Mooi! Ori is ook weer goed op weg. Gaan eindelijk met (grote!) sprongen voor uit!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ze heeft ook nog effe natte voeten gehaald, wat ik ook totaal niet verwacht had :p. 

). Alleen toen ik er weer op zat ging ze achteruit en draaide ze volledig om, om dribbelend terug naar huis te gaan. En natuurlijk heb ik nadat ze in 't prikkeldraad stond goed gekeken of ze geen wondjes had.
Zoefferd schreef:Ah sorry meiden, dat ik een tijdje niet meer heb gereageerd. Ik was een tijdje erg druk met school en mijn paard.![]()
Vanaf nu ga ik proberen meer te reageren in dit topic. Ik heb nu even een wedstrijd pauze en mijn paard ook even een korte vakantie. Binnenkort pak ik haar weer op en ga weer wedstrijden rijden. Nu ik een tijdje niet meer op mijn eigen paard rijd, maar ik toch geen lessen wil missen. Rijd ik nu op een manege paard. Gisteren op een vierjarige E-pony gezeten die nog maar een half jaar onder het zadel was. En wat een verschil! Ze was heel fijn in de mond maar reageerde nog niet zo goed op mijn been. Ook de bewegingen waren veel kleiner dan bij mijn paard ik kon heel stil zitten voor me gevoel dan, haha. Het Was een erg leuke pony. Maar omdat ik privéles had zat ze maar een beetje om zich heen te kijken zo van; Waar zijn mijn collega's nou gebleven? haha![]()
Oh Gaaf! Dominique Zo heet je toch? Had even in je profiel gekeken haha. Maar echt knap dat je al het zz zwaar hebt bereikt op die leeftijd! Droom ik stiekem ook wel een beetje van haha![]()
Heerlijk even buitenrijden Lisanne! Ik wilde dat mijn Houston zo braaf was buiten. Zal ze dan wel van dr moeder hebben. Wel vervelend dat ze dan weer zo doet dat herken ik wel. halverwege de buitenrit denkt zoef ; Het word maar weer eens tijd om naar huis te gaan. Dan gaat ze eerst stil staan als ik haar naar voren drijf gaat ze achterwaarts of zelfs steigeren gewoon op de weg. Dan is de enige optie om dan maar naar huis te gaan als er niemand mee is. Anders loopt diegene aan de hand de straat uit tot de volgende straat en dan gaat het wel weer. Ik houd het daarom liever bij dressuur en af en toe een buitenritje of een sprongetje maar niet full-time.
Leuk Aniek komt vast goed veel succees!

) maar op het land is het een wereld van verschil, Gerrit is geen 10 meter bij wedros uit de buurt geweest van wat ik gezien heb 

) beschermers is Gerrit met Flextrainers rondom is Wedros
maargoed ik zou wel zien hoe het ging... ze lief niet super fijn en was heel sterk maar toch in de eerste proef 185 en in de twede proef 184 met een 4e plaats!! super trots
nog genoeg dingen om aan te werken maar komt allemaal wel! gaat nu de goede kant op!

)
Gaat dus heel goed.