Gewoon echt echt echt stom aangereden, maar omdat m'n paard gewoon altijd wil en gaat kregen we een noodsprong. Nog nooit zo'n erge sprong gehad maar ben vol met m'n gezicht op zijn manenkam geklapt. Gelukkig waren er veel mensen die meteen te hulp schoten.
Oef, ik weet wat je voelt.. Heb het een aantal jaar geleden ook gehad, ook een gebroken neus aan overgehouden. Sinds dien is me neus 2x zo dik als ie al was de 2 oranje linten zijn dan wel weer mooi meegenomen, sterkte en hopen dat het mee valt!
Heb vanochtend naar de wedstrijd gemaild waar ik morgen heen ga of ik me nog kan afmelden voor het 2e parcours, maar nu reageren ze niet.. lezen ze het vanavond laat of morgen ochtend pas zeker en dan kan het natuurlijk al niet meer..
Ja wel uitgereden, was bij eén van de laatste hindernissen. Heb er best wel veel pijn aan want er komt nu druk op te staan omdat het zo hard zwelt.
Ik heb al 2x eerder m'n neus gebroken 1x een balk er op gehad, en 1x recht op m'n hoofd gevallen waardoor de cap met een rotgang met vel en al op m'n neus knalde. Zat gewoon een deuk in m'n cap maar dat is inmiddels al weer een tijd geleden.
Lithya
Geplaatst: 10-07-14 20:59
Daarom tube Persikdol cooling gel in de auto. Dikke lading erop en bijna geen zwelling of blauwe plekken. Ideaal
Het is niet blauw, wel dik. Het glimt verschrikkelijk . Moest net weer naar het ziekenhuis en ipv een rontgen hebben ze een CT gemaakt. Verder is alles heel gelukkig.
haha dat valt het iig niet zo op, zo'n scheve neus is zo'n raar gezicht En als je dat zegt dat je op de manen van je paard gevallen bent is het al helemaal raar haha
Ik heb precies hetzelfde een keer gehad op indoor tolbert tijdens het inspringen. We vielen samen midden in een hindernis waarbij ik ook heerlijk hardhandig op de manenkam van m'n knol kwam. Gelukkig niet zo hard als bij jou