Bedankt allemaal!
Shelly21: Oef, dat is balen. Hoe is het gegaan?
MonteKarlo: Oh jeetje, goed dat je bent blijven zitten! Wat een mooi setje! Ik hou er van

Pien1989: Jammer dat het niet door ging, ik hoop voor je aankomend weekend wel! Ze voorspellen inderdaad sneeuw volgens mij

PrimaDonna_: Ik rij bitloos omdat ik merkte dat Vi 'last' had van het bit. Hij was erg onrustig met zijn hoofd, veel schudden, geen fijne aanleuning en heel erg met zijn mond open steeds. Niet kauwen maar echt elke keer zijn mond open en dicht. Toen bitloos geprobeerd (die had ik nog in de kast haha) en toen waren alle problemen over! En ben sowieso wel van het bitloos rijden, grondwerken en vrijheidsdressuur.
Edje is verkocht, die ging elke keer met mij aan de haal tijdens het rijden. Dus ik had er geen plezier meer in. Wilde heel graag lekker buiten rijden maar dat durfde ik gewoon niet..
Jeetje wat vervelend.. Jezelf druk maken moet je inderdaad niet doen, maar ik ken het!
Ik maakte me ook eerst druk vandaag. Waaide echt enorm hard! Ik heb vandaag voor de eerste keer les gehad! Binnen rijden vind ik niet zo fijn, helemaal met les niet omdat er allemaal hindernissen staan. Maar het ging echt super goed! Was best een beetje bang dat hij overal van zou gaan schrikken met het weer. Maar ik heb nog nooit zo fijn gereden!

Alles wat ik aangaf waar we tegen aan liepen hier voor ging in deze les echt heel erg goed!
Geen rijfoto helaas, dan maar een van z'n lieve hoofdje

[ [url=m/x3PXuA.jpg]Afbeelding[/url] ]