Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en dan vrijdag nog even hard trainen.
marjolein_el schreef:Ik kom er net achter dat 3 juni het clusius event is. Dan kan ik onder begeleiding oefencrossen. Hoop echt heeeeel erg dat ik daaraan kan meedoen! We krijgen het nog druk! M'n schema'tje:
3 juni - clusius event - oefencross (heel misschien)
10 juni - Springclinic (kan ik even op de hoogte oefenen)
24 juni - BB en 2e poging tot B
30 juni - B springen op kringkampioenschap
7 juli - B springen op thuiswedstrijd
14 juli - B springen op CH schoorl
Jeetje ik heb het nog drukker dan ik dacht! Nouja, daarna gaan we lekker twee weken op vakantie dus dan heeft pony even rust!
marjolein_el schreef:Dat is volgens mij 1 keer per jaar. Wordt georganiseerd door het clusius college bij manege beukers.
Ik hoop echt heel erg dat ik er heen kan. Maar de sluitingsdatum voor inschrijven was 3 dagen geleden. En die dag is m'n moeder ook nog eens niet thuis en ik denk niet dat m'n vader in z'n eentje met mij durft.
Nu nog hopen dat m'n moeder haar afspraak kan verzetten.
Morag schreef:@Natasja Oooooooooh haha! Ik zit bij SRJV Groenedaal.. In Bunschoten geloof ik... Ben niet-rijdend lid zegmaar
. We rijden altijd in een binnen of buitenbak en af en toe een blokje om buiten geweest, maar verder niet. Dus morgen gaat het gebeuren, want over twee weken ons gras debuut!! En dan ook even het bos in, kijken wat ze daar van vindt... Heb er zin in