Ik heb net te horen gekregen dat een stalgenootje een wedstrijdbuddy zoekt, en dat ik dus regelmatig met haar mee zou kunnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laat je weten hoe het is gegaan? Ik weet zelf niet precies hoe het zit met de aanleuning in de B. Volgens mij moet je wel een fijne constante verbinding hebben, maar zeker nog geen perfecte aanleuning.
Vind dat zeker mooi staan en een leuke afwisseling tussen alle geknotte paarden
gefeliciteerd met je punten, gaan er ook B wedstrijden komen? Lootje1991 schreef:Toch super leuk dat je zo de hobby met je dochter kan uitoefenengefeliciteerd met je punten, gaan er ook B wedstrijden komen?

:
Heb vorig weekend 4 wpen gehaald, 201 & 203,5. Enjoy liep super fijn en was weer trots op hem!
Fijn dat hij het zo lekker doet
maar het kan zijn dat die naar 15 april word verplaatst en dan kan ik niet

Ik heb alleen nog een bruine riem nodig en dan is mijn outfit helemaal compleet!
dacht dat hij er langs zou gaan maar hij sprong toch, toen lag ik door de hindernis / eronder want ik zag hem over mij heen springen. Erg akelig en ben flink hard terecht gekomen. Maar daarna eigenwijs weer opgestapt en verder gegaan. Uiteindelijk ging het wel lekker. Vandaag heeel stijf...