Haha SimonDesteny lekker dan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimmess schreef:@Goldie afgelopen winter heeft ze 400gr opgehad. Ik zat wel in twijfel gisteren maar het paard is in 3 weken van mooi glad naar 10 tinten donkerder en een teddybeervacht gegaan, niet echt om blij van te wordenmet rijden werd ze na een kwartier al traag terwijl er normaal onbeperkt energie in zit.
Ze staat trouwens van 8 uur smorgens tot het donker wordt buiten zolang het niet vriest of glad is.
Gefeliciteerd SimonDesteny!
Capriootje schreef:Ik had (geschoren) 100 grams met 0 gram hals op, maar gisteren voelde die echt niet lekker eronder dus 200 gram opgedaan en een gevoerde hals. Hij staat wel 24/7 buiten met boxen open als ie naar binnen wil.
Marijkeeee schreef:Galopwissels leert het ene paard sneller dan de andere. Maar ik doe ook wel met een jong paard in het begin eerst terug naar draf en weer aanspringen. Een beetje slim paard snapt snel genoeg de bedoeling en springen op een bepaald moment zelf over.
SimonDesteny schreef:Bedankt allemaal!![]()
Drukke dag zo met de visite, haha![]()
Net nog maar even langs mijn paard geweest, voorbeen had nog weer wat gebloed.![]()
Komt denk ik omdat het stukje 'dode' vlees nu loslaat/verschrompeld.
De meeste plekken zijn nu dicht en is het gewoon wachten tot er weer haar in groeit.
De 2 puppy's zijn vandaag helaas ook overleden.![]()
Ze leken het goed te doen maar vanmiddag gingen ze hard achteruit, nog van alles geprobeerd maar helaas..![]()
De hond zit nu steeds voor de deur te piepen waar de mand achter staat, die nu dus leeg is.