[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paljaslaura

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 21:38

Wat fijn dat het weer de goede kant op gaat Nann!
Poeh dat herken ik wel Eva, Mickey kan zo stout zijn met springles tegenwoordig :+

Super bedankt voor het meedenken! Ik wist niet dat er een parcours staat in Bunschoten en houten want dat is allebei te doen voor mij. Ga dat is even overleggen met vaders wanneer hij tijd heeft :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 21:43

Houten is (volgens mij) 1 keer in de maand en dan de tweede woensdag van de maand geloof ik. Ik weet dat de eerst volgende keer 13 april is. En dat is echt een oefenparcours. Als het buiten parcours er staat in Bunschoten kan het als ik het goed heb elke door de weekse dag/avond. Sowieso op donderdag, maar volgens mij staat het er bijna altijd. :)

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 13:10

Hahaha, Pantykous! Aan je kleurtje te zien heb je ook in de buitenbak gezeten. :P :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 13:20

Ik ben tevreden. Foutloos gesprongen, helaas 1 stop (wegdraaier) op de opsprong waren beide even afgeleid :P
Waterbak wou ik in een drafje doen... Ja echt niet, ging gewoon in galop door en met 4 benen vol de lucht in en plons :') Een mooi bommetje _O-
Ze bleef fijn zelf galopperen, conditie mag nog ietsje beter (hersteltijd moet even beter). Maar moe was ze niet echt, kon der stappend niet eens bijhouden :+

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 13:47

Fijn Goldie! Knap paard!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 16:07

Dochter ook top gedaan in de cross. Foutloos rond in Markelo. *\o/*
Trots 8-)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 17:14

Super Anne!!!

Ik was zelfs met mijn weigering nog binnen de tijd zag ik :7

Filmpje, let vooral op de mooie waterbak insprong :') Beetje jammer dat het geluid niet synchroon wil lopen met het beeld -O-

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 17:16

Fijn dat jullie lekker gingen!
Mickey ging steigeren met inrijden en hij was helemaal gek. Was bang van m. Wel de cross uitgereden maar niet genoten waar ik wel op gehoopt had. Zwaar teleurgesteld... Hij doet de laatste tijd sowieso veel te druk naar mijn zin maar dit sloeg nergens op. Bij hindernis3 ook nog iemand omver gerend omdat ie voor de tweede keer de bosjes in vloog |o

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 18:05

Ik een balkje bij het springen en 3 weigeringen in de cross waarvan 1 super domme stuurfout...

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 19:16

En ik mag morgen crossen :Y)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 19:55

O zal ik het dan nog leuker maken? Ik lag er naast voor de verandering :D springen ging eigenlijk wel heel simpel, in het voorterrein was hij best heet maar eigenlijk wel lekker. In het parcours vond hij de witte muur wel gek waardoor hij op de oxer die er voor stond al terugkwam. -prik- dus hij ging wel maar nam alle balken mee geloof ik :') om vervolgens heel simpel over de muur te gaan.
Daarna was hij een beetje te tam voor het crossen dus ik wilde even een boompje meepakken maar dat mocht niet. Meneer de ringsleutel bepaalde hoeveel keer je mocht springen en ik was nog niet aan de beurt dus ik mocht niet. Vervolgens kwam ik niet meer bij de bomen in de buurt of hij stond alweer te draaien en omhoog te komen. Gelukkig was daar de reddende Goldie met fluffy die me naar de startbox gebracht hebben :Y) maar daardoor niet meer zelfstandig over de boom gesprongen.

Maar het starten ging verbazingwekkend goed! Hij spurtte er meteen vandoor en hindernis 1 en 2 gingen top! Lange rechte stuk daarna ook supersafe en zo'n zeker gevoel heeft hij nog nooit gegeven. Tot hij vol in de ankers ging voor hindernis 3 de rietkraag. Daarna uitgebreid laten kijken en toen ging ie wel. Bruggetjes vond hij heel spannend maar hij liep er wel in 1x zonder te stoppen overheen in stap :Y) om vervolgens na de brug weer in z'n goede ritme te gaan. Gek ding. Uiteindelijk ging ik iets te veel binnendoor voor de opsprong en hij dacht dat er een boompje lag denk ik, ziet dat het niet is wat hij verwacht, gaat echt vol in de ankers, duikt naar links en boem. Geen houden meer aan.

Daarna opgestapt, Goldie laten schrikken en stiekem nog wat sprongetje meegenomen dus ik zal wel een brief krijgen :') de laatste boom gesprongen het bos uit en die deed hij zo fijn dat dat het laatste was. Goed geëindigd dus.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:01

Bergje op, Bergje af. Onwijs veel uitvallers vandaag in Markelo. Kind was uiteindelijk 3e. 2 balken teveel... ze mocht er 1 hebben. Ze had er 3 door dom springen. Wel de hoogste punten met dressuur en 2 seconden buiten de optimale tijd. Zonder horloge... haha gek kind.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:05

Afbeelding

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:14

Dat klinkt niet best Laura.. Wat balen :(

Ooeeehh vibabu, geen zeer gedaan??
Carola ik ook morgen!! :D ben nu wel beetje benieuwd naar die hindernissen na het lezen in het Markelo topic hihi

Gefeliciteerd Anne top dochter!

Ik heb vandaag weer rondje B gesprongen, foutloos maar veel te hard haha deed HC zodat ik rustig aan kon doen nou dat mislukt haha

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 11:13

Jammer Laura als ze zo gek zijn.

Leuk filmpje Goldi. Leek een beetje een miscommunicatie bij de opsprong? Die waterbak was leuk om te zien!

Je dochter had ook best vaart in het filmpje Anne! Gefeliciteerd!!

Sodeju wat een boel verschil in prijzen voor magnesiumcitraat. Online €20 is niets. Boerenwinkel in de buurt €4,50. Gekkenwerk. Paard snapt niet goed waarom ie vrij heeft, want lijkt geen kast te hebben gehad van de behandeling. Spierpijn is hem bespaard gebleven.
Laatst bijgewerkt door Lithya op 03-04-16 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 11:18

Ja denk dat het ook zoiets was Margriet, maar gaat op zo'n moment zo snel. Vibabu moedigde me heel pittig aan, maar daar schrok ik ook een beetje van :') :=
Ja mooi he, denk dat waterbakken geen problemen meer op gaan leveren. Behalve dat ik me goed moet vasthouden :')

Magnesiumcitraat bij de boekenwinkel? Maar wat een verschil idd :oo

Balen zeg Laura, dat hij de laatste tijd zo vervelend is... Dat is niet leuk rijden :n

En toch wil ik taart vibabu :))
Laatst bijgewerkt door Goldie op 03-04-16 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 11:28

Aangepast. Boerenwinkel

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 11:46

_O- :')

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:31

Deze wilde ik wel even delen, net een echt crosspaard. Nu alleen nog zich leren te gedragen :')

Afbeelding

Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:35

Gave foto's Laura!

Jammer van je val Vibabu, verder heeft iedereen volgens mij goed gereden, top!

Ik zou gisteren crossen, maar kan nog niet rijden dus dan houdt het op.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:04

Gave fotos!
Balen van de val en voor jou ook balen laura dat ie zo vervelend was..
Jammer mirthe!

Wij hebben ons L debuut gemaakt op sgw markelo vandaag. Dressuur vergeleken met wat er reed ondergewaardeerd maar niks aan te doen. Springen een balkje, heel mooi balkje! Had alleen met inspringen moeten gebeuren.
Cross heel simpel eigenlijk, zelf wat balans fouten maar ik ben dan zo opgelucht als we over bepaalde hindernissen komen. Beetje zenuwen. Op het eind liepen e tegen onze vorganger waardoor we erg veel tijdfouten hadden. Kon er pas na een hele poos bij langs. Grr.
Maar voor de eerste keer L dik tevreden

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:08

Super car!

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 20:04

Mooi Car! Ik snap nooit dat mensen dom in de weg rijden. Bij twee stops moet je imo een trainingsrondje van maken en zorgen dat je nooit in de weg rijdt. Zelfs mijn dochter weet dat en is zich daar bewust van.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 21:33

Hoop mooie foto's en goede resultaten hier!
Ik ben weer een beetje bijgekomen na Indoor Tolber :+ Best pittig zo'n week concours als je tussendoor ook nog moet werken en de jonge paarden moet trainen :P

Bella sprong top! Die heeft bewezen dat ze er makkelijk genoeg over kan en wil, nu moeten ze als combinatie nog wat meer kilometers maken op dit niveau!
Ed sprong ook goed en Gupje liep twee toprondjes in het L :j
Afbeelding

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 22:30

Dat ziet er makkelijk uit! Wat is het? Z?
Ik werd gister nog geattendeerd op deze foto door iemand :D misschien niet zo mooi kwa afstand maar vond hem wel stoer!
Afbeelding