Ik blijf dat laatste ook vooral herhalen, lastig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xRoossie95 schreef:Ik merk dat ik nu eigenlijk al een appje naar de KNHS wil sturenMaar ze hebben nog de hele dag om de punten te uploaden dus ik moet niet ongeduldig doen
![]()
Ik blijf dat laatste ook vooral herhalen, lastig!![]()
Tilmar schreef:Hihi, ik ben vrij handig met Excel en ik heb een macro gemaakt die het hele protocol goed zet.
Mijn naam, nummer en handtekening.
Vast nullen in de halfjes kolom (hoef ik het alleen in te vullen als het een half punt moet zijn)
De uitlijning aangepast
En nog wat opmaak dingetjes
Echt super handig! Open protocol, druk op knop en alles staat goed
Marjolein schreef:Tilmar schreef:Hihi, ik ben vrij handig met Excel en ik heb een macro gemaakt die het hele protocol goed zet.
Mijn naam, nummer en handtekening.
Vast nullen in de halfjes kolom (hoef ik het alleen in te vullen als het een half punt moet zijn)
De uitlijning aangepast
En nog wat opmaak dingetjes
Echt super handig! Open protocol, druk op knop en alles staat goed
Heb je ook standaard ingevuld staan bij algemeen 'paard heeft mooie staart' ?
famkeY schreef:mcjv schreef:Hoe ziet het er trouwens uit als ik een wp rijd in een nieuwe klasse? Krijg ik dan een nieuw balkje erbij of komt dat bij hetzelfde balkje? Dalijk kijk ik al dagen verkeerd.
[ [url=m/4FDZZn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan ziet het er zo uit.
[ [url=m/WZwEYL.png]Afbeelding[/url] ]
linda2008 schreef:Als je 5 wp in een nieuwe klasse hebt, verdwijnt je balkje van de oude klasse (omdat je daar dan niet meer in mag starten).
Maar je weet wel dat deze balkjes soms pas dagen later worden geupdate toch? Je moet op EEN balkje klikken om je laatste 10 resultaten te zien. Maakt niet uit welk balkje.
linda2008 schreef:xRoossie95 schreef:Ik merk dat ik nu eigenlijk al een appje naar de KNHS wil sturenMaar ze hebben nog de hele dag om de punten te uploaden dus ik moet niet ongeduldig doen
![]()
Ik blijf dat laatste ook vooral herhalen, lastig!![]()
Nou sorry maar jij hebt alle recht om ongeduldig te zijn. En in jouw geval had ik al wel een appje gestuurd. Daarin kun je toch netjes aangeven dat ze bij het vorige event ook te laat waren met je punten en dat je dus graag wilt weten of je ze dit keer wel uiterlijk vandaag kunt verwachten. Dat lijkt mij geen vreemde vraag in jouw geval hoor
linda2008 schreef:famkeY schreef:
Dan ziet het er zo uit.
[ [url=m/WZwEYL.png]Afbeelding[/url] ]
Famke, je moet je batterij opladen![]()
Als je 5 wp in een nieuwe klasse hebt, verdwijnt je balkje van de oude klasse (omdat je daar dan niet meer in mag starten).
Maar je weet wel dat deze balkjes soms pas dagen later worden geupdate toch? Je moet op EEN balkje klikken om je laatste 10 resultaten te zien. Maakt niet uit welk balkje.
linda2008 schreef:Herkenbaar hoor, en je gevoel zit gewoon even in baal-modus. Morgen is je gevoel waarschijnlijk alweer heel anders (althans, bij mij werkt dat zohaha)
Volgens mij zijn er al best veel punten van de 12e terug bij de mensen die voor of in het weekend hebben ingestuurd....leuk zeg!!