Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendy1987 schreef:melis_93 schreef:Ik heb dit hoofdstelnummer besteld, nog niet binnen dus kan nog niet beoordelen of t wat is voor dat geld.![]()
https://hypostore.nl/horseguard-hoofdst ... trass.html
Ow die ziet er ook prima uit!Wil je dat even laten weten? Ik twijfel dus nog een beetje, ze vind iets aan dr hoofd niet zo erg, en als dat ook maar aan 1 zijde hoeft, is dat ook nog wel een optie
Charmaine schreef:Lastig om overal op te reageren, maar leuk om over de debuutjes te lezen!
Hier aanstaande zondag springdebuut, rondje 60 en rondje 70. Lig alleen met griep en beginnende longontsteking op bedDus ben bang dat ik af moet gaan zeggen. Baal enorm want er is niet veel springen in de buurt en deze hoogte zeker niet....
Ik ben alweer weg als jij moet Fly. Jammer! Mss kom ik nog ff terug
Selina schreef:Er was dus een fotograaf bij m’n wedstrijd en heb nog wat foto’s besteld.
Even m’n perfectionisme loslaten want ik zie dan weer dingen op de foto![]()
[ [url=m/ePNHcG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IhXRRj.jpg]Afbeelding[/url] ]
DemiSisa schreef:Hier gisteravond dus op pad geweest. Was best wel blij met hoe die liep, al vond ie de banen wel heel spannend. Dat merkte ik soms ook wel terug in z'n buiging aan de korte zijde bij de jury, maar verder best tevreden. Moet eerlijk zeggen dat ik stiekem iets hoger had gehoopt/verwacht qua punten, maar je kunt niet alles hebben. Had 187,5 en 184. Had zo erg gehoopt dat we intussen wel richting die 195 konden, maar dat is dus helaas nog niet zo![]()
Voor de liefhebber heb ik evt. filmpjes.