja!

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-24 12:59

Charmaine schreef:
Lastig om overal op te reageren, maar leuk om over de debuutjes te lezen!

Hier aanstaande zondag springdebuut, rondje 60 en rondje 70. Lig alleen met griep en beginnende longontsteking op bed |( Dus ben bang dat ik af moet gaan zeggen. Baal enorm want er is niet veel springen in de buurt en deze hoogte zeker niet....

Ik ben alweer weg als jij moet Fly. Jammer! Mss kom ik nog ff terug ;)

Beterschap!

Jammer, maar laatste keer moest 1m parcours lopen samen met 60cm dus wie weet ;)

Ik heb toen maar niet gelopen moet ik zeggen :') vond ik ook best lomp geregeld dat het niet anders mocht.

60/70 hebben ze in ieder geval nog gegarandeerd 3/3 in Assendelft, 24/3 in Aerdenhout en 14/4 in Maasdijk weet ik uit een betrouwbare bron :j Assendelft nog nooit geweest maar de andere 2 zijn iig prima wedstrijden

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 16:11

Oh ok, zal ze even opzoeken, thanks!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 21:30

DJZ, xxmh kampioen2be jullie ook gefeliciteerd met de punten *\o/*

DemiSisa, veel succes +:)+

Charmaine, veel beterschap voor jou. Hopelijk knap je snel weer op :(:)

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 11:18

Selina schreef:
Er was dus een fotograaf bij m’n wedstrijd en heb nog wat foto’s besteld.
Even m’n perfectionisme loslaten want ik zie dan weer dingen op de foto :+

[ [url=m/ePNHcG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IhXRRj.jpg]Afbeelding[/url] ]

nou aan jullie concentratie zal het niet gelegen hebben!

ik moest inmiddels 5 pagina's bijlezen HAHA. maar ben weer helemaal bij.

voor mij even geen wedstrijdplannen aankomende weken. Ze heeft gister haar hoofd hard gestoten aan de deurpost (hardhout) waar nu dus ook een deuk in zit. :( Dierenarts erbij en die kon het gelukkig bij elkaar nieten. Het zit onder haar voorpluk dus zal niet echt een litteken worden. Maar ben wel weer even flink geschrokken en zij zal flink hoofdpijn hebben %) arm dier..

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 19:28

Hier gisteravond dus op pad geweest. Was best wel blij met hoe die liep, al vond ie de banen wel heel spannend. Dat merkte ik soms ook wel terug in z'n buiging aan de korte zijde bij de jury, maar verder best tevreden. Moet eerlijk zeggen dat ik stiekem iets hoger had gehoopt/verwacht qua punten, maar je kunt niet alles hebben. Had 187,5 en 184. Had zo erg gehoopt dat we intussen wel richting die 195 konden, maar dat is dus helaas nog niet zo :(

Voor de liefhebber heb ik evt. filmpjes.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 19:43

Wat fijn DemiSisa dat je tevreden was met hoe hij liep. Ietwat jammer dat je hogere punten had gehoopt maar toch nette scores.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 22:03

Wat hebben jullie weer veel gekletst zeg!
Gefeliciteerd demisisa en de anderen van het weekend.
Annash, wat enorm balen zeg. Heb je al eens gekeken of je er hulp bij kan krijgen als het zo erg blijft? :(:)

Ik heb net in de les onze 1e wissel gesprongen. Waren met contra bezig en daar rechter in blijven en wel door het lijf, dus ook juist travers rijden in de contra, minder stelling, binnenstelling en ga maar door. Tot instructie zei leg nu je buitenbeen maar naar achteren en mevrouw springt gewoon keurig in 1 keer om. 0 stress, ik was meer in de war als zij :') Ook echt keurig door galoperen daarna, netjes bij elkaar en ontspannen. Je zou denken dat ze het kent, maar zeker weten niet haha.

Wel mooie bevestiging dat de basis goed is en alle voorbereiding in orde. Nu voorlopig even met rust laten, maar gaan er over tijdje wel serieus mee aan de gang omdat het toch dichterbij komt

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 22:31

DemiSisa schreef:
Hier gisteravond dus op pad geweest. Was best wel blij met hoe die liep, al vond ie de banen wel heel spannend. Dat merkte ik soms ook wel terug in z'n buiging aan de korte zijde bij de jury, maar verder best tevreden. Moet eerlijk zeggen dat ik stiekem iets hoger had gehoopt/verwacht qua punten, maar je kunt niet alles hebben. Had 187,5 en 184. Had zo erg gehoopt dat we intussen wel richting die 195 konden, maar dat is dus helaas nog niet zo :(

Voor de liefhebber heb ik evt. filmpjes.

Ach dat geel is mooi toch :j
Als ik jou zag had jij idd ook wel redelijk wat spanning zelf }:0 al was je niet de enige :j veel mensen..

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 07:17

Charmaine beterschap!

En Demi gefeliciteerd met de punten, ondanks dat ze nog iets tegenvielen

Bentuh beterschap voor paard, ze kunnen zichzelf wat aandoen he? Werd zondagavond ook gebeld dat de mijne zo raar deed, ook kop gestoten. Gelukkig alleen een schaafwond, maar wel bult erop, dus ook maar paar dagen rustig gedaan.

Selina, iig mooie foto's van jullie debuut!

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 10:07

DemiSisa: Jammer dat je gevoel niet helemaal overheen kwam met je punten. Wat zijn je aandachtspunten voor de komende tijd?

MyWishMaxMyWishMax: WHOEHOE wat vet dat ze dat gewoon zo in 1 keer deed *\o/* heel gaaf.

Noukie: Nou echt hoor >;) Echt super balen, ze lijkt er niet echt veel last van te hebben (gelukkig) maar ga voortaan wel haar hoofd in bubbeltjesplastic doen HAHA . Fijn dat het bij die van jou meeviel.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 10:09

Echt die paarden soms he? En dan met het hoofd ook nog, arm dier.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 11:32

Demi gefeliciteerd met je punten! Stonden er dezelfde dingen op je protocol als waar je thuis nog op aan het oefenen bent?

MWM wat gaaf dat ze het zo goed deed! *\o/*

Jammer van alle brokkenpilootjes hier. Ik sluit ook aan, mijne staat met een hoefzweer dus hij vindt zichzelf behoorlijk zielig.