Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:18

Ik merk dat ik nu eigenlijk al een appje naar de KNHS wil sturen :') Maar ze hebben nog de hele dag om de punten te uploaden dus ik moet niet ongeduldig doen -O-

Ik blijf dat laatste ook vooral herhalen, lastig! _O-

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:20

xRoossie95 schreef:
Ik merk dat ik nu eigenlijk al een appje naar de KNHS wil sturen :') Maar ze hebben nog de hele dag om de punten te uploaden dus ik moet niet ongeduldig doen -O-

Nou sorry maar jij hebt alle recht om ongeduldig te zijn. En in jouw geval had ik al wel een appje gestuurd. Daarin kun je toch netjes aangeven dat ze bij het vorige event ook te laat waren met je punten en dat je dus graag wilt weten of je ze dit keer wel uiterlijk vandaag kunt verwachten. Dat lijkt mij geen vreemde vraag in jouw geval hoor ;)

Anoniem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:01

Ik had een beetje karige punten terug, 181. Vond het zelf zeker geen topper, maar wel een dikke punt.
Middengalop 4.5 zonder commentaar? Onderaan wel een 7 voor galop? :))
Echt 4 stukjes commentaar ingevuld en dan onderaan staat 'nette strakke proef, kan nog netter' haha. Achja, het is winst.

Vandaag opnemen voor de 12e :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:07

Gefeliciteerd met je puntje bobje. Op naar de volgende.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:22

Ik heb ook punten terug 174,5 het begint goed met ook 7ens, maar vervolgens word ik erg afgerekend op dat hij wat te diep loopt. Dus de dingen die dan goed gingen niet meer hoger dan een 6 vanwege het te diep lopen, en de onderste cijfers dan ook flink lager dan 'normaal'.

Jury heeft zeker een punt. We zijn er mee bezig maar weet ook niet of ik dat bij hem helemaal goed ga krijgen weer. Hij is natuurlijk al 17 met een hele ruitergeschiedenis. Dusja dan hoort dit er af en toe bij :j heb overigens van al onze proeven nu pas voor de 2de keer geen winst gereden dus ook even in perspectief blijven zien.

Gefeliciteerd met je winstpunt bobje26! Dat verzacht de pijn van je gevoel qua protocol nog wat!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:33

Hey er druppelen weer uitslagen binnen, leuk :):)

bobje, gefeliciteerd!

Urosa, Jammer! Maar gelukkig kan je je er wel in vinden :) twee keer geen winst is natuurlijk ook helemaal geen ramp!

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:44

Jammer urosa.. Welk event had jij nu terug?
Ik wacht braaf op de 12e zaterdag ingestuurd..

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:00

Tilmar schreef:
Hihi, ik ben vrij handig met Excel en ik heb een macro gemaakt die het hele protocol goed zet.
Mijn naam, nummer en handtekening.
Vast nullen in de halfjes kolom (hoef ik het alleen in te vullen als het een half punt moet zijn)
De uitlijning aangepast
En nog wat opmaak dingetjes
Echt super handig! Open protocol, druk op knop en alles staat goed :D

Heb je ook standaard ingevuld staan bij algemeen 'paard heeft mooie staart' ? :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:00

12e, zondag ingestuurd.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:03

Marjolein schreef:
Tilmar schreef:
Hihi, ik ben vrij handig met Excel en ik heb een macro gemaakt die het hele protocol goed zet.
Mijn naam, nummer en handtekening.
Vast nullen in de halfjes kolom (hoef ik het alleen in te vullen als het een half punt moet zijn)
De uitlijning aangepast
En nog wat opmaak dingetjes
Echt super handig! Open protocol, druk op knop en alles staat goed :D

Heb je ook standaard ingevuld staan bij algemeen 'paard heeft mooie staart' ? :D

Dat is toch niet handig als standaard? Dat is alleen voor mensen die niet kunnen rijden :') :j

Hebben trouwens meer mensen last van dat de site / app van KNHS traag is? Refreshen gaat echt lastig langzaam :')

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:41

Hoe ziet het er trouwens uit als ik een wp rijd in een nieuwe klasse? Krijg ik dan een nieuw balkje erbij of komt dat bij hetzelfde balkje? Dalijk kijk ik al dagen verkeerd. :+

Afbeelding

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:45

er komt een nieuw balkje :j

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:46

mcjv schreef:
Hoe ziet het er trouwens uit als ik een wp rijd in een nieuwe klasse? Krijg ik dan een nieuw balkje erbij of komt dat bij hetzelfde balkje? Dalijk kijk ik al dagen verkeerd. :+

[ [url=m/4FDZZn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dan ziet het er zo uit.

Afbeelding

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:51

Maar ze hebben even verwerkingstijd nodig dus dan staan ze nog heel even bij het al bestaande balkje.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:52

famkeY schreef:
mcjv schreef:

[ [url=m/4FDZZn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dan ziet het er zo uit.

[ [url=m/WZwEYL.png]Afbeelding[/url] ]

Famke, je moet je batterij opladen _O-
Als je 5 wp in een nieuwe klasse hebt, verdwijnt je balkje van de oude klasse (omdat je daar dan niet meer in mag starten).
Maar je weet wel dat deze balkjes soms pas dagen later worden geupdate toch? Je moet op EEN balkje klikken om je laatste 10 resultaten te zien. Maakt niet uit welk balkje.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:01

linda2008 schreef:
Als je 5 wp in een nieuwe klasse hebt, verdwijnt je balkje van de oude klasse (omdat je daar dan niet meer in mag starten).
Maar je weet wel dat deze balkjes soms pas dagen later worden geupdate toch? Je moet op EEN balkje klikken om je laatste 10 resultaten te zien. Maakt niet uit welk balkje.

Oh echt verdwijnen ze dan? Zo ver ben ik nog nooit gekomen _O- Leek me wel leuk om alles te kunnen blijven zien :')

linda2008 schreef:
xRoossie95 schreef:

Nou sorry maar jij hebt alle recht om ongeduldig te zijn. En in jouw geval had ik al wel een appje gestuurd. Daarin kun je toch netjes aangeven dat ze bij het vorige event ook te laat waren met je punten en dat je dus graag wilt weten of je ze dit keer wel uiterlijk vandaag kunt verwachten. Dat lijkt mij geen vreemde vraag in jouw geval hoor ;)

Ik had trouwens toch al een appje gestuurd, jouw woorden waren genoeg om al mn principes te laten gaan :') Maar krijg een standaard reactie "We hebben je film voor 5-11 in goede orde ontvangen, dank je wel! Het duurt 5 werkdagen na de eventdatum voor je de uitslagen hebt, de filmpjes worden naar verschillende juryleden gestuurd de een is sneller dan de ander."

Ja dat snap ik, dat was mn vraag niet :roll:

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:09

Ja mijn L2 is ook verdwenen!

Ik zit beetje in dubio of ik wel online blijf starten. Klinkt beetje dramatisch na 1x geen winst. Maar vind online rijden ook gewoon minder leuk dan op wedstrijd gaan en had van te voren nooit gedacht dat ik nu al M2 geklasseerd zou zijn <3 Lastig (dan weet je dat het goed gaat, als dit momenteel mijn grootste dilemma is :') ) maandag sowieso nog maar even filmen, dat had ik al gepland en daarna maar rustig verder kijken.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:15

Roossie, ik zou even mailen :j de app word heel standaard beantwoord en is ook alleen bedoeld voor de film checks volgens mij. De mail word meer persoonlijk beantwoord ;)

Urosa, oh wij lijken op elkaar hahaha! Ik had dat ook toen het even wat minder ging :o ik zou gewoon nog filmen wat je al hebt opgegeven en dan las je daarna toch even een pauze in? Het moet wel leuk blijven natuurlijk! En alle winstpunten in een klasse online behalen lijkt mij ook niet leuk dus ik zou dan met 5wp ofzo ook stoppen denk ik :) als je daarna weer zin hebt om online op te nemen kun je je altijd weer gaan inschrijven!

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:37

linda2008 schreef:
famkeY schreef:

Dan ziet het er zo uit.

[ [url=m/WZwEYL.png]Afbeelding[/url] ]

Famke, je moet je batterij opladen _O-

Thanks beide! :D Dan ga ik ondertussen gewoon verder met dat ene balkje aandrukken. :+

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:47

linda2008 schreef:
Roossie, ik zou even mailen :j de app word heel standaard beantwoord en is ook alleen bedoeld voor de film checks volgens mij. De mail word meer persoonlijk beantwoord ;)

Ohh de vorige keer ging wel heel goed / persoonlijk via de app. Maar er staat nu een andere naam onder :')

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:54

Marjolein schreef:

Jij hebt het door!
De punten en de tips zet ik er ook meteen in, gewoon random.
Lekker snel klaar.

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:59

Ik heb me ook kunnen inschrijven voor de 26e. Dat wordt dan mijn 2e wedstrijd. Komende maandag ga ik filmen voor de 19e.

Ik zag dat de inschrijving voor de 26e alweer vol is, het gaat echt zó snel :oo

Gefeliciteerd iedereen met zijn punten!
Ik ben benieuwd naar dat nieuwe programma waarmee gewerkt gaat worden, hopelijk krijg je dan een melding als je je punten terug hebt. Dat zou veel makkelijker zijn dan steeds te feesten!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 14:05

Linda2008, ik vind het ook echt heel erg van mezelf. Maar kan er niks aan doen :+ als ik dit proefje vergelijk met mijn andere ingeleverde proefjes had het zeker ook wel winst kunnen zijn. Maargoed, M2 is natuurlijk al best hoog, dus ook wel logisch dat dit wat minder makkelijk gaat dan de L2/M1. Komt natuurlijk ook dichtbij zijn hoogst gelopen niveau. Hij is nog maar vrij kort weer fanatiek in training. En blablabla zo kan ik het verder relativeren maar dan moet je gevoel nog mee :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 14:49

Herkenbaar hoor, en je gevoel zit gewoon even in baal-modus. Morgen is je gevoel waarschijnlijk alweer heel anders (althans, bij mij werkt dat zo :P haha)

Volgens mij zijn er al best veel punten van de 12e terug bij de mensen die voor of in het weekend hebben ingestuurd.... :):) leuk zeg!!

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 15:04

linda2008 schreef:
Herkenbaar hoor, en je gevoel zit gewoon even in baal-modus. Morgen is je gevoel waarschijnlijk alweer heel anders (althans, bij mij werkt dat zo :P haha)

Volgens mij zijn er al best veel punten van de 12e terug bij de mensen die voor of in het weekend hebben ingestuurd.... :):) leuk zeg!!

Baal Modus is heel normaal... Gelukkig hangt er niks vanaf.. Lekker doorgaan zo denk ik altijd maar weer...

Hier nog niks terug van de 12e.. Ik moet geduld leren krijgen.. Maar zou fijn zijn als het er is voor dit Filmweekend...