Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Deelnemers kunnen bij aanmelden ook vragen hoe laat de prijsuitreiking verwacht wordt. Helaas zie je dan vaak mensen nog komen vragen/zeuren wanneer het precies is...
Mensen hebben eenmaal weinig geduld en wachten duurt lang.
xRoossie95 schreef:Nou ze zijn mijn filmpje kwijt geraaktik heb video check gedaan en toen hadden ze m wel. Iemand anders had voor mij gefilmd en ingeleverd en daarbij gevraagd of ik wilde checken of alles goed was. Ik ben een beetje bang dat ze nu de video verwijderd heeft.. beetje dom van me
caro29 schreef:@roossie dat zou wel heel zuur zijn als hij verdwenen is.
Ik snap sws niet waarom mensen dezelfde dag of de dag erop al heftig gaan refreshen.
Ik heb net een plukje retour gestuurd. Rest gaat dit weekend tussen de bedrijven door want ik moet werken en de peuter dartelt om mij heen dus even goed timen
WenK schreef:caro29 schreef:@roossie dat zou wel heel zuur zijn als hij verdwenen is.
Ik snap sws niet waarom mensen dezelfde dag of de dag erop al heftig gaan refreshen.
Ik heb net een plukje retour gestuurd. Rest gaat dit weekend tussen de bedrijven door want ik moet werken en de peuter dartelt om mij heen dus even goed timen
Maar ik weet niet voor welke dag jij ontvangen hebt Caro, maar bij mijn weten is het de bedoeling dat als je voor 12-11 ingepland bent dat je dan ook 12-11 beoordeelt en terug stuurt. En niet pas ergens eind van het weekend. Dan schiet dat hele "beschikbaarheid aangeven" zijn doel een beetje voorbij. Je geeft aan dat je de 12e 4 uur = 16 proeven (of 3 uur = 12 proeven etc) kunt beoordelen toch? Als je die beschikbaarheid niet waar kunt maken kun je wellicht beter beperkte beschikbaarheid aangeven.
Overigens niet persoonlijk naar jou, maar ik zie het meer gebeuren. Dat ik protocollen krijg die juryleden lang hebben laten liggen en "niet aan toe gekomen zijn". Geef dan geen beschikbaarheid op, deelnemers willen ook hun resultaten op tijd hebben.
WenK schreef:Maar ik weet niet voor welke dag jij ontvangen hebt Caro, maar bij mijn weten is het de bedoeling dat als je voor 12-11 ingepland bent dat je dan ook 12-11 beoordeelt en terug stuurt. En niet pas ergens eind van het weekend. Dan schiet dat hele "beschikbaarheid aangeven" zijn doel een beetje voorbij. Je geeft aan dat je de 12e 4 uur = 16 proeven (of 3 uur = 12 proeven etc) kunt beoordelen toch? Als je die beschikbaarheid niet waar kunt maken kun je wellicht beter beperkte beschikbaarheid aangeven.
Overigens niet persoonlijk naar jou, maar ik zie het meer gebeuren. Dat ik protocollen krijg die juryleden lang hebben laten liggen en "niet aan toe gekomen zijn". Geef dan geen beschikbaarheid op, deelnemers willen ook hun resultaten op tijd hebben.
caro29 schreef:@roossie dat zou wel heel zuur zijn als hij verdwenen is.
marieke_483 schreef:Aan alle juryleden hier, puur uit nieuwsgierigheid: Ik vroeg me vandaag tijdens het poetsen opeens af: beoordelen jullie 'verzorging' in de B nu met de online proefjes ook op een andere manier dan in het echt? Bijvoorbeeld als paard en ruiter strak in het pak zijn dan scoren ze sowieso hoger dan iemand die in zijn dagelijkse kleding het proefje rijdt, maar er wel netjes uit ziet?
xRoossie95 schreef:Gelukkig was het filmpje er nogvolgende keer inderdaad maar via we transfer sturen
En nu kan ik deze week dubbel refreshen
Sjelle schreef:Hier nog het weekend over voor de 12e dus even geduld hebben. Had m zaterdag al ingestuurd. Zondag filmen voor komend event.
Ik begrijp het plannen is voor de jury's om de filmpjes te kijken. Toch is het fijn voor deelnemers om voor start nieuw event je puntjes te weten.
Desalniettemin moeten we gewoon blij zijn dit sws kan...
Dus geduld kweken!
En dat refreshen is gewoon te leuk.. Elke keer toch de hoop er iets bekend is.
linda2008 schreef:WenK, ja eens, daar zit wat in natuurlijkhet is vaak ook pure enthousiastme maar uiteraard is het erg vervelend zo 5 minuten na tijd
![]()
Sjelle, ik heb het nog nooit meegemaakt maar ik heb de punten dit keer ook nog niet terug. Ach ja ik had er toch al geen hoge verwachting van dus alle focus op de proef die we morgen weer gaan opnemen*zin in!*