caro29 schreef:Ik heb vandaag 12 proeven van de 12e gekregen. Die gaan tussen morgen en zondagavond terug
Yes, hier hetzelfde! Heb er zaterdag tijd voor, dus hoop ze dan terug te sturen. Ik heb 12x L1 ditmaal.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Sofie schreef:Vandaag 12 B proeven en 4 L proeven ontvangen, ga er vanavond en morgen mee aan de slag, dus hopelijk kan ik een aantal van jullie nog voor het weekend verblijden met punten :-D
Succes aan iedereen die wacht op de punten!
Texas02 schreef:Iedereen weer gefeliciteerd met de punten!! Mijn stalgenootje heeft ook eindelijk haar punten binnengekregen van 5-11, gelukkig.. Ze dacht al dat er iets mis gegaan was en de punten niet meer kwamen.. Was de eerste keer, dus dan zit je ook nog extra in spanning.. Maar gelukkig goed gekomen, en ze had een winstpunt met 185 punten!
xRoossie95 schreef:Texas02 schreef:Iedereen weer gefeliciteerd met de punten!! Mijn stalgenootje heeft ook eindelijk haar punten binnengekregen van 5-11, gelukkig.. Ze dacht al dat er iets mis gegaan was en de punten niet meer kwamen.. Was de eerste keer, dus dan zit je ook nog extra in spanning.. Maar gelukkig goed gekomen, en ze had een winstpunt met 185 punten!
Oh joh zo laat nog?! Ik heb net ook weer gekeken, maar niksDus heb maar weer geappt en hoop vandaag op een behulpzamer antwoord
linda2008 schreef:Roossie, vervelend zeg! Dat het dan ook precies 2x dezelfde moet treffen![]()
Ik merk dat ik vandaag al minder fanatiek ben met refreshen. Mijn gedachte zegt; laat maar! ik weet dat 12-11 toch niet de beste proef was en gezien we morgen de nieuwe gaan opnemen leg ik liever alle focus daaropgrappig hoe dat werkt eigenlijk! dinsdags begin je voorzichtig met refreshen, woensdag fanatieker, donderdag bloedfanatiek, en vrijdag denk ik; laat maar, door naar de volgende
![]()