Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lshannah

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:33

Oeps. Door werk helemaal vergeten in te schrijven en in de kalender staat het event op rood. Komen er vanmiddag nog plekken vrij? (Meen me zoiets te herinneren! Sorry als ik iets vraag wat al gevraagd is, maar zag het niet zo snel)

Gisteravond laat naar stal gegaan en had al snel de bak voor mezelf. Maar moet me nog even inhouden met refreshen. Iedereen gefeliciteerd met z’n punten!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:35

Om 14.00 uur als het goed is

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:41

Ik heb vandaag ook een proefje opgenomen, maar dan voor een teamwedstrijd. Veel simpeler als de knhs haha, maar kwam er meteen achter hoe precies alles komt. Niet precies achter de c en binnenkomen is al naast de ac lijn voor het zicht. Terwijl ik daar altijd 8en voor haal.

Wel leuk om even te oefenen, in december wil ik bij knhs meedoen

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:45

ynskek schreef:

Thanks! Ik houd het in de gaten.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:49

Ik heb me vanmorgen ook weer ingeschreven voor de nieuwe datum! *\o/*

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:55

Jaaa, ik heb mijn punten ook al!! Niet verwacht, zo snel! 194 en heel mooi commentaar, super blij mee!!

Het enige wat ik mij afvraag, mijn stalgenootje heeft een week eerder al gefilmd, voor 5-11, maar nog geen punten. Kan dat nog komen? Of is het filmpje dan afgekeurd / is er iets mis gegaan?

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:59

Texas02 schreef:
Jaaa, ik heb mijn punten ook al!! Niet verwacht, zo snel! 194 en heel mooi commentaar, super blij mee!!

Het enige wat ik mij afvraag, mijn stalgenootje heeft een week eerder al gefilmd, voor 5-11, maar nog geen punten. Kan dat nog komen? Of is het filmpje dan afgekeurd / is er iets mis gegaan?

Netjes, gefeliciteerd *\o/*

Voor het event van 5-11 hebben ze t/m morgen om te punten. Als ze donderdag avond nog niks heeft kan ze het beste de KNHS even appen. Ik wacht ook nog op de punten ;(

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:03

Ze kan altijd even appen naar de knhs om te checken of haar filmpje goed aangekomen is

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:04

ynskek schreef:
Ze kan altijd even appen naar de knhs om te checken of haar filmpje goed aangekomen is

Ik zal het tegen haar zeggen! Ik had dit zelf trouwens ook gedaan maar geen antwoord gekregen..

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:14

Gefeliciteerd met je punten Texas02! :D

Ik ben echt zo stikzenuwachtig, en hoe meer punten er hier binnen komen hoe zenuwachtiger ik word. :o

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:23

Ik wilde me ook inschrijven maar was ook al te laat! Om 14 uur dan nog maar eens kijken dan..

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:40

mcjv schreef:

Ik ben echt zo stikzenuwachtig, en hoe meer punten er hier binnen komen hoe zenuwachtiger ik word. :o

Haha herkenbaar! Ik merk dat ik bokt ook steeds doe refreshen nu, om te kijken of er al weer mensen punten hebben gekregen :')

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:57

linda2008 schreef:
mcjv schreef:

Haha herkenbaar! Ik merk dat ik bokt ook steeds doe refreshen nu, om te kijken of er al weer mensen punten hebben gekregen :')

:D herkenbaar! Hahahaha

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:17

linda2008 schreef:
mcjv schreef:

Dat herken ik ook heeeeel erg :o

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:44

urosa schreef:
PSvanLot schreef:
Middengalop
- Niet vertrekken vanuit achterbeen.

Mooi overzicht! Denk dat het bij ons hier vooral aan ligt :j had al een nieuw plan van aanpak bedacht.

Ik heb ook een nieuw plan van aanpak voor de middengalop. Tijdens het proefje voelde ik het paard fijn terugkomen. Op het filmpje zie ik ámper verschil :') denk dat ik ook weer heel erg moet wennen aan hoe iets voelt & wat je daar van ziet. Dus duidelijker markeren en bij het wegrijden juist het idee hebben “ik doe teveel”.

Ik denk dat ons proefje voor 12 november spant om een winstpunt maar heb sowieso al veel geleerd van het zelf terugkijken van het filmpje. Mijn eigen (gespannen) houding zie ik duidelijk terug. Daardoor ook wat taktfoutjes en dat ik vaak denk ‘dit is genoeg’ terwijl er dus amper iets gebeurt (middengangen etc). Ennn ik weet ineens ook weer hoe lastig het eigenlijk is om alle onderdelen achter elkaar te rijden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:03

lshannah schreef:
ynskek schreef:

Thanks! Ik houd het in de gaten.

Hier helaas (nog) niet open om bij te schrijven, dan maar niet :))

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:06

Ik hoop wel dat het zo nog open gaat, want ik heb net een dag-startpas gekocht...

Edit: Gelukt! *\o/*

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:07

Bij mij laad heel de kalender niet vandaag :(

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:07

Hier de punten binnen voor de 12e. 187 dik tevreden met punten en commentaar op protocol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:09

Oh hij staat nu open voor mij, hopeljk lukt het jullie ook!

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:26

Eveline77 schreef:
Hier de punten binnen voor de 12e. 187 dik tevreden met punten en commentaar op protocol!

Oehh wat snel! Lekker gefeliciteerd

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:39

Mooie punten Eveline77! Vooral fijn ook dat je fijn commentaar hebt op je protocol, daar kun je dan lekker mee aan de slag :)

Ik had net in alle haast dus met het verkeerde paard ingeschreven :') Direct de KNHS ge-appt en die hebben het gelukkig voor me kunnen wijzigen. Ik voelde me echt heel dom haha!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:44

Fijn dat het voor sommige nog gelukt is om na 14.00 in te schrijven!

Gefeliciteerd Eveline77, fijn dat je tevreden bent!

NadjaNadia _O-

Ik ben ook nog lekker aan het refreshen. Net gereden dus had ik mooi wat afleiding :+

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:45

Ik ga me hier na een tijdje meelezen ook melden.
Startkaart in september aangevraagd, wedstrijd gepland. ..... helaas gaat niet door. Online wilde ik eigenlijk niet mee beginnen maar goed zonde van mijn start kaart dus ik heb me (als het goed is) ingeschreven.
WAs eerst gesloten en toen ik dacht kijk gewoon nog eens of ik het goed gezien heb stond hij weer open... (tja nog geen ervaring hiermee)

Dus hoop 26 november mijn eerst officiele proef ingestuurd te hebben met mijn paard.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:33

Ik weet niet of ik voor volgende week een filmer heb, filmer is helaas onverwachts niet beschikbaar. Weten jullie misschien tot wanneer ik kosteloos kan afmelden en of de startplek weer vrij komt? Ik overweeg om te wachten en hopen dat ik een filmer geregeld krijg, maar als iemand anders mijn startplek krijgt neig ik er naar om het iemand anders te gunnen.