Kafue schreef:de goede rijden slechte rijden op totilas soap.
Eigenlijk vind ik het nog best wel stoer en koel van Matthias dat hij terwijl alle ogen en dan vooral de jaloerse ogen die hem dit paard gewoon helemaal niet gunnen op hem gericht zijn. Hij reed een best wel leuke proef. Okee mischien nog wat punten op de i maar dat moest die ander ook.
Wie weet is de proef deels overgenomen en dan so what.
Ik denk dat wij als handelsvolk trots moeten zijn een zo goed paard gefokt te hebben, getraind te hebben, voor zon belachelijk hoge prijs verkocht te hebben, die zomaar na te rijden is door een ander zonder grote problemen, een dermate goede kur in elkaar gezet te hebben dat men hem kopieerd en gaat rijden.
Wat maakt het toch uit geniet van het wonderpaard en de kur. Wij hebben dat toch maar mooi gefikst.
Wij?
Heel leuk hoor, dat nationalistische gevoel, maar volgens mij waren het de fam Schuil, Visser en Gal die dit op naam hebben staan, en de rest van de 16 miljoen mensen had er niets mee te maken.
Of krijgen we ook voetbal gedrag..............als ze winnen hebben wij gewonnen en als ze verliezen hebben ZIJ verloren.