Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoopte eigenlijk dat ie er deze week zou zijn..
Hij ziet er super schattig en lief uit maar aan het eind van het verhaal is het een vervelende dramzak die boos word als ie zijn zin niet krijgt
dat halthouden leverde ook de nodige tegenstribbelingen van meneer haha
Dat doen wij ook wel regelmatig, een keer sprong ze toen nog bijna door m'n instructeur heen
of gewoon uit stilstand toch nog springen dan

Snorlex schreef:We hebben nu op stal iets leuks bedacht om ritme en lijnen te trainen. Ook aan de hand van enkele tips in dit topic. Zal volgende keer eens een foto maken.
Zijn allemaal lage kruisjes/stijltjes en balken die je in een verschillende volgorde kunt rijden en je kunt je eigen lijntjes maken. Zelfs hindernissen op een volte springen.

Haar weidevriendinnetje en buurvrouw heeft gisterenavond een veulen gehad (werkelijk 'n schitterend ding!). En ja, zoals ieder jaar roepen veulentjes bij haar echt extreme moedergevoelens op. Dus ze heeft tijdens het rijden alleen maar lopen roepen, brullen en blazen.
Een voordeel: ze sprong echt superbraaf. Volgens mij had ze gewoonweg geen tijd meer over om ook nog 'ns over d'r werk te miepen. 
Kreeg die suggestie in ieder geval al drie keer toegeroepen vandaag.
wel leuk hoor een veulen 
Leek net of ze een tweeling had toen, Babbels aan de ene kant en de andere aan de andere kant aan het drinken 

niet gegaan dus.
leuke hengst erbij..
Nann__ schreef:Eva, ja ik ben ook echt fan van Lammert. Hij geeft zoveel vertrouwen en is altijd eerlijk. Les je thuis of les je ook wel eens in Bunschoten? Kan mij goed voorstellen dat je chagrijnig wordt van zo'n duif! Het is ook echt heel vervelend, helemaal als er zoiets gebeurd door zo'n stomme duif! Nu nog scheren? Dan komen ze toch niet meer lekker in hun zomervacht?
Jes, gefeliciteerd! Fijn een bak aan huis!
Carola, daarom wilde ik Ot ook rondom op ijzers. Als hij weigert doet hij dat ook echt in een soort sliding.. En dat op gras, vind ik best eng. Ondanks dat we BB springen, misschien tegen die tijd B..
Goldie, behalve een wondje op mijn bil inclusief een hele paarse/blauwe bil omdat ik op de voet viel van een sprong, heb ik mij niet bezeerd.![]()
Vibabu, zeg dat wel!Haha.
Bunn, ik weet van de EJ, Divoza en Agradi dat ze 25% korting plakken hebben. Dat is ook een flinke korting!
Laura, dat dacht ik ook van Breukelen. Zag wat filmpjes en het is geen kijkerige locatie of met veel aankleding op de sprong, zo wat ik kan zien van de filmpjes in ieder geval.
Gister ging het eigenlijk best heel goed! Degene die hem ging rijden had een spoortje om en was zelf natuurlijk ook niet onzeker, en hij keek wel en ze moest hem de eerste paar sprongen een beetje overtuigen maar hij heeft alles netjes gesprongen en zo liep hij ook echt weer als de oude. Volgende week zelf weer een lesje bij Lammert nemen! Ik ga zaterdag thuis nog even springen, daar hebben we alleen geen planken of muurtjes en alleen balken springt hij wel maar ga in ieder geval even voor het gevoel zelf even springen, en dan denk ik dat ik maandag gewoon naar Breukelen ga. Heb mij nu nog wel op gegeven voor een rondje BB en een rondje B. Als de BB niet goed gaat kan ik altijd of nog een keer BB springen of mijn B rondje laten vallen. Maar als hij fijn voelt, durf ik makkelijk een rondje B aan. En niet dat het haast heeft, maar ik vind het zo leuk..
Maar weet je wat het probleem is met die hele fokkerij? Dat 't zo'n risico is. Ben zo ontzettend bang dat het helemaal fout gaat. Eerst moet ponypaard drachtig raken en die hele dracht overleven, dan moet 't veulentje nog zonder schade groot worden en dan moet ik maar hopen dat 'ie zich als puber braaf laat inrijden.
Leuk als je geld te veel hebt, maar daarvoor kan je ook 'n leuke kant-en-klare zesjarige kopen. 
Zo gaat het bij mij nou ieder voorjaar. Pasgeboren veulentjes op stal, hengstenshows, merrie zo hitsig al wat en ja hoor: ik begin weer te miepen om 'n veulen.

behalve dan een keer rondje bos. Maar daar keek hij nergens naar en was er overheen de enige oplossing dus ik ben heel benieuwd hoe hij het doet. Vaak is het dat ik of heel veel iets moet doen of helemaal niks. 2 dagen achter elkaar ergens springen dan zijn er veel meer paardetende hindernissen op de 2e dag dan de 1e dag.
ook nog even 2 1e prijzen en 193 en 194 punten met genoeg 8en op mijn protocol.