Hier zijn er wel 2 selectiewedstrijden geweest voor de kring en zaterdag de finale voor wie gaan is naar de regio. Doe zelf natuurlijk niet mee maar ga wel weer mee met de eigenaresse van stal die de finale gaat rijden dus dat is ook heel leuk

Karin, het wijken is eigenlijk pas beter sinds de osteopaat was geweest. Eerst kon ze aan de hand namelijk ook nauwelijks een pas opzij zetten met d'r achterhand en nu het los is gaat het gelukkig wel heel fijn!
Flink balen dat het rijden zo slecht ging zeg... Ik heb die van mij maximaal 1 keer stil staan per week en nu deze week had ze 4 dagen niks gedaan dus ik vond het ook wel weer even spannend maar ik merk er gelukkig echt niks van. Jammer dat ie er zo heftig op reageert!
Dankje Boukje! Ja daar heb je helemaal gelijk in inderdaad! Heb het wel weer op kunnen lossen dus dat is weer een heel positief puntje

Jeeetje dat is schrikken zeg

Hoe is de crossles gegaan?
Nog kunnen rijden Fleur?

Ik heb vanochtend wel gereden, lekker relaxed en ging lekker! Ondanks een klein meningsverschil, madame zag het niet zitten om met d'r hoofd tegen de regen in te lopen tijdens een stortbui