Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:57

manic schreef:
Zijn er nog kaarten voor CHIO Rotterdam? :D Dat wil ik meemaken...

Je kan altijd op de dag zelf kaartjes kopen aan de kassa, in de voorverkoop zijn ze echter goedkoper.

Twee jaar geleden zat ik 2 boxen van Beatrix vandaan, ik ben benieuwd wat zij van zo'n catfight zal vinden?
Ik denk, dat zij er gelijk in blijft :D .

manic

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:02

Zullen we alvast een pooltje maken? Hopelijk gaan de springruiters zich er me bemoeien, want die dressuurmannen meppen als wijven :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:03

manic schreef:
Zijn er nog kaarten voor CHIO Rotterdam? :D Dat wil ik meemaken...

Ik baal nu wel als een stekker dat ik net in die week met mijn paard in ermelo zit en ik daar niet weg kan :')
-ik hoop dat we het live kunnen kijken- :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:04

manic schreef:
Zullen we alvast een pooltje maken? Hopelijk gaan de springruiters zich er me bemoeien, want die dressuurmannen meppen als wijven :D

Ja, ik heb ook meer vertrouwen in uit de klei getrokken springruiters, al zet ik mijn geld op S.Jansen :D , hij lijkt mij nog het meest op een straatvechter.

byjou1983

Misschien verstandig om een nieuw topic te openen, met pooltje.

En deze eindeloze discussie sluiten....voor hier mensen elkaar te lijf gaan :j :+

Ayasha
Blogger

Volgens mij is Anky een niet te onderschatten tegenstander! _O-

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:06

Zo, en Isabelle Werth? Daar durf ik ook wel geld op te zetten... Maar ik weet nog niet echt aan welke kant zij staat :D

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:10

Psychische oorlogsvoering is nu aan de gang.
Rath zal zich in Rotterdam niet welkom voelen.
Zo speelt ie SJ precies in de kaart.

Trouwens ik heb wel heel veel respect voor Edward.
Die hoor je in geen velden of wegen.
Maar dit moet hem toch enorm zeer doen.

Misschien dat HP daarom wel wat op zijn FB heeft gezet.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:12

manic schreef:
Zo, en Isabelle Werth? Daar durf ik ook wel geld op te zetten... Maar ik weet nog niet echt aan welke kant zij staat :D

Daar ben ik eig wel benieuwd naar wat zij er nou van vind.
Ze is een duitser maar ze heeft wel schockemohle zijn aanbod om totilas te rijden geweigerd.

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:19

Werth heeft al genoeg "negatieve reclame" gehad, die is er wel na klaar mee na die schorsing vorig jaar :j

Zit er denk ik echt niet op te wachten om positief nederland over zich heen te krijgen _O-

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:21

Het lijkt me trouwens ook overduidelijk WAAROM Werth geweigerd heeft... Die had een net even wat meer vooruitziende blik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:22

manic schreef:

Het lijkt mij bij deze wel zinvol als er eens gefouilleerd wordt bij de ingang, allemaal de toileteerschaar inleveren!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:24

Embe schreef:
Als een advocaat hard kan maken dat een kur een choreografie (de volgorde en combinaties van passen waaruit een dans is opgebouwd) heeft dan zijn de rapen gaar voor Rath. 1 op 1 overnemen is dan niet meer belangrijk want de auteurswet kent een aanverwant artikel en dat is de persoonlijkheidswet en daar wordt wel degelijk gekeken wat er met met een choreografie is gedaan (geleend, verminkt, gedeeltelijk overgenomen etc. etc.)

Leuk idee, maar dat kan een advocaat natuurlijk nooit hardmaken.

En daar komt nog bij dat er van een partij nogal veel betrokkenen zich op een bepaalde manier over de andere partij uitgelaten hebben op internet en dat doet je zaak meestal geen goed. Dus nu kan de ene partij wel op zijn achterste benen gaan staan over hoe oneerlijk het allemaal is, de andere partij kan dan vrolijk wijzen op de schandalige wijze van communiceren op een openbaar medium zoals feesboek.

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:31

Electra63 schreef:
manic schreef:

Ja, ik heb ook meer vertrouwen in uit de klei getrokken springruiters, al zet ik mijn geld op S.Jansen :D , hij lijkt mij nog het meest op een straatvechter.

Als we de springruiters mee laten doen dan zet ik mijn geld op Papa Zoer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:32

Het maakt niet zoveel uit, als het maar in een dikke benz rijdt en verkeerde vrienden heeft :D.

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:33

Is er nou helemaal niemand anders die het hilarisch vindt dat iemand die op zijn site doorlopend gebruik maakt van gejatte filmpjes (waarvan dus iemand anders de rechten bezit) een hele rel veroorzaakt over het "kopiëren" van het werk van anderen. Hij heeft zelfs niet eens de moeite genomen de filmpjes te spiegelen. :D

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:33

Lovely schreef:
[

En daar komt nog bij dat er van een partij nogal veel betrokkenen zich op een bepaalde manier over de andere partij uitgelaten hebben op internet en dat doet je zaak meestal geen goed. Dus nu kan de ene partij wel op zijn achterste benen gaan staan over hoe oneerlijk het allemaal is, de andere partij kan dan vrolijk wijzen op de schandalige wijze van communiceren op een openbaar medium zoals feesboek.

Zijn die mannen die drukker met echte criminaliteit?

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:34

Ik zet mn geld op de engelse springruiters :j Geef ze twee pintjes en ze doen alles _O-

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:34

Hermelientje schreef:
Is er nou helemaal niemand anders die het hilarisch vindt dat iemand die op zijn site doorlopend gebruik maakt van gejatte filmpjes (waarvan dus iemand anders de rechten bezit) een hele rel veroorzaakt over het "kopiëren" van het werk van anderen. Hij heeft zelfs niet eens de moeite genomen de filmpjes te spiegelen. :D

Ik weet niet zoveel van theo van bruggen, dus helaas was ik daarvan niet op de hoogte :D

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:35

Lovely schreef:
Het maakt niet zoveel uit, als het maar in een dikke benz rijdt en verkeerde vrienden heeft :D.

Ohh daar zijn er maar weinig van :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:42

Annet555 schreef:
Lovely schreef:
[

Zijn die mannen die drukker met echte criminaliteit?

Nee, dat zijn alleen de strafrecht advocaten, de rest banketstaaf gewoon recht wat krom is en andersom.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:42

Lovely schreef:
manic schreef:

Het lijkt mij bij deze wel zinvol als er eens gefouilleerd wordt bij de ingang, allemaal de toileteerschaar inleveren!!!

Hahaha, weet je wat ik daar las : Totileerschaar...
Dit topic leidt intussen tot grote meligheid.

Voor de duidelijkheid: ik heb geen mening over welke partij nu eigenlijk op dat paard moet zitten en welke route dat dier moet volgen.
Inmiddels heeft deze soap in mijn ogen niet meer zoveel met de dressuursport te maken.
Jammer, maar het was wel een beetje te verwachten.

Een droom hébben (kampioenspaard) kan heel anders zijn dan 'een droom leven'.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:52

Whinnylando schreef:
Ik zet mn geld op de engelse springruiters :j Geef ze twee pintjes en ze doen alles _O-

*\o/* Go boys! :D

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:54

de goede rijden slechte rijden op totilas soap.

Eigenlijk vind ik het nog best wel stoer en koel van Matthias dat hij terwijl alle ogen en dan vooral de jaloerse ogen die hem dit paard gewoon helemaal niet gunnen op hem gericht zijn. Hij reed een best wel leuke proef. Okee mischien nog wat punten op de i maar dat moest die ander ook.
Wie weet is de proef deels overgenomen en dan so what.
Ik denk dat wij als handelsvolk trots moeten zijn een zo goed paard gefokt te hebben, getraind te hebben, voor zon belachelijk hoge prijs verkocht te hebben, die zomaar na te rijden is door een ander zonder grote problemen, een dermate goede kur in elkaar gezet te hebben dat men hem kopieerd en gaat rijden.

Wat maakt het toch uit geniet van het wonderpaard en de kur. Wij hebben dat toch maar mooi gefikst.

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 23:59

Kafue schreef:
de goede rijden slechte rijden op totilas soap.

Eigenlijk vind ik het nog best wel stoer en koel van Matthias dat hij terwijl alle ogen en dan vooral de jaloerse ogen die hem dit paard gewoon helemaal niet gunnen op hem gericht zijn. Hij reed een best wel leuke proef. Okee mischien nog wat punten op de i maar dat moest die ander ook.
Wie weet is de proef deels overgenomen en dan so what.
Ik denk dat wij als handelsvolk trots moeten zijn een zo goed paard gefokt te hebben, getraind te hebben, voor zon belachelijk hoge prijs verkocht te hebben, die zomaar na te rijden is door een ander zonder grote problemen, een dermate goede kur in elkaar gezet te hebben dat men hem kopieerd en gaat rijden.

Wat maakt het toch uit geniet van het wonderpaard en de kur. Wij hebben dat toch maar mooi gefikst.

Wij?
Heel leuk hoor, dat nationalistische gevoel, maar volgens mij waren het de fam Schuil, Visser en Gal die dit op naam hebben staan, en de rest van de 16 miljoen mensen had er niets mee te maken.

Of krijgen we ook voetbal gedrag..............als ze winnen hebben wij gewonnen en als ze verliezen hebben ZIJ verloren.