Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 12:44

Eveline77 schreef:
Wat is het stil hier de laatste tijd.
Niet iedereen meer fanatiek aan het filmen? Ik zag dat mijn proefje is gekoppeld aan een jury dus het is weer afwachten op het protocol...

Heb ook even een pauze ingelast om lekker door te trainen voor in de hoop weer fysieke meetmomenten. De laatste 2 proefjes geen wp gehaald en merk dat ik er ook even geen voldoening uit haal. Wie weet in januari nog als er nog geen meetmomenten in zicht zijn, maar ik heb geen haast en train liever door zodat we direct door kunnen naar het M2 en op termijn hopelijk Z1. De oefeningen zelf zijn het probleem in ieder geval niet.
Mijn paard loopt op ander terrein met de hele wedstrijdvoorbereiding en het transport erheen fijner. Merk dat zij echt opbloeit als ze weer ‘ergens anders’ kan lopen. Als ze een trailer open ziet staan vliegt ze ook bijna de trailer in haha.

Gefeliciteerd allemaal met de gereden punten:)

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 12:46

Letizia schreef:
appel_6 schreef:
@letizia ik ga morgen filmen voor knhs en avs :)
Welke klasse rijden jullie?

Iedereen gefeliciteerd met de punten!

Leuk!
Zus rijd L1 en ik L2, jij?

Ik rij l1!

Zojuist een mental breakdown gehad :')

Paard zit hooguit een klein beetje onder de mest vlekken normaal. Behalve vandaag. Van top tot teen :') te koud om te wassen, dus maar de green spot remover erover heen en hij is een soort van gebroken wit nu :')

Ik heb m’n best gedaan lieve jury :')

@getup. Oh wat vervelend!

En zonde van de natte bakken

Fleury

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 13:05

Ja, de natte en straks bevroren bakken zorgen echt voor veel minder starts vrees ik. En de kou brrrrrrrr. Ik ga zo kijken of hij nog rijbaar is en het niet heel hard plenst dus het zat voor het eerst niet in wedstrijdset zijn maar wel in onze andere favoriete kleur. Nu duimen dat het even droog is vanmiddag.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 13:35

Er wordt kennelijk niet veel ingestuurd momenteel. Ik heb bijna 2 weken geleden de laatste groep ontvangen en dat waren er maar 7 ipv 10. Ik had aangegeven dat ik de komende weken extra veel tijd heb, de lockdown scheelt me 2,5 uur reistijd op een dag.

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 13:39

Anoeska27 schreef:
Er wordt kennelijk niet veel ingestuurd momenteel. Ik heb bijna 2 weken geleden de laatste groep ontvangen en dat waren er maar 7 ipv 10. Ik had aangegeven dat ik de komende weken extra veel tijd heb, de lockdown scheelt me 2,5 uur reistijd op een dag.

Dan is mijn proef vast naar een jury met minder tijd gestuurd.
zaterdag ingeleverd en nog geen resultaten.
ik verwacht er niks van, maar zou wel fijn zijn als ik iets wist

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 14:31

Hier ook niet echt gefilmd bij gebrek aan filmer omdat er niemand mee mocht. Sta op een kleine stal met maar 1 stalgenoot die ik wel vertrouw dat ze het goed filmt := En wij werken beide onregelmatig dus was moeilijk plannen, nu dus toch een gaatje gevonden!

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 15:32

Hier zojuist ook gefilmd! We gaan zien wat er terug komt :)

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 15:58

Jammer dat het filmen lastig is nu met de natte bakken en het nare weer...
Ik ga het jaar uit met 187 punten en een stand van L1+8.
Begin dit jaar paar keer BB gestart en zo lekker doorgereden tot waar we nu staan! En ondanks de corona toch nog een paar keer op vreemd terrein kunnen starten. Doel voor 2021 wordt het L1/L2 doorrijden en kijken of we M1 klaar kunnen zijn.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:35

Hier ondanks de hele natte bak gisteren toch maar een poging gedaan en ingestuurd. Niet mijn beste proef, hopelijk wel winstpunt-waardig :D

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:54

Hier ook een weekje pauze gehad i.v.m kerstweekend, maar dit weekend film ik wel weer. Het knotten sla ik waarschijnlijk over deze keer en jasje ruil ik in voor zwarte coltrui, we gaan iets meer casual :o

Ben inmiddels ook iets minder gemotiveerd hoor om elke keer paard en mezelf klaar te maken, een filmer te regelen, vroeg opstaan in het weekend en in de kou te filmen voor 1 proef..

Leuk zo'n doel Eveline77! Ik had dat eerst ook, maar nu denk ik: ik blijf gewoon op eigen tempo werken aan ontwikkeling van mezelf en mijn paard en dan zie ik het allemaal wel :j

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 17:08

Blacksquad schreef:
Leuk zo'n doel Eveline77! Ik had dat eerst ook, maar nu denk ik: ik blijf gewoon op eigen tempo werken aan ontwikkeling van mezelf en mijn paard en dan zie ik het allemaal wel :j

Dat is uiteindelijk ook zo natuurlijk. Ze pakt het allemaal vrij makkelijk op maar er kan best een moment komen dat we stil staan maar dat zien we dan wel weer. Een heel jaar voor het L2 zou best te doen moeten zijn en zo niet dan het jaar erop.

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 17:20

Eveline77 schreef:
Blacksquad schreef:

Dat is uiteindelijk ook zo natuurlijk. Ze pakt het allemaal vrij makkelijk op maar er kan best een moment komen dat we stil staan maar dat zien we dan wel weer. Een heel jaar voor het L2 zou best te doen moeten zijn en zo niet dan het jaar erop.

Ja precies, dat denk ik ook wel. Ik merk bij mezelf dat doelen stellen zeker wel werkt om iets te bereiken (heb nu als doel om een meerdaagse trektocht met paardlief te maken in het voorjaar, dus trainen bestaat uit lekker lange buitenritten), maar met wedstrijden merk ik bij mezelf dat er dan meer 'druk' bij mij komt op het rijden zelf, dus ik probeer dat los te laten O:)

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:19

Na 1,5 maand even een break te hebben gehad van de online wedstrijden ben ik verder gaan oefenen en ga ik volgende week mijn L1 debuut rijden!
Ik vind het best spannend, maar ik kijk er enorm naar uit om dan te horen waar we staan en waar we goed aan moeten/kunnen werken :o

Wanneer kan ik het artikel kopen via paardrijden.nl? Is dit maar een week geldig of kan je die altijd gebruiken?

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:41

Ik heb ook even pauze. We zijn ons wat meer aan het richten op het M2 en op mijn werk is het super druk dus even relaxt trainen zonder ‘moeten’ voelt fijner voor nu!
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 30-12-20 18:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:42

Jennifer3010 schreef:
Na 1,5 maand even een break te hebben gehad van de online wedstrijden ben ik verder gaan oefenen en ga ik volgende week mijn L1 debuut rijden!
Ik vind het best spannend, maar ik kijk er enorm naar uit om dan te horen waar we staan en waar we goed aan moeten/kunnen werken :o

Wanneer kan ik het artikel kopen via paardrijden.nl? Is dit maar een week geldig of kan je die altijd gebruiken?

Artikel kopen na opnemen filmpje en dan inleveren :)

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:43

Snorlex schreef:
Jennifer3010 schreef:

Artikel kopen na opnemen filmpje en dan inleveren :)

Toppie, thanks!

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:47

Ik moet ook echt met een meer jaren doel mijn paard trainen :Y) en als het niet lukt is er echt geen man overboord. Stellen we gewoon het meer jaren doel bij _O-
De mijne is gekoppeld om te beoordelen! Hopen op een snelle beoordeling!

Ik heb mijn artikel een 2 dagen van te voren gekocht. Maar moment zelf kan ook en is misschien handiger

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:41

kimmetje26 schreef:
Anoeska27 schreef:

Dan is mijn proef vast naar een jury met minder tijd gestuurd.
zaterdag ingeleverd en nog geen resultaten.
ik verwacht er niks van, maar zou wel fijn zijn als ik iets wist

Ik wacht ook al sinds zaterdag :)

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 22:35

De coronabesmettingen hier zijn gelukkig zonder al te veel gekkigheid overgegaan, dus ik hoop komend weekend weer een proefje op te kunnen nemen.
Ook heb ik op instagram een jury gevonden die "oefendressuur" online aanbiedt, met beoordeling en ingesproken trainingtips.. Een soort proefgerichte training dus! :D Ik ben van plan daar een M1 filmpje voor op te nemen, om te zien hoe we daarin staan op het moment. Ben weer volop gemotiveerd om aan de slag te gaan! :D

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 08:45

Ik heb dinsdagavond gefilmd, daarna meteen ingestuurd.

Best wel echt fijn gereden dus heel benieuwd naar mn punten *\o/*

Heb volgende week een proefgerichte les van een jurylid, heel benieuwd! Lekker door trainen *\%/*

appel_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:16

Ik was minimaal tevreden over mijn proef, maar ik heb mijn punten van het avs binnen! 199,5. Ik twijfelde of we wel l1 klaar waren :o
Het is dat mijn instructeur mij een Schop gaf. Misschien toch iets beter naar de dressuur kwaliteiten kijken van mn witte vlek /3

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:56

Ik heb mijn punten binnen. 185 en was ook wat ik ongeveer verwacht had.

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:49

Cyrina schreef:
Ik heb mijn punten binnen. 185 en was ook wat ik ongeveer verwacht had.

Dat was het wachten waard!!
ik wacht nog steeds

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:28

Gisteravond mijn proef ingestuurd, vanochtend al de uitslag! 197, mijn tweede l1 proef. Toch een heel verschil met mijn vorige proef met 176 punten. Ik heb nu ook zo perfect mogelijk geprobeerd te rijden haha blij mee!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:35

Hier m'n punten terug, helaas 175 en met het merendeel van de scores zijn zowel ik als m'n instructeur het niet eens, jammer!