Heerlijk toch z'n fanatiekeling
ben je weer helemaal de oude? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben je weer helemaal de oude?
Hou ik ook écht van. Heb laatst een setje van mijn vriend gehad en kan niet wachten tot ik mijn dekje binnen hebt. Samen met de roze polo.
Ik wil voor dressuur nog nieuwe laarzen, een polo model. Zo mooi!
Leuk ook dat de fokkers zo goed te spreken waren!
Er werd volgens mij ook hoog gejureerd maar het was een mooie afsluiting van de B. Nu lekker L1 starten!

Pantykous schreef:Oh ik zag vanochtend nog een klant van hem die binnen les had gehad! Dan weet ik t ook niet, zal zo eerst bellen. Gaaf dekje!!
Wat een aanvaring Goldie, ben je lekker mee idd.
Ik ben m'n nieuwe laarzen aan het inrijden, dat valt nog niet mee als je erg gehecht bent aan je oude slappe laarsjes
Nann__ schreef:Pantykous schreef:Oh ik zag vanochtend nog een klant van hem die binnen les had gehad! Dan weet ik t ook niet, zal zo eerst bellen. Gaaf dekje!!
Wat een aanvaring Goldie, ben je lekker mee idd.
Ik ben m'n nieuwe laarzen aan het inrijden, dat valt nog niet mee als je erg gehecht bent aan je oude slappe laarsjes
Haha ja die zag ik ook! Vriendinnetje van mij had een uur na haar les en die reed buiten. Heb m net gebeld voor morgen, als ik niks hoor staat het parcours er nog en kan ik om 11u lessen.
Haha Carola, dank je wel!![]()
En welkom Stuf, ik zag net je topic. Jeetje wat een vermogen heeft je paard! Leuk dier!

) . Aan de andere kant, goeie ervaring en kan mij het schelen of ik wel of niet rond kom... Al zou dat dus niet eens komen dat ie niet wilt springen

Gaaf dekje trouwens! En jeetje wat een monsterpunten heb gereden, gefeliciteerd!
Vanmorgen wel héél fijn met Knors gereden, kwam er met een grote smile vanaf.
vooral blauw

We gaan over twee weken voor het eerst het gras op, ben heeeel benieuwd hoe dat gaat.

Er was maar 1 sprong waar hij echt niet overheen wilde en toen moesten we er gewoon rondjes omheen stappen, echt heel dichtbij en toen ging hij er goed overheen. Eerst deden we elke sprong los, en toen in een parcoursje en dat moesten we heel vaak doen.
Hadden we een rondje gesprongen, moest ik stappen, hem belonen, teugels los laten, ademhalen en mijn schouders ff bewegen en hem weer oppakken en het nog een keer doen en de laatste 3 rondjes had ik echt het gevoel dat ik het weer durfde en dat het ook goed ging. Hij gaf me weer een beetje vertrouwen en dat is heeeeeeel fijn na alles! Morgen springwedstrijd op stal, gewoon onderling.